Goede review en bedankt!! Is het geen 'nadeel' dat de Hero 'maar' 65k kleuren heeft?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Enig idee hoe 't zit met de policy van Hi mbt internetgebruik? Als je veel youtube kijkt, schroeven ze dan je snelheid naar beneden? Krijg je een waarschuwing? Vodafone schijnt 't snelste internet te hebben.
De HTC Android (Sense) heeft al mogelijkheden die pas in in de kale Android 2.0 kwamen, heeft multitouch, flash. Het is gewoon een heel goed doordachte interface. Android 2.0 komt ook voor de Hero, maar ze moeten daar nog even een HTC-versie van maken.
Nja het wordt dan sowieso de Hero eigenlijk... Ondersteund de Hero dat '3GS' of zoiets? (Voor dat snelste internet zegmaar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik jou was zou ik wel even onderzoeken of er met Hi nog een beperking aan het 'onbeperkt' internet zit, en hoe het in de praktijk met 3G-dekking zit.
Vodafone heeft de Hero toch niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef DennisMoore het volgende:
Zal vast op Tweakers ook wel een topic over zijn.
Heb zelf Vodafone, geen klachten. Schijnt het snelste internet te hebben (op dit moment) en doen niet moeilijk met fair use policy. En heb veel beter bereik dan voorheen met T-mobile. M'goed, dat kan ook van plaats tot plaats verschillen.
Heb ze beide ff kort in me handen gehad van de week en de Hero voelt erg solide (en idd metaal achter aan), galaxy heeft idd een plastic look, feel and touch. En over de max Internet bij hi ws dacht ik 10 keer het gemiddelde (wat natuurlijk niemand weet alleen hi). kans er naast zitten maar dacht dat alle providers dat soort FUP hanteren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18020069&page=7
Galaxy mooier amoled-scherm dan de Hero, voelt lichter, meer plastic-achtig dan de Hero, die meer metalig voelt. De Hero heeft wat meer RAM-geheugen dan de Galaxy. Standaard Hero-toetsenbord is beter dan standaard Galaxy-keyboard, maar je kunt zelf andere keyboards downloaden.
Jep, alle providers gebruiken dit systeem... Vraag me ook af of je hier snel overheen zit eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb ze beide ff kort in me handen gehad van de week en de Hero voelt erg solide (en idd metaal achter aan), galaxy heeft idd een plastic look, feel and touch. En over de max Internet bij hi ws dacht ik 10 keer het gemiddelde (wat natuurlijk niemand weet alleen hi). kans er naast zitten maar dacht dat alle providers dat soort FUP hanteren.
Ik heb via Belcompany (daar was twee maanden terug een aanieding) een abo gesloten bij Vodafone met de Hero.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Vodafone heeft de Hero toch niet?
denk met veel youtube/streaming muziek/laptop er aan hangen best snel anders niet echt lijkt mij. Heb al 2 jaar eindeloos online op me N73 nooit een brief gehad, standaard contacten/agenda/mail syncen, iedere werkdag twitter/facebook/browsen/ssh.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jep, alle providers gebruiken dit systeem... Vraag me ook af of je hier snel overheen zit eigenlijk...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Vodafone heeft de Hero toch niet?
http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/HTC_HERO.htmquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik heb via Belcompany (daar was twee maanden terug een aanieding) een abo gesloten bij Vodafone met de Hero.
Toen ik nog aan het rondkijken was was ik toch wel een stuk of 10 webshops met alle mogelijke abo-Hero combinaties tegengekomen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij kun je bij de meeste webshops iedere toestel/abo-combinatie wel bestellen toch?
mn vriendin staat bovenaan met 77190 punten, ik moet en zal meer punten halenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tering ben je daar nog steeds aan verslaafd?
als je nou ff een paar reacties naar boven leestquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Enig idee hoe 't zit met de policy van Hi mbt internetgebruik? Als je veel youtube kijkt, schroeven ze dan je snelheid naar beneden? Krijg je een waarschuwing? Vodafone schijnt 't snelste internet te hebben.
De HTC Android (Sense) heeft al mogelijkheden die pas in in de kale Android 2.0 kwamen, heeft multitouch, flash. Het is gewoon een heel goed doordachte interface. Android 2.0 komt ook voor de Hero, maar ze moeten daar nog even een HTC-versie van maken.
quote:"Yes, we are working on an Eclair update for the HTC Hero. Because Eclair is a significantly enhanced release, it will require some time to update Sense for this new version of the Android OS. Please be patient while we work to provide you with a tightly integrated experience like the one you are already enjoying on your Hero."
Ik ben bang dat je nog even verder moet knokken thuis, ik heb de score op 928400 staanquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:16 schreef skittelman het volgende:
[..]
mn vriendin staat bovenaan met 77190 punten, ik moet en zal meer punten halen
mn relatie leidt er zelfs onder, lig je lekker samen op de bank --> vriendin:"oeh mag ik ff fun-towere"
Helaas, geen verstand van.quote:Op zondag 6 december 2009 13:29 schreef DrowningMan het volgende:
Ik heb een probleempje met die mailaccounts. Ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar om mijn hotmail account in de stellen op de telefoon. Heb al die instellingen van de microsoft site netjes ingetypt, maar het werkt voor geen drol. Moet ik dan echt perse overschakelen op gmail, of heeft iemand wel een oplossing?
Heb je daar iets aan?quote:otmail has POP3 access now and it's FREE!
http://mailcall.spaces.live.com/blog...y?sa=940912537
When you set up Hotmail in the e-mail program on your PC or mobile device, you may be asked for the following information:
POP server: pop3.live.com (Port 995)
POP SSL required? Yes
User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com
Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live
SMTP server: smtp.live.com (Port 25 or 587)
Authentication required? Yes (this matches your POP username and password)
TLS/SSL required? Yes
Blame it on the karstmanquote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef Angelfrouk het volgende:
Bedankt hè!
Nou ben ik ook verslaafd aan Fun Towers...
dat is dus ziek he! Had je een wall-hack aan staanquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:00 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je nog even verder moet knokken thuis, ik heb de score op 928400 staan![]()
Bij mij ging de inkomende mail prima, maar gisteren wilde ik een mailtje versturen, maar noppes.quote:Op zondag 6 december 2009 13:29 schreef DrowningMan het volgende:
Ik heb een probleempje met die mailaccounts. Ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar om mijn hotmail account in te stellen op de telefoon. Heb al die instellingen van de microsoft site netjes ingetypt, maar het werkt voor geen drol. Moet ik dan echt perse overschakelen op gmail, of heeft iemand wel een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |