Ik vind het maar kut werken vergeleken met de iPod/iPhonequote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef Orbeatle het volgende:
Ja ik word ook niet echt warm van dit nieuws.
Toetsenbord op de hero werkt prima nu.
Ik niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik vind het maar kut werken vergeleken met de iPod/iPhone
Het was even wennen maar nu gaat het inderdaad prima, zelfs met mijn dikke vingers.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef Orbeatle het volgende:
Ja ik word ook niet echt warm van dit nieuws.
Toetsenbord op de hero werkt prima nu.
Bij mijn iPod is het toch allemaal net iets preciezer, maak ik minder fouten en is veel sneller, bij de Hero blijft die nog wel eens even hangen als je te snel typt.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:07 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat is volgens jou precies het verschil met de iphone dan. Is toch zowat hetzelfde.
Google Dictator?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:20 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, straks krijgen we gewoon Google Dictate....
ja bereik is prima, maar ik kan zelf ook niet bellen atm. is Vodafone weer aan het fucken ofzo?quote:
Hier werkt Vodafone gewoonquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja bereik is prima, maar ik kan zelf ook niet bellen atm. is Vodafone weer aan het fucken ofzo?
Is het telkens dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Incolumis het volgende:
hmm heb erg vaak dat iemand die mij probeert te bellen, direct naar de voicemail wordt gestuurd, mijn telefoon geeft niet eens een melding, ik krijg direct daarna een berichtje van voicemail dat ik gebeld ben. iemand een idee?
handig als mn vriendin weer ongesteld isquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is het telkens dezelfde persoon?
Je kan het in contacten instellen voor bep. personen, dat ze direct naar voicemail doorgeschakeld worden.
Nog nooit gebruikt maar ik vind het wel een briljante optie.
Juist ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef Giester het volgende:
Ik heb de telefoon nu 3 maanden en ik moet zegge da
Haha, nice!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
.. t de batterijduur een beetje tegenvalt?
eens!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef -J-D- het volgende:
Dit is m'n eerst smartphone waarbij ik WEL tevreden ben over de batterijduur!
Tering ben je daar nog steeds aan verslaafd?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
eens!!
gister in de trein kreeg ik de 1ste melding dat hij stroom wilde. heb nog zeker 45min muziek geluisterd en fun towers gespeeld. hij hield er in de keuken mee op
Enig idee hoe 't zit met de policy van Hi mbt internetgebruik? Als je veel youtube kijkt, schroeven ze dan je snelheid naar beneden? Krijg je een waarschuwing? Vodafone schijnt 't snelste internet te hebben.quote:http://www.phonearena.com(...)view-r_2235-p_4.html
As a whole, the Samsung Galaxy I7500 stands a chance in the impending battle against the HTC Magic. But it just can´t hold a candle to the HTC Hero. It´s exactly the latter that we would pick, because it features an intuitive interface that makes Android even more easy and comfortable to handle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |