Ik heb nog geen update zien lolquote:Op donderdag 26 november 2009 09:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Mag binnenkort nieuwe telefoon uitzoeken en Hi heeft alleen deze telefoon als Android toestel heeft iemand ervaring met dit ding op het Hi (KPN) netwerk. En dan voornamelijk hoe het zit met updates voor de telefoon of die net als bij de G1 van T-Mobile automatish gaan.
Afaik is het met me N73 zo dat als er iets fout gaat met het zelf updaten van dat ding ik me garantie kwijt ben en daar heb ik niet zo veel zin in dus automatishe updates klinken dan wel erg goedquote:Op donderdag 26 november 2009 10:39 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je met een HTC Hero via Hi dan niet gewoon van de HTC-site een nieuwe ROM downloaden?
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Vodafone heeft ruimschoots het snelste internet, dus dat is een aanrader!
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:24 schreef skittelman het volgende:
[..]
zonder al teveel KPN/Hi te gaan verdedigen, de snelheid die je bij het browsen ervaart daar heeft je snelheid van je netwerk niet heel veel invloed op. Het is eerder de snelheid van je telefoon waardoor je snelheid ervaart tijdens het browsen. Ga je downloaden dan is het een ander verhaald maar bij browsen is de laad tijd van een pagina bij vodafone/t-mobile/kpn precies hetzelfde.
Bij T-Mobile heb je wel het nadeel dat je weinig bereik hebt. In de randstad vind je wel veel 3G verbindingen, echter zodra je daar buiten komt is je snelheid te vergelijken met een oude 64k inbel verbinding.
Voorbeeld:
Als ik met mn Hero naar Facebook surf met Hi laad hij veel sneller dan mijn Nokia 6300 met vodafone.
Terwijl de Hero naar de volledige versie gaat en mijn Nokia naar de mobile versie.
A Online Radio, probeer die eensquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:41 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe kan ik naar de stream van bv slamfm luisteren?
Je krijgt toch automatisch ook 2.0 zodra die uit is?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:37 schreef Firenzo het volgende:
Jep
En voor alle mensen die nu een Android toestel willen aanschaffen; wacht even op de 2.0 generatie telefoons. kan nooit lang meer duren en dan is je hardware toch een stuk interessanter.
Uiterlijk en qua specs is ie geloof ik zo goed als hetzelfde, maar T-Mobile heeft nog wel eens de neiging om ook eigen varianten van apps en progjes te maken die net iets anders werken. Tenminste, dat was met mijn MDA Vario IV (officieel ook een HTC-variant) wel zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Samael het volgende:
Ik heb nu de HTC G2 Touch met android.... maar is dit nu hetzelfde als de HTC Hero? Hij ziet er namelijk identiek uit (hij is dan wel weer zwart en niet bruin of wit zoals aangegeven)
Ja, echter ik doel hier niet naar de firmware. ik bedoel de toestellen die native 2.0 draaien [de echte betere toesellen zoals SE X10, Motorola Droid/milestone & Acer 1 etc.]quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je krijgt toch automatisch ook 2.0 zodra die uit is?
Aha, mijn fout.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:46 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Ja, echter ik doel hier niet naar de firmware. ik bedoel de toestellen die native 2.0 draaien [de echte betere toesellen zoals SE X10, Motorola Droid/milestone & Acer 1 etc.]
De G2 is de hero.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Samael het volgende:
Ik heb nu de HTC G2 Touch met android.... maar is dit nu hetzelfde als de HTC Hero? Hij ziet er namelijk identiek uit (hij is dan wel weer zwart en niet bruin of wit zoals aangegeven)
tunewiki (zie OP mits deze al vernieuwd is)quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:41 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe kan ik naar de stream van bv slamfm luisteren?
Is niet meer aan te passenquote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef skittelman het volgende:
[..]
tunewiki (zie OP mits deze al vernieuwd is)
ik denk zal het even testen (er is namelijk altijd wel een app die dit doetquote:Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Ah, kijk daar heb ik wat aan. Met trager internet zal ik dus voornamelijk last hebben van wanneer ik applicaties wil downloaden(wat natuurlijk ook gewoon via wifi kan) en bij applicaties die gebruik maken van het internet. Dan ga ik nog eens heel goed nadenken of ik bereid ben om de meerprijs te betalen voor sneller internet bij Vodafone. Ik blijf student natuurlijk.
Uitschuifbaar, of wa.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef essence het volgende:
Er komt een Hero met Qwerty, eindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |