SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen: ik ben er wel weer klaar voor!![]()
Gelukkig ziet de achtergrond van die foto er niet nep uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef babette21 het volgende:
nieuwe castfoto (even zo, want kan 'm niet doorlinken)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef babette21 het volgende:
nieuwe castfoto (even zo, want kan 'm niet doorlinken)
en nog een zootje spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen: ik ben er wel weer klaar voor!, wil weten wie ze bedoelen
.
Als je deze promo (de meest uitgebreidde tot nu toe!) bekijkt, dan zou je 't moeten kunnen achterhalen....quote:Op zondag 10 januari 2010 18:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die spoilers, wil weten wie ze bedoelen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Grey's Anatomy is finally back tonight and will be joining Private Practice for a 2-hour crossover event starting at 9|8c on ABC. What could possibly bring Addison back to Seattle Grace?
Private Practice is back tonight and joining Grey's Anatomy for a 2-hour crossover event starting at 9|8c on ABC. Will old flames be rekindled when Dr. McSteamy comes to town?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Donequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
Dan ga ik vanavond thuis ook maar eens regelen dat ik hem kan zien
Spoiler me even in een PM Goodbye!
Jaquote:
Ik kijk PP niet, maar GA was prima te volgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Qwea het volgende:
hebben we een crossover vandaag dan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |