En dat vraag jijquote:Op woensdag 4 november 2009 12:36 schreef stan5374 het volgende:
wat is jou gevoel daarbij en heb je je dagboek al ingelicht?
Deze was wel heel erg slecht hoor, en dan gaan janken als de hyves achterhaald wordquote:
nou? why?quote:
hoezow? als je der email moet hebben mag ook hoor..quote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze was wel heel erg slecht hoor, en dan gaan janken als de hyves achterhaald word
Dat is inderdaad wel sneu jaquote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze was wel heel erg slecht hoor, en dan gaan janken als de hyves achterhaald word
Ja het topic is toch al weg, dan zou ik dat ook heel makkelijk zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:38 schreef stan5374 het volgende:
[..]
hoezow? als je der email moet hebben mag ook hoor..
geef ik erom..
Dat topic had zo mooi kunnen wordenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het topic is toch al weg, dan zou ik dat ook heel makkelijk zeggen.
Maak het topic nog een keer met je naam erbij Hendrik en geef dan maar hyves en email
me naam is gewoon stan hoor en wat je ermee doet maakt me niet uit..quote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het topic is toch al weg, dan zou ik dat ook heel makkelijk zeggen.
Maak het topic nog een keer met je naam erbij Hendrik en geef dan maar hyves en email
Ja en het erge is dat de ts daarvan heel erg stoer doet erover dat hem niet boeit enzo maar ondertussen heeft ie wel lopen janken en hebben wij geen pleziermiddagjecquote:Op woensdag 4 november 2009 12:43 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat topic had zo mooi kunnen worden
wel die zo snel weg was jaquote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
Dat was waarschijnlijk het eerste en enige topic óóit op Fok dat verzonnen was.
post dan nietquote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
Dat was waarschijnlijk het eerste en enige topic óóit op Fok dat verzonnen was.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
een topic over het verzinnen van topics.... hoe verzin je het?
Het is toch niet grappig als ie meteen weg is??quote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef Chai het volgende:
Onterechte klacht. Verzonnen topics mogen, mits grappig.
Terechte klacht is wel dat er teveel stomme klaagtopics zijn, maar daar is deze er een van dus jij mag niet zeuren TS.
Geld staat overigens nog niet op mijn rekening maar heb er nog vertrouwen in dat de toto haar werk goed doetquote:Op woensdag 4 november 2009 12:47 schreef Urquhart het volgende:
TS is een baas want die voorspelde gewoon de 5-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |