Ik heb ook vermeld dat zoiets onvermijdelijk is wanneer je bestaande banen gebruikt Gijsquote:Ja.. maar jij vond ook dat er veel op dezelfde en oude banen werd gereden vlgs mij in je review
Maar F3 is wel beter ja
Ik wacht gewoon op de F1 gamequote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ook vermeld dat zoiets onvermijdelijk is wanneer je bestaande banen gebruikt GijsHet blijft echter wel een jammerlijk puntje, ik heb liever een game met 20 verschillende auto's en 100 verschillende banen dan andersom
Helaas werkt dat echter niet zo in simulatiegames.
Maar het is dus niet zo.. ik rij echt meestal op nieuwe banen!quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ook vermeld dat zoiets onvermijdelijk is wanneer je bestaande banen gebruikt GijsHet blijft echter wel een jammerlijk puntje, ik heb liever een game met 20 verschillende auto's en 100 verschillende banen dan andersom
Helaas werkt dat echter niet zo in simulatiegames.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het is dus niet zo.. ik rij echt meestal op nieuwe banen!
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik nietMugello en Laguna Seca komen bijvoorbeeld erg vaak terug, net zoals nog een baan of 4 van welke ik de naam zo even niet uit mijn hoofd weet
Ik volg gewoon de carreermode en werk de raceklasses afquote:Op woensdag 4 november 2009 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb in de SP nog helemaal geen Mugello (long version) gereden en maar 1 maal Laguna Seca! Wel nu aantal maal silverstone maar ook alleen maar vanaf A klasse.
Maar de SP is ook zo tyfus groot, ik weet niet wat jij precies doet werk je alleen wat je voorgeschoteld krijgt of speel je ook willekeurig van de kalender af? Dat laatste doe ik dan voornamelijk.
Oh ja de volle versie van Le Mans![]()
Nog gefeliciteerd met je vaste aanstellingquote:Op woensdag 4 november 2009 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik volg gewoon de carreermode en werk de raceklasses afVia de kalender af en toe maar meestal niet.
Stalker?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je vaste aanstelling
De rechtbank zegt dat het de religieuze vrijheid van individuen respecteert. Maar de gedetineerde kan niet bewijzen dat zijn kat zijn overleden moeder is. Daarom is het verzoek tot bezoekrecht afgewezen. Wel mag de gevangene met zijn kat schrijven.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_kat__.html?p=2,1
Ja! Dat is weer wel grappig!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet om kabouter Wesley dan wel weer glimlachen,....!
Hier ook om trouwens
http://www.break.com/index/parading-fan-high-kick-fail.html
Moest KEIHARD proesten bij dat Titanic filmpjequote:
Stom wijf, straks heeft die ander een witte streep in haar been gebrandquote:
Wat is er aan de hand dan? Nog steeds dat gezeur over die dedicated servers?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
MW2 is helemaal verneukt, maar dan ook echt helemaaaal voor de pc
Mooi,... please koop hem ook niet op een console ofzo,... !quote:Op woensdag 4 november 2009 17:45 schreef Wessiej het volgende:
PC gaming
Start Dragon Age op, overal weer gare graphics bugs. Kan weer weg.
?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,... please koop hem ook niet op een console ofzo,... !
Anders heb ik in het DAO topic ook weer met je te maken. Vind 1 topic al meer dan genoeg.quote:
hihi, josquote:Op woensdag 4 november 2009 18:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Anders heb ik in het DAO topic ook weer met je te maken. Vind 1 topic al meer dan genoeg.
Maar serieus,... waarom toch op PC. Elke maand heb je het idee dat je spel mooier zou kunnen zijn. Dat zou ik niet trekken. Continue dat upgraden,... dat zitten achter zo'n PCquote:
De basispremies onderling wel... maar ze worden allemaal duurder dus in je kont geneukt worden door die gedachte gebeurt nog steeds!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
ZORGPREMIES VOOR 2010 FORS OMHOOG
http://www.rtl.nl/(/actue(...)2010_fors_omhoog.xml
Het zou door concurrentie toch een stuk goedkoper worden?
Truequote:Op woensdag 4 november 2009 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Nog steeds dat gezeur over die dedicated servers?
PC-bezitters. Massaal illegaal downloaden en dan zeiken dat de ontwikkelaars zich meer op de consoles richten.
Ja ik heb een aardig grote PC staan, een van de nieuwere videokaarten zit er 2 keer in, 6 gb ram. Spel loopt nog steeds nietquote:Op woensdag 4 november 2009 18:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar serieus,... waarom toch op PC. Elke maand heb je het idee dat je spel mooier zou kunnen zijn. Dat zou ik niet trekken. Continue dat upgraden,... dat zitten achter zo'n PCForum van Dragon Age staat vol met zaken die jou ook overkwamen.
I'm currently running an Intel(R) Core(TM)2 CPU NVidia GeForce 8800 GT, 3g ram. The game is really choppy. Most cutscenes that I have gotten to play horribly and the frame rate is terrible. I've tried turning down all the graphics and resolution but nothing seems to be helping. Anyone have any suggestions?
Hoe kan je in Godsnaam een standaard maken van iets wat niet standaard is. Al doe PC configs,... pffff. En dan kan je als je alles eenmaal hebt draaien ook nog eens de applicatie onder handen nemen. Schaduwen uit,... zonlicht minder,.... textures op medium, etc. etc. ,... alles om maar stabiel te blijven.
PC's
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben klaar met PC games… al jarenLekker onderuit met een biertje op de bank
MW2 laat ik denk liggen, nog druk met DS en mogelijk AS2 (mocht ie een beetje goed zijn).
MW2...vond MW al tegenvallen. Veels te druk, veels te gemaakt, te weinig ruimte voor taktiek.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
MW2,.... hollywood game! Lijkt me verschrikkelijk. Er komen meesterlijke SP games uit de komende maanden
CoD2 en MW zijn echt hetzelfde maar dan is MW nieuwer. Tacktiek in CoD2quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MW2...vond MW al tegenvallen. Veels te druk, veels te gemaakt, te weinig ruimte voor taktiek.
Call of Duty 2 was erg tof daarentegen!
Tot kerst koop ik geen games meer. Klaar nu! Demons Souls en Dragon Age Origins moet meer als genoeg zijn!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
MW2,.... hollywood game! Lijkt me verschrikkelijk. Er komen meesterlijke SP games uit de komende maanden
Eindeloos respawnende vijanden en rush tactieken waren wel toepasselijk voor WW2-gevechten.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Wessiej het volgende:
CoD2 en MW zijn echt hetzelfde maar dan is MW nieuwer. Tacktiek in CoD2
MW is gewoon goed, staat als een huisquote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MW2...vond MW al tegenvallen. Veels te druk, veels te gemaakt, te weinig ruimte voor taktiek.
Call of Duty 2 was erg tof daarentegen!
Geweldige film Gijsquote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende week Heat trouwens op Blu-Ray. Beste film ooit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.blu-ray.com/movies/Heat-Blu-ray-Review/753/
Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
MW is gewoon goed, staat als een huisMaar heb geen zin om ál die ranks perks etc weer te gaan halen.
SP lijkt me wel spectaculair…
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch!
Hij heeft wel gelijk!quote:
Deel 5 vond ik zelf een aanfluiting.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het niet. Ik trek die moderne setting niet. Ik wacht nog steeds tot Call of Duty 5: World at War goedkoper wordt. Pacific campaign. Door rijstvelden sjokken met een M5 Grant.
[ afbeelding ]
Wat vond je er slecht aan?quote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Deel 5 vond ik zelf een aanfluiting.
Spel ook maar ff gehad.
Makers van CoD3,... drama game. Nee,... ALS ik een CoD zou kopen dan zou het 4 en of MW2 zijn. De makers van CoD2 zeg maar,.... maar om eerlijk te zijn ben ik even helemaal klaar met het FPS genre!quote:
Kan niks over wow vertellen eigenlijk, maar wat ik hoor is niet goed. Zelf heb ik CoD3 moeten reviewen,.... wat een slecht spel,... drama SP,...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Er is niets mis met World at War en de MP van CoD 3 was ook briljant. Het is gewoon hip om de games kut te vinden omdat ze van TreyArch zijn. Mensen kotsen er gewoon op omdat ze niet vernieuwd zijn maar meer van hetzelfde doen. Treyarch is dan ook vooral een club mensen die goed zijn in het porten van games, niet in het creeren van totaal nieuwe dingen.
Ik vond deel 3 ook dodelijk saai. Ik ben echt een SP-gamer, Mp doet me niks.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Kan niks over wow vertellen eigenlijk, maar wat ik hoor is niet goed. Zelf heb ik CoD3 moeten reviewen,.... wat een slecht spel,... drama SP,...Eigenlijk heb ik sinds dat deel geen CoD game mee aangeraakt en daar ben ik best blij om
Allemaal van die net niet games die een setting verneuken. Best erg,.............quote:Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond deel 3 ook dodelijk saai. Ik ben echt een SP-gamer, Mp doet me niks.
Maar ik ben echt gek op die WW2-setting. CoD2, Brothers in Arms, fantastisch!
Zo jammer dat die setting "uit" is na het (terecht) floppen van CoD5 en Hell's Highway.
Gebeurt continu. Na het succes van GTAIII en GTAIV een hele reeks nietszeggende sandbox-games. Na Fallout 3 allemaal van die games met een post-apocalyptische setting.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Allemaal van die net niet games die een setting verneuken. Best erg,.............
Overigens,...http://www.break.com/inde(...)speed-into-gate.html
Wat sandbox betreft blijft GTA de koning vind ik persoonlijk. Heel erg genoten van het spel en de DLC ga ik in een rustige periode zeker eens proberen. Snap die rebelse 'haat hier GTA' hype ook niet echt,.... ?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gebeurt continu. Na het succes van GTAIII en GTAIV een hele reeks nietszeggende sandbox-games. Na Fallout 3 allemaal van die games met een post-apocalyptische setting.
Ik wil nog steeds een goede Nazi gamequote:Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond deel 3 ook dodelijk saai. Ik ben echt een SP-gamer, Mp doet me niks.
Maar ik ben echt gek op die WW2-setting. CoD2, Brothers in Arms, fantastisch!
Zo jammer dat die setting "uit" is na het (terecht) floppen van CoD5 en Hell's Highway.
Zal wel nooit gebeuren. Maar het lijkt me zoooooooooo cool om een WW2-shooter vanaf het Duitse perspectief te spelen.
Enige sandboxgame die ik trek. Al die anderen: Just Cause, Crackdown, Infamous, Saints Rows, etc. Lijkt me allemaal niks.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat sandbox betreft blijft GTA de koning vind ik persoonlijk. Heel erg genoten van het spel en de DLC ga ik in een rustige periode zeker eens proberen. Snap die rebelse 'haat hier GTA' hype ook niet echt,.... ?
Call of Duty 6: Steel Stormquote:Op donderdag 5 november 2009 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil nog steeds een goede Nazi game
Games als Crackdown en inFamous hebben een eigen gezicht, die zijn beiden erg gaaf en willen ook niet GTA zijn. Het zijn sandboxgames die op zichzelf staan. Iets als Saints Row wil dat wel, maar wil daarnaast ook nog eens 'grappig' zijn wat niet luktquote:Op donderdag 5 november 2009 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Enige sandboxgame die ik trek. Al die anderen: Just Cause, Crackdown, Infamous, Saints Rows, etc. Lijkt me allemaal niks.
Ik weet exact hoe je je voelt! Exact Gijs,.... bijt er even doorheen,.... de wenning komt snel. Ze is er allemaal eerder aan gewend dan jij Gijs! Zet het even van je af,... draai wat muziek,.... geef een traan,.... komt goed!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn naar school gebracht... schoentjes aan, rugtasje mee, drinken mee, zakdoekjes voor dr snotneus, boterhammetje mee.
Eerste dag.. proefochtend.. heb haar van mn been af moeten trekken en de juf heeft haar vast gehouden.![]()
Ze wilde echt niet arm schaap. Ze moet.. groot worden.. verantwoordingen leren.. Hysterisch..
Ik stond op de gang, stiekem even een blik af en toe, gaat het al beter? Nee.
Bepaald moment worstelt ze zich los.. rent de klas uit.. nee.. je moet terug..
Ben naar huis gegaan... wat een drama.
School belde net, ze is gekalmeerd om kwart over 9 .. mooi.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet exact hoe je je voelt! Exact Gijs,.... bijt er even doorheen,.... de wenning komt snel. Ze is er allemaal eerder aan gewend dan jij Gijs! Zet het even van je af,... draai wat muziek,.... geef een traan,.... komt goed!
Elk kind is anders heh... Ik schijn vroeger in de kleuterklas ook een periode gehad te hebben dat ik deed alsof ik ziek was omdat ik dan naar huis konquote:Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
School belde net, ze is gekalmeerd om kwart over 9 .. mooi.
Volgende week weer.
Ze moet er doorheen.. ik ook... mama ook. Amber vond het wel tof, die ging meteen in de klas zitten, pakte een boekje
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elk kind is anders heh... Ik schijn vroeger in de kleuterklas ook een periode gehad te hebben dat ik deed alsof ik ziek was omdat ik dan naar huis konGewoon overgeven ook he!
Niet elke dag, maar gewoon als ik geen zin had. Tot mijn moeder het door had (na 3 keer denk ik al) en zei dat ik gewoon moest blijven.
Weg briljante idee.
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:25 schreef Quinny het volgende:
Zo zat Daan altijd te huilen dat hij overblijven niet leuk vind. Echt drama was het af en toe. Dat ik op een gegeven moment echt ging denken dat hij geen vriendje had om mee te spelen. Ik zag hem al helemaal alleen zitten en zo.
Maar wat bleek nou meneer wilde liever naar huis tussen de middag zodat hij spelletje mocht spelen. Dus nu is de afspraak gewoon geen spelletje meer tussen de middag. Einde drama.
Ja dat kan he Henk.. ik denk dat het een soort is die je een paar keer moet horen en dat je het dan wel cool gaat vinden. Ja of niet .quote:Op donderdag 5 november 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news. Ik heb die Bush cd geluisterd en ik ben er nu wel meteen ook helemaal klaar mee voor de komende 10 weken.Niet echt mijn type muziek.
Kanequote:Op donderdag 5 november 2009 10:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat kan he Henk.. ik denk dat het een soort is die je een paar keer moet horen en dat je het dan wel cool gaat vinden. Ja of niet .
Ik vind die zanger van Kane altijd zo'n naaper van Kevin Rossdale.
Je hebt verstand van games…maar niet van shootersquote:Op donderdag 5 november 2009 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het niet. Ik trek die moderne setting niet. Ik wacht nog steeds tot Call of Duty 5: World at War goedkoper wordt. Pacific campaign. Door rijstvelden sjokken met een simpel geweer.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news. Ik heb die Bush cd geluisterd en ik ben er nu wel meteen ook helemaal klaar mee voor de komende 10 weken.Niet echt mijn type muziek.
Overschat Blof en Di-rect nietquote:Op donderdag 5 november 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KaneAls er één flutband is in NL dan is het wel Kane. Reminds me, ik moet wat Golden Earring shit downloaden
En nu vind je school zo leuk dat je er niet meer weg wilt?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elk kind is anders heh... Ik schijn vroeger in de kleuterklas ook een periode gehad te hebben dat ik deed alsof ik ziek was omdat ik dan naar huis konGewoon overgeven ook he!
Niet elke dag, maar gewoon als ik geen zin had. Tot mijn moeder het door had (na 3 keer denk ik al) en zei dat ik gewoon moest blijven.
Weg briljante idee.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nu vind je school zo leuk dat je er niet meer weg wilt?
wie is dat?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/691881/66e3f7c0/kim_doet_ut_.html
Ik ben echt benieuwd wat we op TV gaan zien van POWned
Ah, dat heb je natuurlijk gemist. Dat is Kim, de bestuurder van de roze POWned tuk-tuk die de presentator overal naar toe reedquote:
Hij niet alleenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, dat heb je natuurlijk gemist.
Je zal het mij verder nooit meer horen zeggen hoor.. maar waarom schiet er niemand een kogel door zijn kop heen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jongen__.html?p=12,1
Onthoofden en kruisigen!
Kruisigen is te veel eer. Gewoon dodelijk verwonden, en alleen in een donker hok dood laten bloeden.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
Onthoofden en kruisigen!
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
Onthoofden en kruisigen!
quote:"De rechter heeft hem daar toen een boete van 1000 gulden en een voorwaardelijke gevangenisstraf van een maand voor opgelegd."
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ik zou best een neger willen zijn
Ghehe, elke SE die we zien posten we hier met dezelfde redenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ow, chohoooooooo...
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5397738(...)ludes-dvd-book-comic
quote:
OMFGquote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ow, chohoooooooo...
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5397738(...)ludes-dvd-book-comic
Does your Xbox do this:quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
Ohh daar gaan we weer... allerlei kutspellen komen straks voorbij om toch maar weer die kut wii te halen.
Ik blij bij "Sony"
en "Nintendo" quotes die al veelvuldig voorbij zijn gekomen ok
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
* Bastard stopt pindakaas is zijn oren
Serieus ik trek het niet meer.. hype after hype.. ik dam m nu alvast in voor je.
Voor jou geldt hetzelfde met je "nintendo stelt me teleur" posts ja!quote:
Dat doen/deden ze ook. Wii Music, Wii Fit, Wii Poop, pleasequote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde met je "nintendo stelt me teleur" posts ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik ben de hyper,.... dat weet ik,... accepteer ik,.... , maar Strol is ook geniaal,.... kan het niet omschrijven,.... hij koopt en verkoopt zijn bashes en trollsquote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is toch ongelooofelijk he!! Nog erger dan 3 vrouwen samen!![]()
Vul ipv Wii "Halo" in en I feel you brotherquote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doen/deden ze ook. Wii Music, Wii Fit, Wii Poop, pleaseHeb mijn Wii niet voor niets verkocht!
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doen/deden ze ook. Wii Music, Wii Fit, Wii Poop, pleaseHeb mijn Wii niet voor niets verkocht!
Het is ook niet mijn favo console, maar ik bewaar hem wel. Komt altijd wel weer een game op die leuk is. MG2, NMB, etc. etc. Hopelijk ooit Zelda. Jouw voordeel is echter dat jij een strakke zwarte kan halen straks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja maar jij doet het nog voorzichtig.. sumier en bouwt iets op.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben de hyper,.... dat weet ik,... accepteer ik,.... , maar Strol is ook geniaal,.... kan het niet omschrijven,.... hij koopt en verkoopt zijn bashes en trolls
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ow fuck...ik moet een Wii halen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die woorden zocht ik,.... kwam er niet op! Meningen gaan alle kanten op. Zijn gam MOD vertrek post was niet te evenaren,.... ziekelijk goed geschreven. Verbaade me echt dat hij het weer ging proberenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar jij doet het nog voorzichtig.. sumier en bouwt iets op.
Hij is BOEM .. daar komt ie weer..
Nu gaat ie echt weg [onderbouwt]
Hij komt toch weer!
En hij is weer weg...
OH MY GODDDD!
Ik had het geld ook nodig, en ik kon me richten op 360 sleeper hits als Mirrors Edge en Dead Space. Dat hij nu zwart is, is wel een leuke bijkomstigheid ja! Ik heb ook alvast mijn Wavebird en Componentkabel weer uit de kast gehaaldquote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favo console, maar ik bewaar hem wel. Komt altijd wel weer een game op die leuk is. MG2, NMB, etc. etc. Hopelijk ooit Zelda. Jouw voordeel is echter dat jij een strakke zwarte kan halen straks!
Heerlijke momenten zijn dat he,.... beslissing gemaakt,... wachten,... alles in orde maken!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanavond plek maken op mijn TV meubel
Elke Gijs heeft iets geweldigs. Iets vervelends, maar ook iets geweldigs. Gijsjes en users als Speknek houden me op FOK! eigenlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben echt Strolfan,.... zo geweldig![]()
![]()
Hij is maar 10 euro meer.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:32 schreef kepler het volgende:
60 euro meer betalen voor een kleurtje... Ik kan er nog steeds niet bij hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
WTF? Is de zwarte duurderquote:Op donderdag 5 november 2009 16:32 schreef kepler het volgende:
60 euro meer betalen voor een kleurtje... Ik kan er nog steeds niet bij hoor
Ja, adviesprijs is 209, maar je krijgt er zowel Wii Sports als Wii Sports Resort bij. En WM+. Het is dus wel de betere bundel. En eigenlijk goedkoper.quote:
quote:# Zwarte Nintendo Wii
# Zwarte Wii-afstandsbediening
# Zwarte Nunchuk
# Zwarte Wii MotionPlus
# Wii Sports (game)
# Wii Sports Resort (game)
# Controllerbeschermhoes
Ik hecht geen waarde aan deze quotequote:Op donderdag 5 november 2009 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
Was gewoon even lekker ononderbouwd aan het hypen.
Net alsof ik ooit nog een Wii ga halen.
Al tijden geen miskoop meer gedaan of game verkocht.
Sorry Gijs...geen hype.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Chocobo het volgende:
Voor Strol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik geloof je wel hoor,....quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry Gijs...geen hype.Echt niet.
Ik heb genoeg aan de 360 en de PS3. Af en toe een handheldgame er tussen door.
Nee...die van jou wel?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:15 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... is je DAO al shipped?
Ja vanmorgen,... maar ja,... ik heb Game.co.uk en jij Amazon, dus neem ik aan dat jij hem begin volgende week gamed. Ik hopelijk ook, maar dat weet ik niet zeker uiteraard! Ik heb de voorsprong nodig,... helemaal met de Royal stakingquote:
Hij kan 2 kanten op altijd goed onderbouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die woorden zocht ik,.... kwam er niet op! Meningen gaan alle kanten op. Zijn gam MOD vertrek post was niet te evenaren,.... ziekelijk goed geschreven. Verbaade me echt dat hij het weer ging proberen
Nou ik wacht op uitleg en motivatie Gijsquote:Op donderdag 5 november 2009 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke Gijs heeft iets geweldigs. Iets vervelends, maar ook iets geweldigs. Gijsjes en users als Speknek houden me op FOK! eigenlijk.
Tijdelijk...tot ze nieuwe hebben. En met minimale inzet om het niet in een puinzooi te laten veranderen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die woorden zocht ik,.... kwam er niet op! Meningen gaan alle kanten op. Zijn gam MOD vertrek post was niet te evenaren,.... ziekelijk goed geschreven. Verbaade me echt dat hij het weer ging proberen
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij kan 2 kanten op altijd goed onderbouwen![]()
Geef m even de tijd, draait ie het gewoon weer helemaal om en dan stap voor stap waarom dat het nu weer de juiste keuze is.
Ik zou echt GEK worden als ik met hem moest samenwonen
Heerlijk,... een samenvatting over alle Gijsjes door Noot!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik wacht op uitleg en motivatie Gijs
Tja,... de een hyped,... de ander kan geen beslissing nemen of vasthouden, de ander kan niet spellen, godver,.... er zit er zelfs nog een op school Gijs!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
Toch eens wat aan dat wispelturige doen..ik begin een reputatie te krijgen waar ik niet blij mee ben...
School, crèche, college,... geef het beestje een naam!quote:
Creche is af en toe nog de beste omschrijvingquote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
School, crèche, college,... geef het beestje een naam!
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Creche is af en toe nog de beste omschrijving
Ben afgehaakt,... TV boeit me minder en minder!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef kepler het volgende:
TIjd voor Expeditie Robinson!!
Zonder Hasselbach![]()
PSV speelt om 21u, ik ga Robinson morgen kijken via RTL gemist. Heerlijk zonder reclame!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef kepler het volgende:
TIjd voor Expeditie Robinson!!
Zonder Hasselbach![]()
In de promo hadden ze het over de meest emotionele/heftigste aflevering ooitquote:Op donderdag 5 november 2009 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben afgehaakt,... TV boeit me minder en minder!
PSVPSVPSPVSPSVPSPPSVPS!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PSV speelt om 21u, ik ga Robinson morgen kijken via RTL gemist. Heerlijk zonder reclame!
Gewoon doen!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef kepler het volgende:
Stel nu dat ik een prima vacature heb gevonden, maar ik voldoe niet aan de ervarings-eisen (ze vragen 2-5 jaar ervaring) heeft het dan nog steeds zin om te solliciteren? Jullie hebben daar wat meer ervaring mee denk ik zo
Doen,... niet geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef kepler het volgende:
Stel nu dat ik een prima vacature heb gevonden, maar ik voldoe niet aan de ervarings-eisen (ze vragen 2-5 jaar ervaring) heeft het dan nog steeds zin om te solliciteren? Jullie hebben daar wat meer ervaring mee denk ik zo
Ze vragen wel om specifieke ervaring, maar mijn afstuderen valt precies in dat straatjequote:Op donderdag 5 november 2009 22:50 schreef Strolie75 het volgende:
Precies, en je hebt toch al wat werkervaring? Je stage in Nieuw-Zeeland bijvoorbeeld? Het gaat erom dat je interessant bent en je voet tussen de deur krijgt!
Ze vragen altijd mensen met ervaring, niets van aantrekken. Voor de functie die ik nu heb zochten ze ook iemand met 10 jaar ervaring, ik had er 3quote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef kepler het volgende:
quote:HOUSTON - Door een schietpartij donderdag op een militaire basis in de Verenigde Staten zijn zeker twaalf mensen omgekomen. Er zijn meer dan dertig gewonden gevallen, aldus een bevelhebber op het kamp.
De drie schutters waren volgens de zegsman militairen. Een van hen is gedood, de andere twee zijn opgepakt. De identiteit en de motieven van de daders zijn nog niet duidelijk. Ook de identiteit van de slachtoffers is nog niet bekend.
De schietpartij was op de legerbasis Fort Hood in de staat Texas.
Volgens een lokale politicus begon het schieten in een sporthal van de legerbasis, waar een diplomauitreiking van lokale scholieren op het punt van beginnen stond.
De Amerikaanse president Obama heeft inmiddels zijn medeleven betuigd aan nabestaanden van de slachtoffers. Obama noemde de schietpartij 'tragisch' en een 'angstaanjagende explosie van geweld'.
Gamespotquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:50 schreef Chocobo het volgende:
StrooooooooooHOL! We hebben de juiste keuze gemaakt. De ultieme comparison van Dragon Age. De consoles zijn echt schitterend,... beiden,... misschien net niet zo strak als een super PC maar velen hebben dit nu eenmaal niet. Spel draait echt geweldig op 360,... heerlijke framerate,... duidelijk beter dan op PS3,... laten ze zelfs zien! Bioware,.... netjes hoor!!
http://www.gametrailers.c(...)son-dragon-age/58659
edit: Nog twee keer het filmpje bekeken! Podver,.... dat stuk met die zonsondergang en dat water vond ik op 360 nog het mooistEcht Gijs,... nog maar even
Die PS3 framerate,.... dat stotteren
,... hoe komt Gamespot er bij de PS3 versie aan te raden
,... zelfs de filmpjes stotteren
Ja Gijs! Absoluut! Inderdaad...dat stotteren van de PS3-versie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:50 schreef Chocobo het volgende:
StrooooooooooHOL! We hebben de juiste keuze gemaakt. De ultieme comparison van Dragon Age. De consoles zijn echt schitterend,... beiden,... misschien net niet zo strak als een super PC maar velen hebben dit nu eenmaal niet. Spel draait echt geweldig op 360,... heerlijke framerate,... duidelijk beter dan op PS3,... laten ze zelfs zien! Bioware,.... netjes hoor!!
edit: Nog twee keer het filmpje bekeken! Podver,.... dat stuk met die zonsondergang en dat water vond ik op 360 nog het mooistEcht Gijs,... nog maar even
Xbox 360!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:01 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb trouwens précies dezelfde PC als ze in dat filmpje gebruiken, en bij mij loopt die niet
Ik denk het ook,.... tenzij Game.co.uk mij een Noot levering gegeven hebben! Hoe dan ook,.... heb erg veel zin in dit spel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja Gijs! Absoluut! Inderdaad...dat stotteren van de PS3-versie.Dat had ik niet getrokken! 360-versie ziet er gewoon goed uit, en loopt als een tiet! Klaar!
![]()
![]()
Mijne is ook geshipped trouwens. Ik denk dinsdag of woensdag in de brievenbus!
Ik kreeg vanochtend nog een verrassing in mijn mailbox!quote:
quote:Dear Amazon.co.uk Customer,
Thank you for pre-ordering Dragon Age Origins from Amazon.co.uk. We've teamed up
with EA and Bioware to offer you codes to unlocks in-game items. Please look below
to find your two codes - the first is for the Memory Band, and the second is for the
Lion's Paw item.
Ik heb Game.co.uk nog nooit geprobeerd. Is Royal Mail eigenlijk nog steeds aan het staken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk het ook,.... tenzij Game.co.uk mij een Noot levering gegeven hebben! Hoe dan ook,.... heb erg veel zin in dit spel!
Ik heb gister ODST op Legendary uitgespeeld! Heerlijk spel! Mooie vuurgevechten en het is wel eens fijn om eens een keer niet de master chief te zijn. Ben opeens ook helemaal hyped voor Halo: Reach.quote:Gisteren overigens Uncharted 2 voor de 2e keer uitgespeeld. Deze keer om de trophies te halen die ik graag wilde halen. Heb er nu wel uitgehaald wat er in zit. Volgend jaar nog eens een keer op hard proberen
Ze gaan buiten Royal Mail om tijdens stakingen. Best netjes,.... ja ik kreeg gisteren dus ook die memory band en dat andere ding. Zag op de DAO wiki pas waarvoor ze waren. Geen idee wat dat allemaal wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb Game.co.uk nog nooit geprobeerd. Is Royal Mail eigenlijk nog steeds aan het staken?
[..]
Ik heb gister ODST op Legendary uitgespeeld! Heerlijk spel! Mooie vuurgevechten en het is wel eens fijn om eens een keer niet de master chief te zijn. Ben opeens ook helemaal hyped voor Halo: Reach.
Cool! KOTORquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Ze gaan buiten Royal Mail om tijdens stakingen. Best netjes,.... ja ik kreeg gisteren dus ook die memory band en dat andere ding. Zag op de DAO wiki pas waarvoor ze waren. Geen idee wat dat allemaal wasEen ring,.... maar ja,... schijnt 1% XP en een skill point extra per level te geven ofzo,.... klinkt goed!
Ohhh,... dat brengt me terug naar Kotor!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cool! KOTORZo'n goed spel!
Heerlijk trouwens, 2 BioWare games achter elkaar: Dragon Age Origins en Mass Effect 2!
Als je die CE edition ergens te koop zie doe ik trouwens met je mee.
Ik wil eigenlijk van tevoren Mass Effect 1 nog een keer spelen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:42 schreef Chocobo het volgende:Ja dat is een mooie he! Ik denk dat Game.co.uk deze wel krijgt. Ze hebben vaak veel extra's en nette prijzen en aparte edities!
quote:
Allemaal schorsen voor het leven. Serieus, dit gaat nergens meer over en ze verneuken de sport. Is het een gevangenis team ofzo?quote:
Dat zei ik van te voren toch al? Xbox 360 > PS3. Altijd met multiplatformgames. Altijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:50 schreef Chocobo het volgende:
Die heb ik nu al 4 keer uitgespeeld,.... hardcore FTWquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk van tevoren Mass Effect 1 nog een keer spelen.
Was gezellig gisteren in de chat met jouquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk van tevoren Mass Effect 1 nog een keer spelen.
Xbox Livequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was gezellig gisteren in de chat met jou
Ik zag je Party invite voorbij komen Gijs, maar zat al in een Party met een maat van me.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:15 schreef Bastard het volgende:
Was gezellig gisteren in de chat met jou
Was ook cool toen ik Mass Effect ging proberen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Moeten we vaker doen trouwens,... party chats openen!
quote:Zet maar uit Gijs, je verdoet je tijd
Yep, ongeacht de game lekker ouwehoerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Moeten we vaker doen trouwens,... party chats openen!
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was ook cool toen ik Mass Effect ging proberen!
[..]
Was het een Gijs?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag je Party invite voorbij komen Gijs, maar zat al in een Party met een maat van me.
Ohhh het was een disquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, ongeacht de game lekker ouwehoeren
Maar Strol kwam niet ondanks 2 uitnodigingenZat ik alleen met die kabouter.
Toen hij die batmen demo toch maar ging proberenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhh het was een dis
Vorige keer met Noot was best cool,... ff lachen!
Hoe gek kan het lopen inderdaad, het is mijn GOTY tot nog toequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen hij die batmen demo toch maar ging proberen
Ohja,.... ja ik schrok wel van de manier hoe hij Mass Effect probeerde. Kwam wat ongeïnteresseerd over,... alsof hij het spel gedowned had ofzo! Dat was wel jammer,.... maar ik moest wel lachen! Batman vond hij erg cool toen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen hij die batmen demo toch maar ging proberen
Beter inventorysysteem en wat boeiendere side-quests, en het is voor mij al een klaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer hands on Mass Effect 2! Dit wordt er weer een!
All of which suggests that Mass Effect 2 is shaping up to be a real treat for those people who are always complaining that no good games ever get released on 29th January. The first Mass Effect was a surprisingly good match for the makers of Baldur's Gate: it was seeped in rich alien lore, riddled with interesting species and ideas, and, if truth be told, the developer's slight tendency towards wooden dialogue only enhanced the Kubrickian chic of the whole thing. With fresh worlds to explore, new nebulae to criss-cross, and some really ghastly bugs to splat, next year can't come around quickly enough, frankly.
http://www.eurogamer.net/(...)tors-reveal-hands-on
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass EffectAliens, space-setting, laserguns
Precies de zaken die mij ook opvielen. Maar ja,.. ook al heeft ME geen ene side-quest,... had ik hem nog gehaald. Verhaal is geweldig. Deel 2 lijkt ook beter te draaien!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beter inventorysysteem en wat boeiendere side-quests, en het is voor mij al een klaar.
No contest: Mario.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mmmmmmmmmmmm
[ afbeelding ]
Toch kan ik mij herrineren dat je helemaal aan het begin ME niet zo erg cool vond.. "veel van hetzelfde" terwijl ik toen doorging met alle planeten bezoeken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies de zaken die mij ook opvielen. Maar ja,.. ook al heeft ME geen ene side-quest,... had ik hem nog gehaald. Verhaal is geweldig. Deel 2 lijkt ook beter te draaien!
Ik vond The Citadel erg cool. Enorm veel locaties en (side) quests. Daarna moest je nog 3 planeten bezoeken geloof ik? Dat vond ik ook wel leuk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:59 schreef Bastard het volgende:
Toch kan ik mij herrineren dat je helemaal aan het begin ME niet zo erg cool vond.. "veel van hetzelfde" terwijl ik toen doorging met alle planeten bezoeken?
Zo waar! Dat weet jij inderdaad nog heel goed!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch kan ik mij herrineren dat je helemaal aan het begin ME niet zo erg cool vond.. "veel van hetzelfde" terwijl ik toen doorging met alle planeten bezoeken?
Jaaaa. inderdaad.. want dan laadde die buggy weer en ging weer landen en dan dacht je.. oh kut hier ben ik al geweest. Weer terug naar het schip.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik wel hoop is dat de planeten die je bezoekt een vinkje 'V' krijgen. Ik was altijd vergeten waar ik al geweest was. Was zelfs een patchwens toen, maar is nooit gebeurd! Je raakte het overzicht van de niet interessante planeten kwijt.
Je bent niet de enige wispelturige hier hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar! Dat weet jij inderdaad nog heel goed!
Nu hype je mij weer om hem nog eens te spelen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef Chocobo het volgende:
Komt omdat de normal moeilijkheidsgraad niet goed gebalanceerd is. Je komt op een of andere manier nooit in een gevecht,... te snel over en de A.I. van de characters is heel vreemd. Dat veranderde allemaal toen ik ME installeerde op de HD wat toen ineens kon. Framerate problemen waren bijna weg en ik speelde op hardcore en begon helemaal overnieuw. Op hardcore was alles ineens anders,... tactischer zoals ik met Kotor gewend was,... veel betere balans.
Nadat ik hier achter kwam heb ik het spel nog zeker 3x uitgespeeld op hardcore en was ik helemaal hooked. Gek hoe zo'n kleine aanpassing een game zo kan veranderen.
Reviews zullen wel goed zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:05 schreef Bastard het volgende:
Vond het een erg cool spel ook.. ben niet gehyped voor deel 2..
Vermaakt me nu zoooo goed.. en misschien later als de reviews goed zijn ook MW2 .. en dan zie ik wel of ik het ergens zat word, dan gewoon een goed spel ophalen voor weinig. Batmen ofzo eerst
Harry Potterquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)ping-plot-holes.html
Datu stukje over Back to the Future.![]()
![]()
quote:This is actually a problem in most movies that contain time machines. The movie treats time travel like this urgent thing: "We've made it to the past! Now we've only got a few minutes to go back and stop the dementors!" No you don't, you have as much time as you need. It's fucking time travel. If you mess up, just go back and try again.
[Plaatje]
"OK, thirty-seventh attempt..."
They also seem to feel that they have to do it immediately, that there's no time to wait. Of course there's time to wait, you've got a goddamn time machine. Do it tomorrow, do it in ten years. You already know you've succeeded, you were there when it happened. It's actually the only situation you could be in where failure is impossible. It's the least suspenseful thing imaginable, yet they treat it as the nail-biting climax of the movie.
Is toch niet nieuw?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef gijsje79 het volgende:
Het hoeft natuurlijk niemand te verbazen, maar Activision heeft enkele geruchten bevestigd en Call of Duty 7 aangekondigd. Het spel zal ontwikkeld worden door Treyarch en zal naar alle waarschijnlijkheid voor PC, Xbox 360, PS3 en Nintendo Wii verschijnen ergens in 2010. Treyarch had al aangegeven dat ze muziek zochten van Cubaanse of Russische origine of muziek die simpelweg te maken had met de Vietnam oorlog. Het zou dus best kunnen dat je in Call of Duty 7 als soldaat in Vietnam zult moeten vechten.
Hoezo uitmelken.
Racen ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Reviews zullen wel goed zijn.
Vanavond nog gamen dan?
Snel de achievements scoren en het volgende spel starten hequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja racen en wat flashpoint.
Moet dat spel ook es uitspelen.
Ik vind het zelfs een heel slimme opzet. Twee studio's die één reeks maken, met hun eigen visiequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is toch niet nieuw?Volgend jaar is weer het Treyarch jaar.
Die 6e plek ligt voor het grijpen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snel de achievements scoren en het volgende spel starten he
Nee Gijs........quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snel de achievements scoren en het volgende spel starten he
tot zover m'n reisschema volgende weekquote:Woensdag 11/11 Düsseldorf – Müchen
maatschappij ; Air Berlin
Vertrek DUS-MUN 17.00 uur
Aankomst 18.15 uur
Ophalen Direct na landing (door chauffeur klant en inchecken bij het hotel)
Overnachtingen in Hotel Mulbach, Olching
Vrijdag 13/11 München-Düsseldorf
Ophalen HC Duitsland 14.45 uur
Vertrek MUN – DUS 16.50 uur
Aankomst 18.05 uur
Volhouden Gijsquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee Gijs........
Ik speel voor de fun, misschien wat meer spellen als jou.
Die achievements vind ik alleen een leuke toevoeging om het maximale uit een spel te halen.
Zo speel je de SP wel een paar keer op diverse modes te halen.
Paris fail.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
tot zover m'n reisschema volgende week
Zit aardig in de richting.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:37 schreef Chocobo het volgende:
Britten![]()
'Hitler was Duitse voetbalcoach'
LONDEN - Eén op twintig Britse schoolkinderen denkt dat Adolf Hitler een Duitse voetbalcoach was. Nog eens één op twintig vermoedt dat de holocaust een 'soort feest was om het eind van de oorlog te vieren' en één op de zes denkt dat Auschwitz een pretpark was.
http://www.telegraaf.nl/b(...)coach___.html?p=16,1
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:48 schreef Magneet het volgende:
en ik vlieg dus gewoon op vrijdag de 13de![]()
![]()
Eurogamer... Waren jullie hier niet heel enthousiast over?quote:RPG fanatics without a PC will probably want to fight their way through these flaws to get to the meat of Dragon Age: Origins - which is all still hanging off the bone, and which still makes for a filling, if slightly flavourless, meal. But they won't be able to escape the knowledge that they're playing an inferior version, a game that's been squeezed into a suit that doesn't fit. PC gamers can - with a flick of the mouse-wheel - look down on them.
6/10
Ja ik las het,... echt een schande van Eurogamer,.... reviewer maakte zichzelf met de PC review al belachelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Eurogamer... Waren jullie hier niet heel enthousiast over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het niveau van de reviews van Eurogamer de laatste tijd bedroevend. Vanmiddag nog een paar artikelen proberen te lezen (o.a. dat over Kielerspielen). Kon er geen touw aan vastknoppen. Ik merk dat GiantBomb mijn nieuwe voorkeurssite aan het worden is. Hun podcast is ook briljant. Echte gamers die van een game kunnen genieten.
Ik heb vanavond Mass Effect nog even gespeeld. Spel kriijgt (achteraf) veel kritiek, zeker nu het vervolg eraan komt en alle minpunten met de verzekering dat ze opgelost zijn nog eens worden benoemnd. Maar wat blijft het briljant! Die sfeer, gameplay, dialogen, etc. Godver![]()
![]()
Ik ga genieten van Dragon Age Origins.Trok jij Jade Empire niet,.... Gijs ben je niet lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel heb ik 3 keer volledig uitgespeeld. Zoveel vechtstijlen en veel Oosterse fantasy en cultuur!
Ik heb hem nog steeds liggen. Doe ik echt niet weg!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
En hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die 6e plek ligt voor het grijpen.
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=Y8YVR5L5
OMG,... die gamerscore van jou,.... de teringquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
OMG! Dragon Age lag in de brievenbus.![]()
![]()
![]()
![]()
2 dagen erover gedaan.
Amazon __________O____________
Gijsquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:50 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/vi(...)ft_de_game_gespeeld/
De min punten van deel 1 hebben ze wat mee gedaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijslijkt me zo cool!! Vind het zo cool dat je ook je eigen villa kan maken/pimpen! Nieuwe gameplay bevestigd,.... geluisterd naar de feedback,... respect hoor!
Net even gespeeld, eerste indrukken zijn zeer goed. Wereld heeft een licht-cartoon achtige fantasy setting. Beetje een high res WoW. Grafisch minder dan Mass Effect, maar de NPC's zien er wel beter uit. Ook was het een stuk makkelijker om een goed uitziende karakter te maken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ben zo benieuwd naar je bevindingen!!
strolie75
14545
Online Dragon Age: Origins wordt gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |