Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:05 schreef h3mm3s het volgende:
Ik zou in ieder geval beginnen met wat jij wilt verdienen. Zodoende kun je tot elkaar komen op een mooi bedrag.
En als zij er nu niet over beginnen en roepen van "nou aangenomen"quote:Op woensdag 4 november 2009 14:24 schreef CarloZz het volgende:
Omdat dat eigenlijk overal wordt "afgeraden" om daar zelf over te beginnen. Ik weet ook nog niet of we het er morgen over gaan hebben, maar ik heb het idee van wel. Daarom wil ik even polsen wat jullie zouden doen.
Zijn er eventueel nog meer mensen met ideeen over hoe ik hem kan laten beginnen met een bod of andere tips?
Bedankt alvast
Dat werd met open armen ontvangen omdat het minder is dan ze bereid waren te betalen.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef Sport_Life het volgende:
Bij mijn laatste sollicitatie zei ik: Ik verdien momenteel xxxx en wil bij jullie minimaal xxxx + 200. Werd gewoon positief en professioneel ontvangen door de recruiter (W&S bureau), dus gewoon eerlijk zijn. Probeer iig wel zeker van jezelf over te komen en niet half fluisterend zeggen dat je meer wilt want dan krijg je het niet
Ik ben op dit moment allang blij dat ik kans op een baan heb binnen korte periode, kan lang niet iedereen zeggen. En mn huidige salaris is al uitstekendquote:Op donderdag 5 november 2009 10:06 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Dat werd met open armen ontvangen omdat het minder is dan ze bereid waren te betalen.
Dit vind ik altijd zo'n smerige vraag.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:02 schreef CarloZz het volgende:
In mijn eerste gesprek werd gevraagd naar mijn huidige salaris.
Hey ik speel alleen advocaat van de duivel.... dat je het niet snugger vindt, moet je lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:29 schreef CarloZz het volgende:
Rekkie, no offense maar je opmerkingen zijn niet echt snuggerKan ik weining mee.
Even voor de duidelijkheid...Hij wil wat eigen werk van mij zien, dus hij heeft er helemaal niks aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |