Ik vind dat ik als bewoner toch wel mag klagen over negerts die mijn stad vernaggelenquote:
..quote:Op woensdag 4 november 2009 11:59 schreef PeZu het volgende:
ja laten we over elke rap clip op youtube een topic openen
Spinalquote:Op woensdag 4 november 2009 11:57 schreef J.Stalin het volgende:
Nederlanders die rappen over hun wijk sowieso. (n7n vind ik dan nog wel eens aardig)
Clip lijkt trouwens verdacht veel op
Is ook de enige van die crew wat er wat van kan. Ene helft heeft 'n kut accent en de andere helft heeft de flow van een baksteenquote:
True, de rest bakt er niet veel vanquote:Op woensdag 4 november 2009 12:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is ook de enige van die crew wat er wat van kan. Ene helft heeft 'n kut accent en de andere helft heeft de flow van een baksteen
Maak hem dan ook eerst in wordpadquote:Op woensdag 4 november 2009 12:07 schreef zovty het volgende:
Shit, ik had hier zo'n briljante fipo voor geschreven maar toen ik op invoeren klikte liep het ding vast.
Heb ik ook dagelijks met mijn topics en posts. De tweede keer zijn ze nooit zo geniaal als de eerste he.....quote:Op woensdag 4 november 2009 12:07 schreef zovty het volgende:
Shit, ik had hier zo'n briljante fipo voor geschreven maar toen ik op invoeren klikte liep het ding vast.
Mja, maar er zijn zoveel topics waarop ik moet reageren, en zo weinig tijd.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maak hem dan ook eerst in wordpad
Steenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is ook de enige van die crew wat er wat van kan. Ene helft heeft 'n kut accent en de andere helft heeft de flow van een baksteen
Klinkt precies als Opgezwolle.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:57 schreef J.Stalin het volgende:
Nederlanders die rappen over hun wijk sowieso. (n7n vind ik dan nog wel eens aardig)
Clip lijkt trouwens verdacht veel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |