"Huub slaat alles!"quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Huub had al geslagen, remember?

ook goed;quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Huub slaat alles!"
Beter, toch?

Huub slaat door.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ook goed;
Huub slaat in ! (bij de slijterij)
Huub slaat achterover ! (net terug van de slijterij)

Doe effe gewoonquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Huub slaat alle strontvliegen kapot en gelijk heeft ie

Dat slaat als kut op Dirk and you know it.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:

Ik gebruik zo'n electrische vliegenmepper ,alleen als ie heeeeel irritant is.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Moooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii slaat alles.

Het is 4 uur. Huub mag weer drinkenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ook goed;
Huub slaat in ! (bij de slijterij)
Huub slaat achterover ! (net terug van de slijterij)

Ik zal jou 's kapodt slaan met je gare gedrag!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:

Er zit een heel irritante vlieg op je hoofd!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik gebruik zo'n electrische vliegenmepper ,alleen als ie heeeeel irritant is.

Fixed that for youquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit een heel irritante vlieg in je hoofd!

Ben behoorlijk onder de indruk van je post.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal jou 's kapodt slaan met je gare gedrag!
Eerst even zuipen, dan heb ik een excuus

Goed, dan ben ik behoorlijk onder de indruk van het feit dat je een coherente zin hebt weten te vormen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben behoorlijk onder de indruk van je post.

Mooiiiiiii doet wel met je mee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerst even zuipen, dan heb ik een excuus

Dan kan ik als excuus gebruiken dat ze dronken wasquote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooiiiiiii doet wel met je mee hoor.

Ik ben nuchter en bronstig.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:08 schreef sunny16947 het volgende:
Wat maakt het uit, het is hier toch al een bezopen zooi.

Hoezo weer ? Drinkt ie tussen 15.50 uur en 16.00 uur niet ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is 4 uur. Huub mag weer drinken

Hij mag van het hokje pas na 4 uur 's middags drinken. Op zich wel geschikt omdat het altijd, behalve precies om 4 uur, wel 4 uur is geweest.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo weer ? Drinkt ie tussen 15.50 uur en 16.00 uur niet ofzo

Sinds ie ontslagen is bij Talpa is ie de hele dag thuis, wat moet ie anders ?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag van het hokje pas na 4 uur 's middags drinken. Op zich wel geschikt omdat het altijd, behalve precies om 4 uur, wel 4 uur is geweest.

Ja nee goed dat je dat nog even meldt, want de argeloze lezer mocht dat eens ontgaan zijn!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Huub had al geslagen, remember?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |