Powned zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, één of andere mongool heeft die gast toch weer een contract gegeven.
En Jensen wil ook wel even de billetjes van Huub strelen.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub als side kick van Jensen zie ík dan wel weer gebeuren.
Zelfde niveau.
Pwnd.quote:
Pwnd was ik geweest als ik eerst fel PowNed ga zitten verdedigen, daarna zeg dat "mongolen" Jensen een contract hebben gegeven en noek daarna komt met een linkje naar Geenstijl: "Jensen nieuw gezicht van PowNed!"quote:
Nee?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
Het raakt je wel, hè? Jij hebt meebetaald?
Ik durf nu niet meer te reageren, anders kom ik gekwetst over ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ja! Heel uitleggerig waarom je niet pwnd bent.
Sorry.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik durf nu niet meer te reageren, anders kom ik gekwetst over ofzo
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Claire heeft "haar verhaal" nu uitgebreid gedaan en Huub weigert het via de media te spelen.
Dus op zich is het wel logisch dat er na een paar weken H&C op de voorpagina's nu weer even ruimte wordt vrijgemaakt voor Yolanthe&Wesley, Maribelle die met haar grote liefde Nicolaas (jaja, toch nog een DGK-tintje) naar Spanje gaat verhuizen, en de ruzie tussen Albert V. en Peter van der V.
Hopelijk volgende week beter, met een nieuw publiciteits-offensief van de Recourtjes, waarna Huub het niet langer houdt en de week erna op de cover van Party verschijnt met de suggestieve kop "HUUB SLAAT TERUG!"
"Huub slaat alles!"quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Huub had al geslagen, remember?
ook goed;quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Huub slaat alles!"
Beter, toch?
Huub slaat door.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ook goed;
Huub slaat in ! (bij de slijterij)
Huub slaat achterover ! (net terug van de slijterij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |