quote:
Ik ben de l vergeten zie ik.quote:
Jullie vergeten de L. Lullen.quote:
had al op internet gezocht wat er deze week in de bladen zou komen, maar niks over de Huub&ClaireShow.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Is iederen nou te beroerd om even die bladen te gaan bekijken?
Het, het.... zal toch niet ?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had al op internet gezocht wat er deze week in de bladen zou komen, maar niks over de Huub&ClaireShow.
ben bang van wel, maar wie weetquote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het, het.... zal toch niet ?![]()
Het zal toch niet dat er niets nieuws te melden is?
Die staan aan de kant van Claire.... zou ze alweer iets nieuws hebben na die bom van vorige week?quote:
Boeit me niet aan welke kant welk blad staat. Ik wil de pulp. Ik heb de pulp nodig!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:12 schreef Leandra het volgende:
Die staan aan de kant van Claire.... zou ze alweer iets nieuws hebben na die bom van vorige week?
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb de Party, Weekend en Story; Geen Huub en Claire
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef mazaru het volgende:
Ik ben helaas ook pulploos.
Ik wil wel wat verzinnen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Eef999 het volgende:
Alleen maar feiten in deze topicreeksquote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef mazaru het volgende:
Ik ben helaas ook pulploos.
Ik wil wel wat verzinnen?
Weet ik toch.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen maar feiten in deze topicreeks
En in welke zin is dat ontopic?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef mazaru het volgende:
Harry Potter is trouwens ook best wel lekker opgedroogd![]()
[ afbeelding ]
Gatverdamme, prop die 's onder spoilertags.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef mazaru het volgende:
Harry Potter is trouwens ook best wel lekker opgedroogd![]()
[ afbeelding ]
Ik was op de pagina van de Telegraaf Privé aan het zoeken naar 'feiten' over H en C en ik werd een beetje afgeleid door deze fotoquote:Op woensdag 4 november 2009 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En in welke zin is dat ontopic?![]()
Of heeft hij iets met Claire, en roept Sophie strax "papa" als ze Harry Potter kijkt?
Hij heeft zijn broek toch nog aan?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gatverdamme, prop die 's onder spoilertags.
Ja okay, okay, okay, maar is nou al bekend dat hij wat met Claire heeft?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was op de pagina van de Telegraaf Privé aan het zoeken naar 'feiten' over H en C en ik werd een beetje afgeleid door deze foto
Kijk dat ranzige lijf van 'm danquote:Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft zijn broek toch nog aan?
Ik zou er niet vreemd van opkijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, okay, okay, maar is nou al bekend dat hij wat met Claire heeft?
Zie, daarom staat alleen Harry op de Telegraaf site...quote:Op woensdag 4 november 2009 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er niet vreemd van opkijken.
De lellebel!!
Hij is een beetje geel uitgeslagen, maar verder niks mis met dit jeugdige lijfquote:
Ook niet toevallig een interview met Esmé. Dat zij niet die zgn vriendin is. En dat zij echt nog niks met Huub had, voor de definitieve aankondiging van de scheiding?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Eef999 het volgende:
Ja! Want zo'n artikel zal best zonder foto's van Huub en/of Claire gepubliceerd worden.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:00 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien moet je nog een keer kijken, en zoeken op Esmé.
Claire heeft "haar verhaal" nu uitgebreid gedaan en Huub weigert het via de media te spelen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Eef999 het volgende:
Geeft nix, volgende week een proHuub en antiClaire artikel dat Claire Sophie zonder toestemming meegenomen heeft naar Tilburg, alwaar hij haar niet kan zien, en dat Claire Sophie dus feitelijk ontvoerd heeft, en ze staan weer gelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Huub zich wel zorgen maakt nu hij deze week de bladen niet gehaald heeft, z'n populariteit lijkt tanende.
Huub is volgens mij welkom in Tilburg om z'n dochter te zien. Kan-ie gelijk even bijpraten met z'n schoonfamiliequote:Op woensdag 4 november 2009 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix, volgende week een proHuub en antiClaire artikel dat Claire Sophie zonder toestemming meegenomen heeft naar Tilburg, alwaar hij haar niet kan zien, en dat Claire Sophie dus feitelijk ontvoerd heeft, en ze staan weer gelijk
Ja, maar dan helemaal niet als het ware.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
PowNed = BINNEN
Toch nog een potentiële werkgever voor Huub.
Past toch prima in het team?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Die nemen zo'n mongooltje als Huub echt niet mee hoor
Jaan!quote:
Huub kan best leuk mensen pesten maar valt al snel in herhaling en gaat op laag niveau steken. Ik denk niet dat hij in staat is Rutgerlike interviews te maken.quote:
Prima profiel toch voor Powned?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub kan best leuk mensen pesten maar valt al snel in herhaling en gaat op laag niveau steken. Ik denk niet dat hij in staat is Rutgerlike interviews te maken.
Hij is vervelend op een ander niveau. Ik denk persoonlijk dat het bestuur van PowNed helemaal niet op hem zit te wachten, de doelgroep van PowNed absoluut niets met hem kan en hij zelf niet overweg kan met de manier waarop PowNed televee zou willen makenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prima profiel toch voor Powned?
Ik heb het niet zeau op die gasten.
PowNed begint naar ik meen met 2 uur televisie per week. Denk niet dat ze tijd op gaan offeren voor een kinderprogramma. En kansjongeren krijgen voorlopig genoeg aandacht op zowel GS zelf als in de tot nu toe geschoten internet-tv uitzendingen. Ik vind Huub persoonlijk wel geschikt voor Shownieuws bij SBS6, of een leuke "tien minuten uit het leven van" op de campingzendert.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Huub, gezien zijn geringe lengte, heel geschikt zou zijn om een kinderprogramma voor PowNed te maken. Of Huub als razende reporter in kanswijken die groepjes hangjongeren aanspreekt op hun gedrag
Niet gezien. Ik dacht dat Jensen uitgepoept was!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:46 schreef CartWOman het volgende:
Gister zag ik een promo van de nieuwe Jensen (volgende week weer op TV) en er kwam een héel kort stukje in voor van een gast waarvan ik bijna zeker weet dat het Huub was, Jensen maakte een grapje over geweld en je zag een lachende Huub, met heel smal koppie.
Of ben ik Spuit Elf?
Neen, één of andere mongool heeft die gast toch weer een contract gegeven.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik dacht dat Jensen uitgepoept was!
Powned zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, één of andere mongool heeft die gast toch weer een contract gegeven.
En Jensen wil ook wel even de billetjes van Huub strelen.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub als side kick van Jensen zie ík dan wel weer gebeuren.
Zelfde niveau.
Pwnd.quote:
Pwnd was ik geweest als ik eerst fel PowNed ga zitten verdedigen, daarna zeg dat "mongolen" Jensen een contract hebben gegeven en noek daarna komt met een linkje naar Geenstijl: "Jensen nieuw gezicht van PowNed!"quote:
Nee?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
Het raakt je wel, hè? Jij hebt meebetaald?
Ik durf nu niet meer te reageren, anders kom ik gekwetst over ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ja! Heel uitleggerig waarom je niet pwnd bent.
Sorry.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik durf nu niet meer te reageren, anders kom ik gekwetst over ofzo
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Claire heeft "haar verhaal" nu uitgebreid gedaan en Huub weigert het via de media te spelen.
Dus op zich is het wel logisch dat er na een paar weken H&C op de voorpagina's nu weer even ruimte wordt vrijgemaakt voor Yolanthe&Wesley, Maribelle die met haar grote liefde Nicolaas (jaja, toch nog een DGK-tintje) naar Spanje gaat verhuizen, en de ruzie tussen Albert V. en Peter van der V.
Hopelijk volgende week beter, met een nieuw publiciteits-offensief van de Recourtjes, waarna Huub het niet langer houdt en de week erna op de cover van Party verschijnt met de suggestieve kop "HUUB SLAAT TERUG!"
"Huub slaat alles!"quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Huub had al geslagen, remember?
ook goed;quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Huub slaat alles!"
Beter, toch?
Huub slaat door.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ook goed;
Huub slaat in ! (bij de slijterij)
Huub slaat achterover ! (net terug van de slijterij)
Doe effe gewoonquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Huub slaat alle strontvliegen kapot en gelijk heeft ie
Dat slaat als kut op Dirk and you know it.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik gebruik zo'n electrische vliegenmepper ,alleen als ie heeeeel irritant is.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Moooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii slaat alles.
Het is 4 uur. Huub mag weer drinkenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ook goed;
Huub slaat in ! (bij de slijterij)
Huub slaat achterover ! (net terug van de slijterij)
Ik zal jou 's kapodt slaan met je gare gedrag!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Er zit een heel irritante vlieg op je hoofd!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik gebruik zo'n electrische vliegenmepper ,alleen als ie heeeeel irritant is.
Fixed that for youquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit een heel irritante vlieg in je hoofd!
Ben behoorlijk onder de indruk van je post.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal jou 's kapodt slaan met je gare gedrag!
Eerst even zuipen, dan heb ik een excuus![]()
Goed, dan ben ik behoorlijk onder de indruk van het feit dat je een coherente zin hebt weten te vormen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben behoorlijk onder de indruk van je post.
Mooiiiiiii doet wel met je mee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerst even zuipen, dan heb ik een excuus![]()
Dan kan ik als excuus gebruiken dat ze dronken wasquote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooiiiiiii doet wel met je mee hoor.
Ik ben nuchter en bronstig.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:08 schreef sunny16947 het volgende:
Wat maakt het uit, het is hier toch al een bezopen zooi.
Hoezo weer ? Drinkt ie tussen 15.50 uur en 16.00 uur niet ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is 4 uur. Huub mag weer drinken
Hij mag van het hokje pas na 4 uur 's middags drinken. Op zich wel geschikt omdat het altijd, behalve precies om 4 uur, wel 4 uur is geweest.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo weer ? Drinkt ie tussen 15.50 uur en 16.00 uur niet ofzo
Sinds ie ontslagen is bij Talpa is ie de hele dag thuis, wat moet ie anders ?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag van het hokje pas na 4 uur 's middags drinken. Op zich wel geschikt omdat het altijd, behalve precies om 4 uur, wel 4 uur is geweest.
Ja nee goed dat je dat nog even meldt, want de argeloze lezer mocht dat eens ontgaan zijn!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Huub had al geslagen, remember?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |