Zou je het kunnen veranderen? Mijn internet zit heel erg te kutten. Had het al in de OP gemeld.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Faal om een topic naar jezelf te noemen, terwijl het over heel iets anders gaat.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef zovty het volgende:
Met alle respect hoor, maar die TT is nog wel het minst domme aan de hele OP. Kunnen we TS aub op z'n inhoud affakkelen?
Dat zou ik kunnen doen. Maar naast de vraag of ik dat ga doen in andermans forum, moet ik ook nog weten wat de TT moet zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef 91Vos het volgende:
Zou je het kunnen veranderen? Mijn internet zit heel erg te kutten. Had het al in de OP gemeld.
Dan lees je niet goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat je als TS mag klagen. Jij bent bij elk topic aan het kankeren op de TS.
Wat snap jij niet aan het normaal reageren op een valide klacht?quote:
dus ook geen geile scene met Aisha?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef 91Vos het volgende:
The film - in which the Prophet would not be depicted, in accordance with Islamic rules
Oftewel, de hoofdrolspeler krijgen we niet te zien in de film, want dat mag niet van de Islam.
ga jij eens die milf batsen jaquote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef stan5374 het volgende:
kk film,
kktopic,
kk post,
dan maar weer een duitser
EINSWIDREI!!!1111!!! POLITZEI!!!11!!!11@!!1!11!!11!!!!!11
For fok sake, ik probeer juist het TT gezeik een halt toe te roepen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het normaal reageren op een valide klacht?
quote:
Mijn eigen naam perongeluk, vraag niet waarom.quote:
Ja en wat voor films? Dat is hetzelfde als je een film gaat maken over Obama zonder dat je Obama MAG zien. Nu heb je ook nog dat het een soort van documentaire over Mohammed/Islam wordt. Dit zal vast en zeker een film worden vol met leugens en bedrieg. Ik weet bijna wel zeker dat ze niet de ECHTE Islam laten zien, daar zal veel te veel kritiek op komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef zovty het volgende:
Verder inhoudelijke reaktie.
Klagen over een fillm die ts nog niet gezien heeft, die niemand nog gezien heeft, die nog niet eens gemaakt is. Hoe vooringenomen en bevooroordeeld kun je zijn.
Hoe weet jij hou hij dat gaat oplossen? In de islam MAG je de profeet wel afbeelden, maar ze hebben dat liever niet want dat leidt de aandacht af van zijn boodschap naar zijn verhaal. Net als met jezus christus is gebeurd. De meeste mensen kennen die alleens als die gozer aan het kruis, niet wat hij allemaal heeft gedaan. Maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:56 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Ja en wat voor films? Dat is hetzelfde als je een film gaat maken over Obama zonder dat je Obama MAG zien. Nu heb je ook nog dat het een soort van documentaire over Mohammed/Islam wordt. Dit zal vast en zeker een film worden vol met leugens en bedrieg. Ik weet bijna wel zeker dat ze niet de ECHTE Islam laten zien, daar zal veel te veel kritiek op komen.
En wie de fuck ben jij?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoe weet jij hou hij dat gaat oplossen? In de islam MAG je de profeet wel afbeelden, maar ze hebben dat liever niet want dat leidt de aandacht af van zijn boodschap naar zijn verhaal. Net als met jezus christus is gebeurd. De meeste mensen kennen die alleens als die gozer aan het kruis, niet wat hij allemaal heeft gedaan. Maar dit geheel terzijde.
Wist je dat de Koran een van de meest populaire boeken over mohammed is, daar staat hij ook niet in.
Jij twijfelt aan de capaciteiten van de producer die zowel commercieel als artistiek enkele van de meest gelauwerde films van de afgelopen tijd heeft gemaakt. En wie de fuck ben jij?
Dat is het enige wat je te zeggen hebt?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij?![]()
Lekker positief.
Ik denk dat meer mensen blij zijn als jij oprot dan ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je te zeggen hebt?
Rot dan gewoon op van internet pulease!
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen blij zijn als jij oprot dan ik.
Ja, met 'mag' misschien wel, maar je weet hardstikke goed hoe 'tolerant' moslims zijn, vooral tegenover niet-moslims. Er staat in de Koran ook niets over hoofddoeken of burqa's maar in genoeg landen worden vrouwen al vermoord/mishandeld als ze bijv. hun sokken al niet aan hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoe weet jij hou hij dat gaat oplossen? In de islam MAG je de profeet wel afbeelden, maar ze hebben dat liever niet want dat leidt de aandacht af van zijn boodschap naar zijn verhaal. Net als met jezus christus is gebeurd. De meeste mensen kennen die alleens als die gozer aan het kruis, niet wat hij allemaal heeft gedaan. Maar dit geheel terzijde.
Wist je dat de Koran een van de meest populaire boeken over mohammed is, daar staat hij ook niet in.
Jij twijfelt aan de capaciteiten van de producer die zowel commercieel als artistiek enkele van de meest gelauwerde films van de afgelopen tijd heeft gemaakt. En wie de fuck ben jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |