Zou je het kunnen veranderen? Mijn internet zit heel erg te kutten. Had het al in de OP gemeld.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Faal om een topic naar jezelf te noemen, terwijl het over heel iets anders gaat.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef zovty het volgende:
Met alle respect hoor, maar die TT is nog wel het minst domme aan de hele OP. Kunnen we TS aub op z'n inhoud affakkelen?
Dat zou ik kunnen doen. Maar naast de vraag of ik dat ga doen in andermans forum, moet ik ook nog weten wat de TT moet zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef 91Vos het volgende:
Zou je het kunnen veranderen? Mijn internet zit heel erg te kutten. Had het al in de OP gemeld.
Dan lees je niet goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat je als TS mag klagen. Jij bent bij elk topic aan het kankeren op de TS.
Wat snap jij niet aan het normaal reageren op een valide klacht?quote:
dus ook geen geile scene met Aisha?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef 91Vos het volgende:
The film - in which the Prophet would not be depicted, in accordance with Islamic rules
Oftewel, de hoofdrolspeler krijgen we niet te zien in de film, want dat mag niet van de Islam.
ga jij eens die milf batsen jaquote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef stan5374 het volgende:
kk film,
kktopic,
kk post,
dan maar weer een duitser
EINSWIDREI!!!1111!!! POLITZEI!!!11!!!11@!!1!11!!11!!!!!11
For fok sake, ik probeer juist het TT gezeik een halt toe te roepen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het normaal reageren op een valide klacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |