dat is het ookquote:Op woensdag 4 november 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
uhuh....
mensen denken dat het allemaal zo makkelijk is in Nederland, je mag het van mij een tijdje proberen
Dat is toch redelijk laag. Dan in dit geval staat ie met z'n 22ste weer buiten ? fris en fruitigquote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef Steve het volgende:
Hoogste detentiestraf voor een 14-jarige is 2 jaar en 6 jaar PIJ als ik me niet vergis.
Kinderen kunnen nog gevormd worden. Dus gaat men er vanuit dat dat soort gasten na die tijd redelijk goed opgedroogd zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk laag. Dan in dit geval staat ie met z'n 22ste weer buiten ? fris en fruitig
Dan heeft zo iemand daarna iig nog tijd om (met hulp) weer terug te komen in de samenleving. Dat is al stukken lastiger als iemand tot z'n 30e achter slot en grendel zit, dan is integreren helemaal lastig. Dat is sowieso al een behoorlijk probleem met ex-gedetineerden.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Dat is toch redelijk laag. Dan in dit geval staat ie met z'n 22ste weer buiten ? fris en fruitig
Een 14-jarige krijgt geen TBS, maar een PIJ-maatregel. TBS kan idd in de praktijk levenslang duren.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
als je eenmaal TBS zit laten ze je pas gaan als je genezen verklaard bent
Maar in hoeverre wil je dat zo iemand terug komt in de samenleving?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan heeft zo iemand daarna iig nog tijd om (met hulp) weer terug te komen in de samenleving. Dat is al stukken lastiger als iemand tot z'n 30e achter slot en grendel zit, dan is integreren helemaal lastig. Dat is sowieso al een behoorlijk probleem met ex-gedetineerden.
het lukt je niet om mij te beledigenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
alvast voor diegenen die dit weekend de krant lezen en dan beledigt zijn dat ze niet uitgenodigt zijn;
Morgen gaat er een voorstelling van me in premiere, hij speelt 3 dagen, het is een beetje een variete voorstelling.
Maar ik ben niet erg tevreden over het resultaat vandaar dat ik nauwelijks mensen heb uitgenodigt
Als je zoiets zelf zou hebben, en je hebt ma jaren in de bak echt je leven gebetert, zou je het dan zelf ook niet fijn vinden als je terug de samenleving in kan / mag?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Maar in hoeverre wil je dat zo iemand terug komt in de samenleving?
Sorry hoor, een "kind" dat een vierjarige verkracht, verzuipt en dan in een droger verstopt kun je echt niet meer terugboetseren in een godvruchtig lid van de samenlevingquote:Op woensdag 4 november 2009 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kinderen kunnen nog gevormd worden. Dus gaat men er vanuit dat dat soort gasten na die tijd redelijk goed opgedroogd zijn
je maakt een grapje niet? moord? helloquote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je zoiets zelf zou hebben, en je hebt ma jaren in de bak echt je leven gebetert, zou je het dan zelf ook niet fijn vinden als je terug de samenleving in kan / mag?
Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben. Maar volgens mij is dat wel de gedachte er achter.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry hoor, een "kind" dat een vierjarige verkracht, verzuipt en dan in een droger verstopt kun je echt niet meer terugboetseren in een godvruchtig lid van de samenlevingGewoon een nekschot, zijn we daar ook weer vanaf.
Ik had niet alles meegekregen...quote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je maakt een grapje niet? moord? hello
Is het wat?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Net de eerste aflevering van V gezien
nee houd maar op!!! kzal het nws in de gaten houden voor een vermiste makelaarquote:
Daar heb ik nog steeds geen huis meequote:Op woensdag 4 november 2009 18:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee houd maar op!!! kzal het nws in de gaten houden voor een vermiste makelaar![]()
Klinkt toch niet heel enthousiastquote:Op woensdag 4 november 2009 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Pilot was welk ok, maar eerst de komende afleveringen afwachten
daar zei ik dus ook nog niets vanquote:Op woensdag 4 november 2009 18:23 schreef Vlarp het volgende:
het gaat me er niet om of het veel geld gekost heeft, het moet goed zijn!
Toch allemaal CGIquote:Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben het nu aan het kijken, dit heeft veel geld gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |