Ik heb nog wel een paar flessen vodka staan voor hemquote:
Heb je die zelf niet nodig, bonnie?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar flessen vodka staan voor hem
Als in, ik pas er nu pas in?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je die zelf niet nodig, bonnie?
Dat laatste. Vrijdag gekocht, moest eerst gewassen worden (waterlooplein... eew), maar ik was al naar antwerpen voor hij droog was.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als in, ik pas er nu pas in?
of
Niet eerder aan toegekomen/zin in gehad
Altijd leuk, nieuwe kleding voor het eerst aantrekkenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat laatste. Vrijdag gekocht, moest eerst gewassen worden (waterlooplein... eew), maar ik was al naar antwerpen voor hij droog was.
De plaatselijke Zonnebloem/COC gaat op pad?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik mag zaterdag ook uit logeren en slapen onder een roze klamboe en roze dekbed
ziet hier het stof neerdwarrelen omdat ik helaas nog zo sporadisch aanwezig benquote:Op woensdag 4 november 2009 14:21 schreef Baltar het volgende:
even de boel hierzo opschudden, 'tis zo stil![]()
*opschud, opschud*
Erger nogquote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
De plaatselijke Zonnebloem/COC gaat op pad?
Of je gaat bij je nichtje slapen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes![]()
[ afbeelding ]
ligt de Henri Dunant dan bij jullie in de haven ?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
De plaatselijke Zonnebloem/COC gaat op pad?
Of je gaat bij je nichtje slapen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erger nog
mijn collega stuurt de dochter naar opa en oma zodat ik kan blijven slapen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |