Zeker!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef Stroekie het volgende:
Dus 21 maart, het begin van de lente moeten we reserveren ?
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En Wie was nu het meest blij om de ander in de armen te kunnen sluiten, Rudy of jij ?
Deze was toch ook nog eens goedkoper dan de vorige, toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik zit in de trein naar m'n werk. Huisje zag er goed uit. Moet wel een beetje klussen, en wat meer kleur aanbrengen, maar ik doe het er voor
Je houdt niet zo van blauw?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik zit in de trein naar m'n werk. Huisje zag er goed uit. Moet wel een beetje klussen, en wat meer kleur aanbrengen, maar ik doe het er voor
Klopt! Alleen de slaapkamer is roze! Dat moet dus veranderenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Deze was toch ook nog eens goedkoper dan de vorige, toch?
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt! Alleen de slaapkamer is roze! Dat moet dus veranderen
ik heb een roze knuffeldiertjequote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Same here, moet er niet aan denken
quote:
dadelijk wordt je nog een junkiequote:Op woensdag 4 november 2009 13:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze zitten in m'n tas, maar ik wil niet continu aan de pillen
Alcoholist is ie alquote:
Ik heb nog wel een paar flessen vodka staan voor hemquote:
Heb je die zelf niet nodig, bonnie?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar flessen vodka staan voor hem
Als in, ik pas er nu pas in?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je die zelf niet nodig, bonnie?
Dat laatste. Vrijdag gekocht, moest eerst gewassen worden (waterlooplein... eew), maar ik was al naar antwerpen voor hij droog was.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als in, ik pas er nu pas in?
of
Niet eerder aan toegekomen/zin in gehad
Altijd leuk, nieuwe kleding voor het eerst aantrekkenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat laatste. Vrijdag gekocht, moest eerst gewassen worden (waterlooplein... eew), maar ik was al naar antwerpen voor hij droog was.
De plaatselijke Zonnebloem/COC gaat op pad?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik mag zaterdag ook uit logeren en slapen onder een roze klamboe en roze dekbed
ziet hier het stof neerdwarrelen omdat ik helaas nog zo sporadisch aanwezig benquote:Op woensdag 4 november 2009 14:21 schreef Baltar het volgende:
even de boel hierzo opschudden, 'tis zo stil![]()
*opschud, opschud*
Erger nogquote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
De plaatselijke Zonnebloem/COC gaat op pad?
Of je gaat bij je nichtje slapen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes![]()
[ afbeelding ]
ligt de Henri Dunant dan bij jullie in de haven ?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
De plaatselijke Zonnebloem/COC gaat op pad?
Of je gaat bij je nichtje slapen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erger nog
mijn collega stuurt de dochter naar opa en oma zodat ik kan blijven slapen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |