limburger zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een saboteur hier op mijn werk. Vertel net aan een collega dat ik water wil drinken (hij ging een rondje halen), omdat cappuccino toch wel een bak calorieën is.
Komt hij terug met water en warme choco.Gewoon om me te pesten.
Nee, een fries.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
limburger zeker?
verklaar hem de oorlog!
een afstammeling van grutte Pier?quote:
Gay printerquote:Op woensdag 4 november 2009 10:48 schreef ArTiC het volgende:
maar een groter wereldprobleem is: mijn printer print roze ipv rood...ook met een nieuwe cartridge en 34x calibreren
huh?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij komt er een grote volksverhuizing vanuit Friesland op gang naar Brabant.
Ken al 2!! friezen hier!![]()
Het is een compote!
Appel? Of rozebottel?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij komt er een grote volksverhuizing vanuit Friesland op gang naar Brabant.
Ken al 2!! friezen hier!![]()
Het is een compote!
FailQueenquote:
quote:
laat maar komen, ik bewapen mezelf met aspergesquote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Compote tegen Brabant en dat geeft me toch een zooi!
Hail tha sacred ligaquote:Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef ArTiC het volgende:
Gebeurtenissen in 1684 volgens wikiwikiwiki:
Het Amsterdams Peil (voorloper van het NAP) wordt bepaald.
De Labadisten landen in Suriname.
De Spanjaarden leggen Charles Town op de Bahama's in de as.
De Deense koning Christian V bouwt het eiland Christiansø uit tot het eerste zeefort van Noord-Europa.
Cassini ontdekt Dione en Tethys, twee manen van Saturnus.
5 maart - Het Heilige Roomse Rijk, het Pools-Litouwse Gemenebest en de Venetiaanse Republiek sluiten een Heilige Liga tegen de Ottomanen.
5 april - Jan van Brakel wordt benoemd tot schout-bij-nacht bij de Admiraliteit van Amsterdam.
27 november - Stadhouder Willem III koopt Kasteel Het Oude Loo en bouwt een groter Paleis Het Loo.
Zou dat ook lekker zijn met die friese compote?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail tha sacred liga
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail tha sacred liga
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |