limburger zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een saboteur hier op mijn werk. Vertel net aan een collega dat ik water wil drinken (hij ging een rondje halen), omdat cappuccino toch wel een bak calorieën is.
Komt hij terug met water en warme choco.Gewoon om me te pesten.
Nee, een fries.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
limburger zeker?
verklaar hem de oorlog!
een afstammeling van grutte Pier?quote:
Gay printerquote:Op woensdag 4 november 2009 10:48 schreef ArTiC het volgende:
maar een groter wereldprobleem is: mijn printer print roze ipv rood...ook met een nieuwe cartridge en 34x calibreren
huh?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij komt er een grote volksverhuizing vanuit Friesland op gang naar Brabant.
Ken al 2!! friezen hier!![]()
Het is een compote!
Appel? Of rozebottel?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij komt er een grote volksverhuizing vanuit Friesland op gang naar Brabant.
Ken al 2!! friezen hier!![]()
Het is een compote!
FailQueenquote:
quote:
laat maar komen, ik bewapen mezelf met aspergesquote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Compote tegen Brabant en dat geeft me toch een zooi!
Hail tha sacred ligaquote:Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef ArTiC het volgende:
Gebeurtenissen in 1684 volgens wikiwikiwiki:
Het Amsterdams Peil (voorloper van het NAP) wordt bepaald.
De Labadisten landen in Suriname.
De Spanjaarden leggen Charles Town op de Bahama's in de as.
De Deense koning Christian V bouwt het eiland Christiansø uit tot het eerste zeefort van Noord-Europa.
Cassini ontdekt Dione en Tethys, twee manen van Saturnus.
5 maart - Het Heilige Roomse Rijk, het Pools-Litouwse Gemenebest en de Venetiaanse Republiek sluiten een Heilige Liga tegen de Ottomanen.
5 april - Jan van Brakel wordt benoemd tot schout-bij-nacht bij de Admiraliteit van Amsterdam.
27 november - Stadhouder Willem III koopt Kasteel Het Oude Loo en bouwt een groter Paleis Het Loo.
Zou dat ook lekker zijn met die friese compote?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail tha sacred liga
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail tha sacred liga
[ afbeelding ]
Warme chocoquote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een saboteur hier op mijn werk. Vertel net aan een collega dat ik water wil drinken (hij ging een rondje halen), omdat cappuccino toch wel een bak calorieën is.
Komt hij terug met water en warme choco.Gewoon om me te pesten.
echt nietquote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar je 'm van maakt
Yoghurt met perzik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
echt niet, alle smurrie met stukkies erin is vies
Vooral zo eens per maand.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
echt niet, alle smurrie met stukkies erin is vies
Het is november, Juup.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Juup© het volgende:
Kouuuuuuudddddddd. Heb de thermostaat maar op 21 graden Celsius gezet, misschien krijg ik dan wat warmer had ik maar niet gekleed in een t-shirt en boxershort en sokken de kattenbak buiten moeten gaan scheppen en de ren schoonspuiten
Autist en ook nog domquote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Juup© het volgende:
Kouuuuuuudddddddd. Heb de thermostaat maar op 21 graden Celsius gezet, misschien krijg ik dan wat warmer had ik maar niet gekleed in een t-shirt en boxershort en sokken de kattenbak buiten moeten gaan scheppen en de ren schoonspuiten
Net als de bijbel of welk ander boek over geloofsovertuiging dus?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, de boeken van Dan Brown afdoen als wel geinige rijmelarij is imho wat kort door de bocht.
Al moet je het zeker ook niet lezen als "de waarheid".
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar ik had geen zin om mezelf aan te kleden
Ik ook wel eens niet, maar ik denk dat mensen op de A58 en op kantoor me raar aankijken als je alleen in je boxershirt + Airmax zit/looptquote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar ik had geen zin om mezelf aan te kleden
De kou maakt je sloom.quote:
Ik loop met dit weer gerust nog in zomerkleding, althans zo ging het altijd voordat ik vrouwlief leerde kennen.quote:
Vetquote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef febster het volgende:
Ik misschien dadelijk een radio interview met Tommie van Sesamstraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |