limburger zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een saboteur hier op mijn werk. Vertel net aan een collega dat ik water wil drinken (hij ging een rondje halen), omdat cappuccino toch wel een bak calorieën is.
Komt hij terug met water en warme choco.Gewoon om me te pesten.
Nee, een fries.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
limburger zeker?
verklaar hem de oorlog!
een afstammeling van grutte Pier?quote:
Gay printerquote:Op woensdag 4 november 2009 10:48 schreef ArTiC het volgende:
maar een groter wereldprobleem is: mijn printer print roze ipv rood...ook met een nieuwe cartridge en 34x calibreren
huh?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij komt er een grote volksverhuizing vanuit Friesland op gang naar Brabant.
Ken al 2!! friezen hier!![]()
Het is een compote!
Appel? Of rozebottel?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij komt er een grote volksverhuizing vanuit Friesland op gang naar Brabant.
Ken al 2!! friezen hier!![]()
Het is een compote!
FailQueenquote:
quote:
laat maar komen, ik bewapen mezelf met aspergesquote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Compote tegen Brabant en dat geeft me toch een zooi!
Hail tha sacred ligaquote:Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef ArTiC het volgende:
Gebeurtenissen in 1684 volgens wikiwikiwiki:
Het Amsterdams Peil (voorloper van het NAP) wordt bepaald.
De Labadisten landen in Suriname.
De Spanjaarden leggen Charles Town op de Bahama's in de as.
De Deense koning Christian V bouwt het eiland Christiansø uit tot het eerste zeefort van Noord-Europa.
Cassini ontdekt Dione en Tethys, twee manen van Saturnus.
5 maart - Het Heilige Roomse Rijk, het Pools-Litouwse Gemenebest en de Venetiaanse Republiek sluiten een Heilige Liga tegen de Ottomanen.
5 april - Jan van Brakel wordt benoemd tot schout-bij-nacht bij de Admiraliteit van Amsterdam.
27 november - Stadhouder Willem III koopt Kasteel Het Oude Loo en bouwt een groter Paleis Het Loo.
Zou dat ook lekker zijn met die friese compote?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail tha sacred liga
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail tha sacred liga
[ afbeelding ]
Warme chocoquote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een saboteur hier op mijn werk. Vertel net aan een collega dat ik water wil drinken (hij ging een rondje halen), omdat cappuccino toch wel een bak calorieën is.
Komt hij terug met water en warme choco.Gewoon om me te pesten.
echt nietquote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar je 'm van maakt
Yoghurt met perzik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
echt niet, alle smurrie met stukkies erin is vies
Vooral zo eens per maand.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
echt niet, alle smurrie met stukkies erin is vies
Het is november, Juup.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Juup© het volgende:
Kouuuuuuudddddddd. Heb de thermostaat maar op 21 graden Celsius gezet, misschien krijg ik dan wat warmer had ik maar niet gekleed in een t-shirt en boxershort en sokken de kattenbak buiten moeten gaan scheppen en de ren schoonspuiten
Autist en ook nog domquote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Juup© het volgende:
Kouuuuuuudddddddd. Heb de thermostaat maar op 21 graden Celsius gezet, misschien krijg ik dan wat warmer had ik maar niet gekleed in een t-shirt en boxershort en sokken de kattenbak buiten moeten gaan scheppen en de ren schoonspuiten
Net als de bijbel of welk ander boek over geloofsovertuiging dus?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, de boeken van Dan Brown afdoen als wel geinige rijmelarij is imho wat kort door de bocht.
Al moet je het zeker ook niet lezen als "de waarheid".
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar ik had geen zin om mezelf aan te kleden
Ik ook wel eens niet, maar ik denk dat mensen op de A58 en op kantoor me raar aankijken als je alleen in je boxershirt + Airmax zit/looptquote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar ik had geen zin om mezelf aan te kleden
De kou maakt je sloom.quote:
Ik loop met dit weer gerust nog in zomerkleding, althans zo ging het altijd voordat ik vrouwlief leerde kennen.quote:
Vetquote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef febster het volgende:
Ik misschien dadelijk een radio interview met Tommie van Sesamstraat
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef febster het volgende:
Wat ik al zei, poeweequote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef febster het volgende:
Is zijn bestene nederlans.quote:
en daar dus ook door kouder..quote:
Tommie, waar zit je piemol?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef febster het volgende:
Dat was Dikkie Dik knaasquote:Op woensdag 4 november 2009 11:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waar hij de cd speler uit de 7-serie heeft gelaten.
Dat kloptquote:Op woensdag 4 november 2009 11:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Net als de bijbel of welk ander boek over geloofsovertuiging dus?
Dat deed ik ook niet, de films zijn wel tof iig dus de boeken zal ik sowieso nog wel eens lezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Oh enne ArTiC, die boeken van Dan Brown zijn gematigd fictie.
Je moet ze niet lezen als een studieboek maar wat er in verteld wordt is toch wel heel interessant.
Daarnaast is de lijn tussen feit & fictie sowieso zeer dun als het over zaken als de Vrijmetselarij gaan.
Simpelweg omdat er nog steeds behoorlijk wat discussie is over dat fenomeen.
Kortom, de boeken van Dan Brown afdoen als wel geinige rijmelarij is imho wat kort door de bocht.
Al moet je het zeker ook niet lezen als "de waarheid".
Ze bestaan (bijna) 40 jaar. Dus hoe ze het gaan vieren, of hij al taart heeft gehad, gefeliciteerd en wat voor kado'tjes en dergelijkequote:
Ik vind het ook wel interessantquote:Op woensdag 4 november 2009 11:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet, de films zijn wel tof iig dus de boeken zal ik sowieso nog wel eens lezen.
Het was ook maar een zijsprongetje van wat ik eigenlijk zocht maar het viel me op hoeveel mensen er echt druk mee zijn...best indrukwekkend
Het wordt hier eens tijd dat het geld eens van mijn CC wordt afgeschreven en Windows 7 DVD opgestuurd wordtquote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Oeh! En ze sturen vandaan mijn slagschroefunit op.
idem ditoquote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel interessant.
Maar ik heb wel de indruk dat het een stuk interessanter en spannender lijkt dan het in de realiteit is.
je weet dat het maar een pop is en hij van taart zuur gaat ruiken he?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef febster het volgende:
[..]
Ze bestaan (bijna) 40 jaar. Dus hoe ze het gaan vieren, of hij al taart heeft gehad, gefeliciteerd en wat voor kado'tjes en dergelijke.
Vetquote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef febster het volgende:
[..]
Ze bestaan (bijna) 40 jaar. Dus hoe ze het gaan vieren, of hij al taart heeft gehad, gefeliciteerd en wat voor kado'tjes en dergelijke.
LOLquote:Op woensdag 4 november 2009 11:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weet dat het maar een pop is en hij van taart zuur gaat ruiken he?
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weet dat het maar een pop is en hij van taart zuur gaat ruiken he?
oh sorry for killing your expectationsquote:
Paul Haenenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou anders best Karbonkel willen interviewenOf Bert
of groverquote:Op woensdag 4 november 2009 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Of Graaf Tel te confronteren met zijn compulsief-obsessieve dwangstoornis
Ja, het liege liegebeest!quote:
Magere drinkyoghurt tegen me scherm. Bedanktquote:Op woensdag 4 november 2009 11:54 schreef ArTiC het volgende:
je carriere kan al niet meer stuk als je een interview met tommie op je cv kan zetten
De echte jaquote:
das wel heel cool.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:11 schreef febster het volgende:
[..]
De echte ja.
De telefoonpersoon nam ook op met 'met persoon X, je spreekt met Sesamstraat'
Kewlquote:
Jawel, maar ik durf niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oscar!!
Enne, Coltz, geen eigen bedrijf plannen meer?
succesquote:
ik help jou graag met you Bus-plan, je weetsquote:
kippensoep en een broodje tonijn met ui en eiquote:Op woensdag 4 november 2009 13:03 schreef r8ality het volgende:
- Kaasbroodje
- Bagel met zalm en roomkaas
- Triple Chocolate cookie van Ah to go
- Blikje Bullit
Ik denk wel dat ik weer genoeg calorien binnenheb.
Mooi. Hoe moet ik Yeah IT uitbreiden?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik help jou graag met you Bus-plan, je weets
quote:
Bruin brood met La Place kruidenkaas en tomaatquote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
kippensoep en een broodje tonijn met ui en ei
dat doen we dan in een orienterend gesprek off lijnquote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mooi. Hoe moet ik Yeah IT uitbreiden?.
en nachtcreme? en eul of olé? en wallenverwijderingstick?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]Als?
[..]
Bruin brood met La Place kruidenkaas en tomaatIk doe niet aan lijnen, ik heb vandaag voor het eerst dagcreme gekocht, ik voel me al vrouwelijk genoeg
Het was niet heel serieus, maar toch bedanktquote:Op woensdag 4 november 2009 13:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doen we dan in een orienterend gesprek off lijn
Bang dat ex vriendlief je gaat verlaten vanwege de rimpels?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst dagcreme gekocht, ik voel me al vrouwelijk genoeg
Juupquote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bang dat ex vriendlief je gaat verlaten vanwege de rimpels?
.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:14 schreef FUFR het volgende:
en vergeet de plamuur voor je ravijnen niet, inu!
Jaquote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bang dat ex vriendlief je gaat verlaten vanwege de rimpels?
Ik was fervent Nivea-aanhanger als mn huid droog was, maar dat schijnt te vet te zijn voor je gezichtquote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
en nachtcreme? en eul of olé? en wallenverwijderingstick?
er is nog zoveel...
Beste Yeah IT,quote:
In een doos?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Beste Yeah IT,
Ik wil graag mijn brakke videokaart vervangen voor een nieuw model maar mijn moederbord heeft geen PCI-e x16 2.0 (maar PCI-e 16 1.0)...nu begrijp ik dat dit toch wel compatible is maar dat je videokaart minder 'goed' werkt. Waar zit dat in?
Meer bandbreedte en stroom per pinnetje. In de praktijk betekent dat niet zo heel veel, omdat de gemiddelde videokaart de volle bandbreedte van een PCI-E 1.0 16x niet eens haaltquote:Op woensdag 4 november 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Beste Yeah IT,
Ik wil graag mijn brakke videokaart vervangen voor een nieuw model maar mijn moederbord heeft geen PCI-e x16 2.0 (maar PCI-e 16 1.0)...nu begrijp ik dat dit toch wel compatible is maar dat je videokaart minder 'goed' werkt. Waar zit dat in?
Dus ik kan gerust een Radeon HD4890 bestellen zonder dat ie dan presteert als mijn huidige X1650?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Meer bandbreedte en stroom per pinnetje. In de praktijk betekent dat niet zo heel veel, omdat de gemiddelde videokaart de volle bandbreedte van een PCI-E 1.0 16x niet eens haalt.
Welk mobo heb je?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus ik kan gerust een Radeon HD4890 bestellen zonder dat ie dan presteert als mijn huidige X1650?
ik ben echt helemaal uit die hardware shit
ik ook van jouquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook van jou
wanneer was mijn jubileum nou? 12 november?
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Straks barst d'r ego uit het topic
da zit m in de snelheidquote:Op woensdag 4 november 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Beste Yeah IT,
Asus M2V K8T890quote:
Zal wel meevallen hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet te hopen, want we menen er niets vanquote:Op woensdag 4 november 2009 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wordt je processor bottleneckquote:Op woensdag 4 november 2009 13:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Asus M2V K8T890
met daarop:
AMD Athlon 64 x2 5200+
4GB DDR2
Ik waag het wel...anders vervangen we daarna de rest ook nogquote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan wordt je processor bottleneck. Maar het kan wel.
Je vrouw-zijn misbruiken staat niet gelijk aan een ego hebben hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef r8ality het volgende:
Voor dat ego heeft ze mij niet nodig.
Core I7quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik waag het wel...anders vervangen we daarna de rest ook nog
Echt welquote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Je vrouw-zijn misbruiken staat niet gelijk aan een ego hebben hoor
Ik ben en blijf AMD fanquote:
Nee, maar het sluit het ook niet uitquote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Had jij het laatst niet over avondjes gratis drinken omdat je vrouw was?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef Inu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Had jij het laatst niet over avondjes gratis drinken omdat je vrouw was?
Ja, toen ik 16 wasquote:Op woensdag 4 november 2009 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is geen MISbruik maar GEbruikquote:Op woensdag 4 november 2009 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan een Phenomquote:
Was jij een half jaar geleden pas 16?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, toen ik 16 wasNu probeer ik te betalen en mag het niet
Geestelijk?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was jij een half jaar geleden pas 16?
het is misbruik als je ze daarmee niet het bed in krijgt..quote:
Punt.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is misbruik als je ze daarmee niet het bed in krijgt..
Ik heb een half jaar geleden geen gratis drankjes gebietst, toen was ik ook gewoon bezet namelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was jij een half jaar geleden pas 16?
volgende keer betaal jijquote:Op woensdag 4 november 2009 13:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, toen ik 16 wasNu probeer ik te betalen en mag het niet
Met liters tegelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgende keer betaal jij
en drink ik whisky
Gewoon: SNOL.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:52 schreef FUFR het volgende:
hoe roep je nu heel respectvol en ongemeend SLOERIE! tegen iemand
met je lul uit je broekquote:Op woensdag 4 november 2009 13:52 schreef FUFR het volgende:
Dan neem ik wel een fles whisky mee, vind ik ook wel lekkerquote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgende keer betaal jij
en drink ik whisky
ik vind sloerie net effe anders..quote:
* practising...quote:
zucht, ja we passen ons wel weer aan...quote:Op woensdag 4 november 2009 13:53 schreef Juup© het volgende:
Typen gaat lastig en traag op dit moment,
Ik doe dat al jarenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:52 schreef FUFR het volgende:
Ik pas mezelf wel aan hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 13:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
zucht, ja we passen ons wel weer aan...
Nigerian SCAM.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Of ik mijn laatste drie salaris stroken, cijferlijst Iva en mijn id mee wil nemen.
was da voor onzin?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Of ik mijn laatste drie salaris stroken, cijferlijst Iva en mijn id mee wil nemen.
Is het een 2e gesprek of een arbeidsvoorwaarden gesprek?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:55 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik dacht 2e gesprek.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Is het een 2e gesprek of een arbeidsvoorwaarden gesprek?
heel vreemds hoor..quote:
Welke getuigen?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef ArTiC het volgende:
videokaart besteld, als het niet werkt houd ik Yeah IT verantwoordelijk voor de gemaakte onkosten, ik heb getuigen
Ik kom hem voor een belachelijk uurtarief wel maken als je het verprutst hebtquote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef ArTiC het volgende:
videokaart besteld, als het niet werkt houd ik Yeah IT verantwoordelijk voor de gemaakte onkosten, ik heb getuigen
Dan ben ik me aan het trekken denk ik...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef -moppie- het volgende:
dus om 16.00 uur allemaal duimen!
Jawel, ze gaan me aannemen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef ArTiC het volgende:
klinkt goed Colt maar je bent er nog niet
zekers, heb m net nog even een hart onder de riem gestoken, probeert die rat me meteen zoon ding aan te smerenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef -moppie- het volgende:
dus om 16.00 uur allemaal duimen!
dat moeten ze gewoon!quote:
ik wit vanniksquote:
daar heb ik personeel voorquote:Op woensdag 4 november 2009 14:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kom hem voor een belachelijk uurtarief wel maken als je het verprutst hebt.
ojee...hij gaat weer verkopen?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
zekers, heb m net nog even een hart onder de riem gestoken, probeert die rat me meteen zoon ding aan te smeren
Welk precies?quote:
welk personeel?quote:
das niet aan mij om te revealenquote:
wat het ook is: geen interessequote:
tis ook meer voor de upperclass..quote:
Wut, Mercedes S-klasses?quote:
die gaat dit kut land toch verlaten?quote:
Oja, da's waar! Neemt hij zijn s-klasse dan mee?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
die gaat dit kut land toch verlaten?
die wil tog niemand meerquote:Op woensdag 4 november 2009 14:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, da's waar! Neemt hij zijn s-klasse dan mee?
buttplugs voor upyourass?quote:
Maar het is wel een s-klasse!quote:
ik heb nog wel een taxi bordje wat je erop kunt schroevenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar het is wel een s-klasse!En iedereen weet, met een s-klasse ben je helemaal de man.
Tenzij je Turk bent, dan pakken ze je rijbewijs af.
Daar werken de mensen tenminste nogquote:Op woensdag 4 november 2009 14:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geef maar aan Sjonnie, ik verpats hem wel in Helmond.
Niet gek met al die criminele bedrijfjes,quote:Op woensdag 4 november 2009 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar werken de mensen tenminste nog![]()
Werkloosheid Helmond valt mee
ANP
HELMOND - De crisis heeft tot nu toe minder ernstige gevolgen voor de werkgelegenheid in Helmond dan eerder werd voorspeld. De werkloosheid stijgt in Helmond lang niet zo hard in de regio Zuidoost-Brabant als geheel. Tussen december 2008 en eind september 2009 is het aantal Helmondse werklozen met 18 procent gestegen.
In de regio was dat percentage 33 procent.
Daffy Duckquote:
ambtenarenquote:
ik ben met minder wel tevreden...quote:
Kever is geinig, maar heb toch liever een echte auto.quote:
Een Kever is meer echte auto dan een slkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kever is geinig, maar heb toch liever een echte auto.![]()
Vind ik niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een Kever is meer echte auto dan een slk.
Wat is toch die fascinatie van buitenlanders met Mercedes?quote:
Ik vind Volkswagens toch fijner rijden eigenlijk...quote:Op woensdag 4 november 2009 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Mercedessers zijn de bommmm!
Om in te rijden dan. Van buiten voelt het zo taxi
Hoe weet jij dat? Jullie hebben thuis Mercedes en Peugeot. En eerst een Renaultquote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind Volkswagens toch fijner rijden eigenlijk...
En daarvoor een Sharanquote:Op woensdag 4 november 2009 17:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jullie hebben thuis Mercedes en Peugeot. En eerst een Renault.
Waar jij nooit in hebt gereden, althans niet genoeg ervarings-km'squote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef Inu het volgende:
[..]
En daarvoor een SharanEn ik ben chauffeur geweest he
Alfa Romeo is ook wel leuk
Neen, ze reden in de tegengestelde richting. Daarbij had ik braaf mijn knipperlicht aan toen ik de rotonde verliet, dus weinig reden om me te achtervolgen. Alhoewel ze dat standaard misschien beter wel zouden kunnen doenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:41 schreef gr8w8 het volgende:
Je reed ze voorbij? Binnenkort dus op TV?
In de Sharan wel hoor... en ik heb meer dan genoeg Golfjes door Nederland geredenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waar jij nooit in hebt gereden, althans niet genoeg ervarings-km's. Alfa Romeo's moeten ook wel goed rijden, das het enige wat ze presteren als merk
.
Een mannen met potentieprobleem midlifecrisis autoquote:Op woensdag 4 november 2009 15:10 schreef Levitation het volgende:
Is wil gewoon heel simpel een SLK.Kleine meisjes hebben niet zulke grote wensjes.
Nope.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een mannen met potentieprobleem midlifecrisis auto
Dat is dan jouw meningquote:Op woensdag 4 november 2009 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope.
Een:
a. Kappersauto
of
b. Vrouwenauto
For your info: ik ben GEEN buitenlander.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat is toch die fascinatie van buitenlanders met Mercedes?.
Nee, dat is een vrij algemene mening. Dat jij die niet deelt, is wat anders.quote:
JIJ KAN SPREEK GOED NEDERLANDS JAquote:Op woensdag 4 november 2009 18:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
For your info: ik ben GEEN buitenlander.
Ik ben allochtoon, maar dat maakt mij nog geen buitenlander.
HET IS GEKIJKT!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
JIJ KAN SPREEK GOED NEDERLANDS JA
JIJ GOED NAAR TELEVISIE GEKEKEN?
Die mening deel ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 18:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dat is een vrij algemene mening. Dat jij die niet deelt, is wat anders.
al opquote:
ik vind ze zo het mooiste:quote:
Ik vind ze nog altijd de square.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah joh, Volvo's zijn jaren niet square geweest EN al jaren niet square meer.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef r8ality het volgende:
Wie bestelt er nou een DVI-kabel als ik er hier 7 heb liggen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Levitation het volgende:
Ok, ze kunnen nog vierkanter:
[ afbeelding ]
Nee dat is mooiquote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef r8ality het volgende:
Is dit ook te vierkant?.
[ afbeelding ]
Nee, maar wel oud.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef r8ality het volgende:
Is dit ook te vierkant?.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
mooie zonsondergang...jammer dat er een roestbak voorstaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef r8ality het volgende:
Is dit ook te vierkant?.
[ afbeelding ]
Er zitten kreukels rechtsboven in de zonsondergang.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooie zonsondergang...jammer dat er een roestbak voorstaat.
Had die fotograaf niet ff kunnen vragen of die auto aan de kant wilde?
Superhip in Japan dat soort auto'squote:
Nou, dat slaat dus nergens op, want deze auto is helemaal niet vierkant:quote:Op woensdag 4 november 2009 19:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind ze nog altijd de square.
Maar da's mijn mening.![]()
Zien er niet uit. Zo lelijk dat ze bijna wat hebben.quote:
En nu een foto van de achterkant.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, dat slaat dus nergens op, want deze auto is helemaal niet vierkant:
[ afbeelding ]
En deze ook niet:
[ afbeelding ]
Kortom, je mag je vastgeroeste mening over een automerk wel eens refreshen want je hebt sinds 1998 al niet meer goed gekeken naar een volvo.
Stelletje sigaarrokende opa's.quote:
Idd bijzonder vierkantquote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
En nu een foto van de achterkant.
Anders edit ff drie keerquote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
En nu een foto van de achterkant.
En ik rij iedere dag langs 2 Volvo dealers en ik kijk naar de auto's en denk elke keer weer "yuk".
Besides, ik VIND ze te quare. Dat mag ik.![]()
Naja, ik heb wel een idee waar jullie de jezelf de komende jaren in gaan vervoeren.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stelletje sigaarrokende opa's.![]()
Toch vind ik dat niet. Ik vind de vormgeving van Volvo niet mooi, gewoon te vierkant. Blijf ik bij.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Idd bijzonder vierkant![]()
[ afbeelding ]
Dat is net zo vierkant als een Mercedes, Audi of 1 van de spaarzame stations uit Azie.
Zo typ ik altijd. Ik typ iets, vul het aan, vul het nog een keer aan... etc. Kan ook zoals Juup 26 posts onder elkaar zetten, maar dan is het topic zo vol.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Anders edit ff drie keer.
Als ik langs een:
-Frans automerk
- Aziatisch automerk
-Italiaans automerk
-dealer rijdt is het pas muk. Duits is wel goed.
Ik verdedig mijn lelijke auto niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ik heb wel een idee waar jullie de jezelf de komende jaren in gaan vervoeren.
Dus ik geen die titel terug.
Mijn hersenen zijn niet zo snel.quote:
Naja, ik vind mensen die anno 2009 hun aversie tegen volvo nog beargumenteren met "ze zijn vierkant" een beetje domquote:Op woensdag 4 november 2009 19:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toch vind ik dat niet. Ik vind de vormgeving van Volvo niet mooi, gewoon te vierkant. Blijf ik bij.
Ik snap alleen niet waarom jullie het je zo persoonlijk aantrekken, vooral BB niet, van reaal kan ik me nog iets indenken.
Das meestal met mensen in Mercedessenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn hersenen zijn niet zo snel.
Nee, maar je vind iemand die een achterhaalde mening ontkracht wel een opaquote:Op woensdag 4 november 2009 19:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik verdedig mijn lelijke auto niet.
Ik vind ook de ontwerpen van nu te vierkant. Ook de plaatjes die jij toont vind IK te vierkant. Gewoon te lomp. Dat mag ik vinden.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ik vind mensen die anno 2009 hun aversie tegen volvo nog beargumenteren met "ze zijn vierkant" een beetje dom. Of naja, Het kan ook dat ze de afgelopen 10 jaar niet op straat geweest.
Ik rij niet in een Mercedes.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Das meestal met mensen in Mercedessen.
Dat mag, het slaat alleen kant noch wal omdat die dingen net zo rond zijn als de gemiddelde autoquote:Op woensdag 4 november 2009 19:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind ook de ontwerpen van nu te vierkant. Ook de plaatjes die jij toont vind IK te vierkant. Gewoon te lomp. Dat mag ik vinden.
Nee, NOG nietquote:
Vind ik dus echt niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat mag, het slaat alleen kant noch wal omdat die dingen net zo rond zijn als de gemiddelde auto.
Gaat ook niet gebeuren. We zijn meer van de Jappen.quote:
Of een BX Sport?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Levitation het volgende:
En ik wil een roze cadillac voor op de oprit.
Hoezo, jij beslist toch alles thuis?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. We zijn meer van de Jappen.
Ik heb niet zo heel veel te zeggen, hoor. Mijn grote mond bewaar in voor internet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo, jij beslist toch alles thuis?.
Lelijk is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind ik dus echt niet.Er zit een rond randje aan, wow! Maar dat maakt het ontwerp niet minder lelijk... hoewel, eerlijk is eerlijk, ze zijn wel minder foeilelijk geworden.
Vind jij.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lelijk is in the eye of the beholder.
Maar het argument dat ze vierkant zijn is toch wel behoorlijk achterhaald ondertussen.
Uhuhquote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel te zeggen, hoor. Mijn grote mond bewaar in voor internet.
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij gelooft me niet.
En ik ben nog wel zo'n brave huismuts.
Ik ben best braaf, maar jou op stang jagen is zo leuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef r8ality het volgende:
Kun je ook niet de brave topicmuts worden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |