quote:Broslife How picking out scotch is similar to picking out women: If it's 18 years or older, it's good to go.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door HIMYMBlog op 06-11-2009 13:33:49 ]Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Die timer was van Marshall en die had hij speciaal in het leven geroepen voor de slap op slapsgiving, er staat mij niets bij van een maximale tijd van een jaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:49 schreef toilettas het volgende:
Die laatste twee slaps van de slapbet van 5 komt niet meer. De afspraak was namelijk dat er sprake was van 5 slaps in 1 jaar. Barney had ook een counter die aftelde tot de laatste seconde waarop Marshall hem niet kon/mocht slaan (lily wilde dat niet om de sfeer van - ik geloof- thanksgiving niet te verpesten).
Toen marshall alsnog een slap mocht geven van lily (extreem grote grijns) was dat de derde en gelijk de laatste. De overige 2 vallen namelijk buiten de counter van 1 jaar.
Het was 5 slaps from here to eternityquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:49 schreef toilettas het volgende:
Die laatste twee slaps van de slapbet van 5 komt niet meer. De afspraak was namelijk dat er sprake was van 5 slaps in 1 jaar. Barney had ook een counter die aftelde tot de laatste seconde waarop Marshall hem niet kon/mocht slaan (lily wilde dat niet om de sfeer van - ik geloof- thanksgiving niet te verpesten).
Toen marshall alsnog een slap mocht geven van lily (extreem grote grijns) was dat de derde en gelijk de laatste. De overige 2 vallen namelijk buiten de counter van 1 jaar.
Dat was slapsgiving. En barney telde af omdat Marshall dat had aangegeven dat op thanksgiving hij ook een klap ging krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:49 schreef toilettas het volgende:
Marshall had die afteller gemaakt volgens mij. Barney klaagde er eerst over dat de verrassing er dan af was, maar begon m toch steeds meer te knijpen toen ie dicht bij de 0 kwam.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat was slapsgiving. En barney telde af omdat Marshall dat had aangegeven dat op thanksgiving hij ook een klap ging krijgen.
Zo was het jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Marshall had die afteller gemaakt volgens mij. Barney klaagde er eerst over dat de verrassing er dan af was, maar begon m toch steeds meer te knijpen toen ie dicht bij de 0 kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Dat idd!quote:Op woensdag 4 november 2009 23:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
Leuke aflevering was het, heb genoten en gelachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het gaat om het idee hequote:Op zaterdag 7 november 2009 10:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Welke analfabeet heeft dat getypt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |