quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan spuit hij je bek en dan blaas je het er terug in?
Die ken ik jaquote:
dus wel, welkom in de 20ste eeuwquote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef tesssssssss het volgende:
Maar sex is toch geen wedstrijd, zo van kijken wie het meeste doet? Die wint?
Nee die komt klaar! Die wint niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef tesssssssss het volgende:
Nee, maar je begint ook niet zonder bal aan een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef tesssssssss het volgende:
En dit is een reactie op? Je bent de eerste die over een wedstrijd of iets dergelijks begint?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef tesssssssss het volgende:
Als je klaarkomt heb je juist wel gewonnenquote:
Nee tijn want het is geen wedstrijd!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je klaarkomt heb je juist wel gewonnen
Echt waarquote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee tijn want het is geen wedstrijd!
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:54 schreef Pakspul het volgende:
Gewoon elke dag een halve liter bij het ontbijt, netzo lang totdat je van het. Ik citeer: denk ik iehw, iehw, iewhest. denkbeeld af bent.
Sijpelen? Kan dat ook dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Je kan het hem ook even op een melba toastje laten sijpelen, misschien lust je het dan wel. Dat heb ik weleens gezien in een pr0n-film, namelijk.
Of in een glas! Dan kan ze het nog mixen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Je kan het hem ook even op een melba toastje laten sijpelen, misschien lust je het dan wel. Dat heb ik weleens gezien in een pr0n-film, namelijk.
Er was toch een kookboek met recepten met sperma? Misschien is dat wat voor TSquote:Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Of in een glas! Dan kan ze het nog mixen.
Misschien is on the rocks iets voor dr!
Ja?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er was toch een kookboek met recepten met sperma? Misschien is dat wat voor TS
*stil*quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef zovty het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat ze een paar ladingen (met iedere keer een dag er tussen) invroor. Toen ze een kwakje of 10 had ging ze het weer ontdooien en koken en toen opdrinken.Annette Schwarz
.
Op het moment suprême heel sterk aan je moeder denken. Dan sijpelt het. Beetje anticlimax voor hem, maar anders krijg je het nooit allemaal netjes op die melba toast.quote:
Weet jequote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal eens even zoeken naar een linkvoor de liefhebbers
![]()
Koken met sperma in Rotterdam
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet jeLaat maar.
Ik slik het wel zonder gezeik door op het moment suprême.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |