quote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef tesssssssss het volgende:
Hoi,
De laatste tijd hoor je veel over ondergespoten worden
Aha, een ervarinsdeskundige.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef stan5374 het volgende:
zo ver mogenlijk die keel in dt de papillen niks merken!
hopaaakkeee
EINZWIEDREI!!!111!1!11!!!
niet-on-lekkerquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef stan5374 het volgende:
zo ver mogenlijk die keel in dt de papillen niks merken!
hopaaakkeee
EINZWIEDREI!!!111!1!11!!!
Ik denk eerder dat dat in je koppie zit dan dat je maag dat zegt hoor...quote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
keej, dan is het geen hype, maar dan vind ik ut nog steeds vies? De pielemans van mijn partner is 17 centimeter...(jah, ik heb um gemeten) en trouwens ik vind rimmen ook vies? Aan iemands anus likken? Maar ik houd wel van een beetje spanken, en vastgebonden worden? En verder weet ik wel, zo veel mensen, zoveel smaken....en ik houd heel veel van mijn partner en zou het best voor hem willen doen hoor.....maar het is net of mijn maag zegt, okeej dit wil ik niet???? Lozen die handel?
Ik denk dat je vaginisme hebt.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
keej, dan is het geen hype, maar dan vind ik ut nog steeds vies? De pielemans van mijn partner is 17 centimeter...(jah, ik heb um gemeten) en trouwens ik vind rimmen ook vies? Aan iemands anus likken? Maar ik houd wel van een beetje spanken, en vastgebonden worden? En verder weet ik wel, zo veel mensen, zoveel smaken....en ik houd heel veel van mijn partner en zou het best voor hem willen doen hoor.....maar het is net of mijn maag zegt, okeej dit wil ik niet???? Lozen die handel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |