SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x
Morgen komt ze met een tuinbroekquote:Op woensdag 4 november 2009 09:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Misschien was het een hint dat ze lesbisch is.
En overmorgen met een pittig kort kapsel.quote:
Alsof ik me daar druk om kan maken. Het is trouwens erbarmelijk, kneusje.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:51 schreef zovty het volgende:
God kind, ga aub wat aan je taalbeheersing doen, dit is echt embarmelijk.
Neem gewoon even de tijd om je eigen tekstje goed door te lezen.
Je gaat je wel druk maken om laarzen van een ander, maar niet om je eigen taalbeheersing.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alsof ik me daar druk om kan maken. Het is trouwens erbarmelijk, kneusje.
Ja ik lig er ook nachten van wakker. Donder lekker op als je alleen maar kan kankeren. Dat jij je er zo druk om maakt zegt meer iets over jou. Ben je een taal autist ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Je gaat je wel druk maken om laarzen van een ander, maar niet om je eigen taalbeheersing.
Tja. Veelzeggend.
En niet vergeten te filmen he!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:53 schreef leetzors het volgende:
[..]
En overmorgen met een pittig kort kapsel.
Zozo. Stevige taal dame. Ga nu maar weer vingeren op je bed.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja ik lig er ook nachten van wakker. Donder lekker op als je alleen maar kan kankeren. Dat jij je er zo druk om maakt zegt meer iets over jou. Ben je een taal autist ofzo?
Ben ik een autist als ik met grote moeite door al die fouten heen heb geworsteld? Nah, dan ben ik maar een taalautist, dan ben ik iig altijd nog beter dan een laarzenvaneenvriendinautistquote:Op woensdag 4 november 2009 09:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja ik lig er ook nachten van wakker. Donder lekker op als je alleen maar kan kankeren. Dat jij je er zo druk om maakt zegt meer iets over jou. Ben je een taal autist ofzo?
Wel grappig dat jij de enige bent die struikelt over de zinnen, volgende keer zal ik een topic weer zo opstellen misschien blijf jij dan weg.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben ik een autist als ik met grote moeite door al die fouten heen heb geworsteld? Nah, dan ben ik maar een taalautist, dan ben ik iig altijd nog beter dan een laarzenvaneenvriendinautist.
Als je nou een buitenlander was dan vond ik het niet zo'n probleem, maar deze bijna onleesbare brol doet gewoon pijn.
De anderen hebben je verhaal maar half gelezen en willen alleen maar in je broekje.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij de enige bent die struikelt over de zinnen, volgende keer zal ik een topic weer zo opstellen misschien blijf jij dan weg.
Jip en Janneke taalquote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij de enige bent die struikelt over de zinnen, volgende keer zal ik een topic weer zo opstellen misschien blijf jij dan weg.
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:05 schreef zovty het volgende:
[..]
De anderen hebben je verhaal maar half gelezen en willen alleen maar in je broekje.
Ik probeer je te helpen door opbouwende kritiek te leveren en als dank probeer je me af te fikken.
Je bent echt raar in je hoofd. Ga een praten met iemand. Een professioneel iemand.
Wim Sonneveld is dan ook al een miljard jaar dood.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:08 schreef IHVK het volgende:
En niemand die Wim Sonneveld opmerkt. Sad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |