Ahh! Dat verklaart echt zoveel. Die kerels worden er gewoon ingeluist, door vrouwelijke charmes.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Overigens praat jij je daar als man niet uit. Ik weet wie de filmpjes verzint.. En ik weet hoe ze eruit ziet![]()
wat denk je van ons danquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Ben trouwens wel blij dat ik er op dit moment uit ben gegaan. 3.5 week naar je eigen kop kijken kan best irritant worden.
..zei de anonieme internetheldquote:Op donderdag 5 november 2009 07:27 schreef Slachter_79 het volgende:
4 weken lang naar een paardegebit kijken![]()
ohjeej, gekkiequote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef rozenijlpaard het volgende:
Kut, ik geef een compliment weg. Ik had mezelf beloofd om dat niet te doen op dit forum.
Who needs intelligent women anyway?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Crientje87 het volgende:
ja, maar als je die jongen niet voelt moet je op een gegeven moment toch wegdrukken
dan moet je een goed moment afwachten voor het geval dat eddy naar je toe komt
bijv. als ie zegt dat ie op intelligente vrouwen valt(fail)
btw...je wordt gequote op http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic135041/55.htm
alles wegquote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef T3rr0r het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin?
Nou, ik heb meerdere mooie dames gezien in het vorig seizoen. Alleen jammer dat ze allemaal zo omhooggevallen overkwamen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De enige mooie vrouw die ik ooit in dit programma heb gezien was die Joegoslavische (?) vrouw. Die van een tweeling. Emina, Edina?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |