Het zijn ook niet mijn woordenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Geven is wat anders dan adoreren natuurlijk. Ik zou haar ook geven
Kritiek vond ze ok maar het was een beetje slap volgens haar...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef T3rr0r het volgende:
Och, stukje kritiek terug dat vind Joy dus niet ok. Wat triest zeg.
Ja dat zijn dus idd dingen die je pas ziet als je je smoel terug ziet op tv. Sta sindsdien ook beter op mn kakkies hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef T3rr0r het volgende:
Gwendolyn moet niet zo raar met z'n schouders naar voren staan. Dat ziet er serieus echt heel debiel uit.
is het wat geworden met je date?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus idd dingen die je pas ziet als je je smoel terug ziet op tv. Sta sindsdien ook beter op mn kakkies hoor
Hoe is die date verlopen dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus idd dingen die je pas ziet als je je smoel terug ziet op tv. Sta sindsdien ook beter op mn kakkies hoor
Jij komt nooit spiegels tegen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
'Zet hem op he! pak ze Sjoerd!'quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef RenRen- het volgende:
"Nog 5 minuten over. Sjoerd, ga jij maar"
Ja! Echt zo grappig! Hiervoor kijk ik TMO dusquote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef TheArt het volgende:
Huilde hij nou bijna? Zijn onderlip trilde serieus....:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |