Dat is hier wel anders, ik heb het hartstikke druk en daarnaast sta ik direct in contact met de klant die je niet even kan laten wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:27 schreef mr_vavavoom het volgende:
Haha, volgens mij zit het overgrote deel van de dag-fokkers op kansloze kantoren een beetje te doen alsof ze bezig zijn.
Ik ben daar 1 van. Beste oplossing, net als George in Seinfeld: 'Always look annoyed'.
Op die manier haalt niemand het in zijn hoofd om je extra werk te geven en kan je toch lekker zeiken dat je geen fuck te doen hebt
Daarom ga ik weer studerenquote:
Doe je goed.quote:
Kijk je wel uit met die vlamquote:Op woensdag 4 november 2009 09:37 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Doe je goed.
Er moet nog wat spul naar Duitsland heb ik net met al mijn vermogen () kunnen constateren.
Normaal doen we dat via verzending maar vandaag breng ik het zelf wel denk ik.
lekker 220km/u crossen door Duitsland met een auto die niet van mij is, dat zal me goed doen.quote:
München gladbach, daar is de autobaan net een race circuitquote:Op woensdag 4 november 2009 09:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
lekker 220km/u crossen door Duitsland met een auto die niet van mij is, dat zal me goed doen.
Leuk werk.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
lekker 220km/u crossen door Duitsland met een auto die niet van mij is, dat zal me goed doen.
Volvo c70, van mijn baasquote:
Waarom nou weer autistquote:
Misschien herkent hij zichzelf in jouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |