Nou ja, hun punt is nu net dat er 'aan de andere kant' genoeg gezegd wordt met datzelfde belastinggeld. Als er 50.000 mensen zijn die vinden dat zij hun boodschap ook mogen verkondigen is dat hun goed recht, zo is de wet nu eenmaal. Ik hoop dat ze het een beetje waarmaken en ook echt wat vernieuwends brengen, zo niet, dan zijn ze ook snel genoeg weer weg.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:55 schreef IHVK het volgende:
Ze mogen het best zeggen, maar niet m.b.v. belastinggeld vind ik.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Dat kunnen ze echt niet maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:44 schreef IHVK het volgende:
ik mag toch hopen dat powned er uit blijft
Nee, dan PowNed, dat is inhoudsvol intelligent vermaak...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
Van mij mag dat LLink wel weg....dom gebral
Bron: http://geenstijl.nlquote:Het heeft even geduurd, maar we zitten in het bestel. Lange neus naar eenieder die ons geen kans had toegedicht; wanneer GeenStijl ergens zijn zinnen op zet, gebeurt dat ook. Vanaf september gaan wij de boel een flink omspitten daar in Hilversum. Nu eerst feest met champagne en opdrinkbier. Verwacht dus niet al teveel meer vandaag. Morgen gaan we de cheque ophalen bij oom Ronald. Want nog voordat we uberhaupt op zender zijn, blijken er namelijk al miljoenen op ons te liggen wachten. Wij citeren even de secretaris van het stoffige clubje NVJ: "Voor PowNed staan ‘grote zakken geld’ klaar. Want ze moeten een gebouw huren, een directeur aantrekken, een administratie opzetten, enzovoort. Dat kost meteen al een paar miljoen." We zijn kortom 2x BINNEN! Ook voor PowNed werken? Stuur dan even een sollicitatie naar redactie@powned.tv. Wij bieden de Balkenende-norm, een Audi RS6/BMW M5 en een secretaresse die met gemak de elleboogtest heeft doorstaan. Je gaat tenslotte werken op het Mediapark en het geld moet op! Hé Hilversum, we komen eraan we zijn binnen! UPDATE: kijk geenstijl.nl/live of gebruik dit dingetje als backup voor de LIVE UITZENDING vanaf Nieuwspoort
En dat Wakker Nederland ook nog erbij en het is compleet. "Wat de onderbuik van Nederland wil."quote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef isogram het volgende:
Ik zie dit beslist geen aanwinst worden voor het bestel. Ik voorspel alleen een hoop domheid en populisme op de buis. Dat PowNed het bestel in mag, maakt wel duidelijk dat het bestel z'n beste tijd heeft gehad.
Mooi, opzouten met die geitenwollensokken-TVquote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/rudymackay/status/5419416102
[..]
Geenstijl.tv is af en toe nog te pruimen, als ze niet té kinderachtig gaan doen. Zolang het maar geen nieuwe BNN wordt met laag bij de grond reportages en poep en plas humor vind ik het in ieder geval al een hele vooruitgang met betrekking tot Llink.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef Dragorius het volgende:
En nu hopen dat Powned er wat van maakt
Het is toch precies wat linkschmensen altijd willen toch? De dictatuur van het proletariaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat Wakker Nederland ook nog erbij en het is compleet. "Wat de onderbuik van Nederland wil."
Als die serie op GS over dorpen in Nederland een voorbode is van POWNED, verwacht ik wel leuke TV.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef isogram het volgende:
Ik zie dit beslist geen aanwinst worden voor het bestel. Ik voorspel alleen een hoop domheid en populisme op de buis. Dat PowNed het bestel in mag, maakt wel duidelijk dat het bestel z'n beste tijd heeft gehad.
quote:Het heeft even geduurd, maar we zitten in het bestel. Lange neus naar eenieder die ons geen kans had toegedicht; wanneer GeenStijl ergens zijn zinnen op zet, gebeurt dat ook. Vanaf september gaan wij de boel een flink omspitten daar in Hilversum. Nu eerst feest met champagne en opdrinkbier. Verwacht dus niet al teveel meer vandaag. Morgen gaan we de cheque ophalen bij oom Ronald. Want nog voordat we uberhaupt op zender zijn, blijken er namelijk al miljoenen op ons te liggen wachten. Wij citeren even de secretaris van het stoffige clubje NVJ: "Voor PowNed staan ‘grote zakken geld’ klaar. Want ze moeten een gebouw huren, een directeur aantrekken, een administratie opzetten, enzovoort. Dat kost meteen al een paar miljoen." We zijn kortom 2x BINNEN! Ook voor PowNed werken? Stuur dan even een sollicitatie naar redactie@powned.tv. Wij bieden de Balkenende-norm, een Audi RS6/BMW M5 en een secretaresse die met gemak de elleboogtest heeft doorstaan. Je gaat tenslotte werken op het Mediapark en het geld moet op! Hé Hilversum, we komen eraan we zijn binnen! UPDATE: kijk geenstijl.nl/live of gebruik dit dingetje als backup voor de LIVE UITZENDING vanaf Nieuwspoort
Nou bar, dat begint nu al te vervelen.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als die serie op GS over dorpen in Nederland een voorbode is van POWNED, verwacht ik wel leuke TV.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |