Geef hem of haar een applaus, want nu zijn op alle vragen een antwoord:quote:
Goed punt..quote:Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef zarGon het volgende:
Waarom open je dit in KLB als je een serieuze discussie wil?
Allah - buddhaquote:Op woensdag 4 november 2009 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Geloof is iets mooi's voor mensen die er iets mee hebben, het is een houvast, iets waar ze op terug kunnen vallen. Als je zo als mij nergens in gelooft zoals mij dan is het maar iets raars.
Ik vind dat je mensen niet mag afvallen op hun geloof tenzij ze het misbruiken. Alle geloven komt ook een beetje op hetzelfde neer want ze geloven in een god,allah/buddha
Ja dus het is 1 pot nat
Moest een komma zijn sorry poelenburgerquote:
Het ging om die vergelijking, niet of jij Allah en buddha een zelfde naam gaf. Ik kom niet uit poelenburgquote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest een komma zijn sorry poelenburger
Wat is het verschil dan tussen die 2?? Het komt toch een beetje op hetzelfde neerquote:Op woensdag 4 november 2009 01:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het ging om die vergelijking, niet of jij Allah en buddha een zelfde naam gaf. Ik kom niet uit poelenburg
Gebruik googlequote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen die 2?? Het komt toch een beetje op hetzelfde neer
En indebuurtvanpoelenburger dan
Boeddha was een gids en geen godquote:
Joden, Christenen en moslims lijken qua geloof aardig op elkaar. Kennelijk zijn zij daarom ook de club die continu bonje trappen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Geloof is iets mooi's voor mensen die er iets mee hebben, het is een houvast, iets waar ze op terug kunnen vallen. Als je zo als mij nergens in gelooft zoals mij dan is het maar iets raars.
Ik vind dat je mensen niet mag afvallen op hun geloof tenzij ze het misbruiken. Alle geloven komt ook een beetje op hetzelfde neer want ze geloven in een god,allah,buddha
Ja dus het is 1 pot nat
Ja daar ben ik ook net achtergekomen dat Boeddha geen godsdienst isquote:Op woensdag 4 november 2009 01:36 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Joden, Christenen en moslims lijken qua geloof aardig op elkaar. Kennelijk zijn zij daarom ook de club die continu bonje trappen.
Maar Hindoes en Boeddhisten absoluut niet: het Hindoeïsme is vele malen gecompliceerder en het Boeddhisme is niet eens een religie, maar een levensfilosofie.
Naar mijn bescheiden mening inderdaad. Alledrie monotheïstisch, alledrie profeten en alledrie een sprookjesboek. Oh ja: en alledrie een superioriteitsprobleempje met wat geweldadige inslagen...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook net achtergekomen dat Boeddha geen godsdienst is
Maar de eerste 3 die je opnoemt is dus gewoon 1 pot nat
Ik ben christelijk opgevoed maar heb er helemaal niks mee, geloof ook nergens in maar dat betekend niet dat ik het mensen niet gun maar ik word er wel schijt ziek van dat ieder geloof zijn mening probeert door te drukkenquote:Op woensdag 4 november 2009 02:08 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening inderdaad. Alledrie monotheïstisch, alledrie profeten en alledrie een sprookjesboek. Oh ja: en alledrie een superioriteitsprobleempje met wat geweldadige inslagen...
Klopt, maar een ding hebben ze gemeen; ze zijn door mensen bedacht.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht, religies zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde.
en ze irriteren mensen ermee die geen geloof hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:23 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Klopt, maar een ding hebben ze gemeen; ze zijn door mensen bedacht.
we hebben hier de indische buurt in zwolle, staat bekend als de criminele buurt, schietpartijen en mishandelingen. drugs circuit. geloof zegt minder dan meeste mensen denkenquote:[b]Op woensdag 4 november 2009 01:01 s
Ik hoor namelijk nooit dat een jood een christen in mekaar hoekt. Of een hindoe een jood. .
Exact hetzelfde verhaal hier, behalve dat ik wel geloof (Boeddhist).quote:Op woensdag 4 november 2009 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed maar heb er helemaal niks mee, geloof ook nergens in maar dat betekend niet dat ik het mensen niet gun maar ik word er wel schijt ziek van dat ieder geloof zijn mening probeert door te drukken
Wie zegt er dat die gelovig zijn? Niet iedere Indiër is Hindoe, niet iedere Israeli is Jood en niet iedere Nederlander is Christen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
we hebben hier de indische buurt in zwolle, staat bekend als de criminele buurt, schietpartijen en mishandelingen. drugs circuit. geloof zegt minder dan meeste mensen denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |