quote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef boskameel het volgende:
HHAHHAAHAHAHAHHA IK SNAP HEM JETELEFOON KAN NATUURLIJK ALLEMAAL ANDERE DINGEN NAAST HET BELLEN MAAR DAN WORDT HET BELLEN VERGETEN EN MAKEN ZE ER EEN GRAPJE OVER LOLLLLLLL!!!! EN DAN VRAGEN ZE HET VOOR DE GRAP MAAR EIGENLIJK WETEN ZE HET AL!!!!
SAY NO TO DRUGS!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef boskameel het volgende:
HHAHHAAHAHAHAHHA IK SNAP HEM JETELEFOON KAN NATUURLIJK ALLEMAAL ANDERE DINGEN NAAST HET BELLEN MAAR DAN WORDT HET BELLEN VERGETEN EN MAKEN ZE ER EEN GRAPJE OVER LOLLLLLLL!!!! EN DAN VRAGEN ZE HET VOOR DE GRAP MAAR EIGENLIJK WETEN ZE HET AL!!!!
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef boskameel het volgende:
Sorryquote:
Mijn nichtje van 4 vindt dat prachtigquote:Op woensdag 4 november 2009 00:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Heb je die BIER APP niet?
zouden ze vast je voeten kussen
Waar heb je anders zo'n ding voor?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:45 schreef Merkie het volgende:
Goede klacht. Mensen die zeggen "een telefoon is om te bellen en sms'en, meer niet" vallen trouwens wel een beetje onder hetzelfde soort mensen.
Je nichtje van 4 heeft hopelijk ook al een beter ontwikkeld gevoel voor de Nederlandse taalquote:Op woensdag 4 november 2009 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Me nichtje van 4 vindt dat prachtig
Internet,mailen, navigatie en spelletjes spelen?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar heb je anders zo'n ding voor?
Ja want die is niet autistischquote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je nichtje van 4 heeft hopelijk ook al een beter ontwikkeld gevoel voor de Nederlandse taal
Om te werken misschien? Mijn telefoon is een van mijn belangrijkste dingen bij mijn werk. Internetten, navigatie, reuze handig allemaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee die functie komt er pas op bij de volgende versie.quote:
Muziek, internet, email, treintijden, Google Maps, camera, kalender, notities, wekker.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |