je kunt on opties forums verbergen als je dat wilt..quote:Op woensdag 4 november 2009 00:29 schreef Personan het volgende:
Ik besloot er voor de grap is te kijken maar...![]()
Wat een narcistische mensen zitten daar, Net of hun kind de wedergeboorte van jezus is
Ik zou het vreemder vinden als ouders níet idolaat van hun net geboren kind zijn hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 00:29 schreef Personan het volgende:
Ik besloot er voor de grap is te kijken maar...![]()
Wat een narcistische mensen zitten daar, Net of hun kind de wedergeboorte van jezus is
dan is het nog geen jezus kindjequote:Op woensdag 4 november 2009 00:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zou het vreemder vinden als ouders níet idolaat van hun net geboren kind zijn hoor.
Deerneenswekkendquote:Op woensdag 4 november 2009 00:30 schreef zarGon het volgende:
Mensen die het verschil tussen is en eens niet weten. Dat is pas deerniswekkend.
Twee keer verkeerd!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:30 schreef zarGon het volgende:
Mensen die het verschil tussen is eens en eens is niet weten. Dat is pas deerniswekkend.
Ja en daarna haat je je ouders voor wat ze je hebben aangedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 00:46 schreef Saekerhett het volgende:
En als kind zijnde kom je er over 16 jaar achter dat je hele fucking babytijd compleet op internet is terug te vinden
Doen ze dat?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:52 schreef Personan het volgende:
Of die zwangere vrouwen die fotos van hun buik gaan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |