Ik heb nog geen tieten of dope gezien in GTST. (Ik heb überhaupt nog nooit GTST gekeken)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Californication een soort GTST noemen
Dan zie je het ook niet zo snel snuggere.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tieten of dope gezien in GTST. (Ik heb überhaupt nog nooit GTST gekeken)
The IT Crowd is donderdags op CANVAS te zien. Dat is leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
zoals weeds, californication, entourage enz die pretenderen dat ze comedyseries zijn, maar eigenlijk bevatten ze nauwelijks humor. Het is gewoon een soort luchtiger GTST
Waar zijn de echte comedyseries gebleven zoals Married with children, Newsradio,Fawlty Towers, Allo Allo, Keeping up Appearances etc?
Ik wil weer grappige shows terug op de buis (bv comedy central) en niet van die newstyle meuk
Het verhaal van Entourage kan me soms nog wel enigzins boeien, bij Californication absoluut niet. Een mislukte schrijver die wat rondwipt en zo nu en dan in moraaldilemma's komt; so?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |