quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Nee, echter is de vergoeding wel vaak 100% wat bij een auto lang niet altijd zo is.
Een post met toegevoegde waarde.quote:
Ach, waarom herhalen als een ander het al gezegd heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:37 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een post met toegevoegde waarde.
Waarom dan überhaupt reageren?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ach, waarom herhalen als een ander het al gezegd heeft.
Gewoon omdat het kanquote:
Dat dus ook, maar heb de vraag wel gelezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef DrukVout het volgende:
sorry ik heb alleen maar naar je usericon gekeken. hoe ze der borsten weer omhoog duwt als ze der shirt weer terug stopt....
Reizen met het OV is niet gratis. Dus waarom zou de werkgever dit niet vergoeden?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat dus ook, maar heb de vraag wel gelezen.
Maar waarom zou een bedrijf jou vergoeding moeten geven voor iets wat jij gratis kan doen?
Dat vraag ik me bij hem wel vaker af, ja, maar dat is off-topicquote:
Excuus, OV las/lees ik als Studenten-OV maar dat staat er niet specifiek bij.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Reizen met het OV is niet gratis. Dus waarom zou de werkgever dit niet vergoeden?
Ik reageer dan ook alleen als het relevant en nuttig is.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij hem wel vaker af, ja, maar dat is off-topic
Dus jij vindt uitsluitend een quote van een post, net boven je, zonder enige toevoeging van jezelf, in de categorie 'relevant en nuttig' vallen?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook alleen als het relevant en nuttig is.
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ach, waarom herhalen als een ander het al gezegd heeft.
quote:
Inderdaad, een ander herhalen alleen omdat het kan is relevant en nuttig.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook alleen als het relevant en nuttig is.
Ja omdat die persoon uitdrukt wat ik bedoel. Waarom zou ik dan hetzelfde nog een keer herhalen?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dus jij vindt uitsluitend een quote van een post, net boven je, zonder enige toevoeging van jezelf, in de categorie 'relevant en nuttig' vallen?
Die vraag had ik al eerder gesteld: waarom dan überhaupt een post quoten als het niets bijdraagt?quote:Op donderdag 5 november 2009 08:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja omdat die persoon uitdrukt wat ik bedoel. Waarom zou ik dan hetzelfde nog een keer herhalen?
Als je het niet wilt begrijpen, gaan we er ook niet verder op in. Ik mag mijn mening geven en dat doe ik. Zullen we nu weer terug gaan naar het onderwerp?quote:Op donderdag 5 november 2009 08:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die vraag had ik al eerder gesteld: waarom dan überhaupt een post quoten als het niets bijdraagt?
Ik wil het graag begrijpen. Daarom stel ik de vraag ook.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je het niet wilt begrijpen, gaan we er ook niet verder op in. Ik mag mijn mening geven en dat doe ik. Zullen we nu weer terug gaan naar het onderwerp?
Ik snap het (denk ik).quote:Op donderdag 5 november 2009 08:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die vraag had ik al eerder gesteld: waarom dan überhaupt een post quoten als het niets bijdraagt?
Klopt en daarom is het jullie mening en niet de mijne. Zijn we allemaal weer tevreden.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef JumpingJacky het volgende:
Jij en ik vinden dat 9 van de 10 keer zinloos, zeker als het veelvuldig gedaan wordt.
Jajaaaa, het napraten van een ander is de toegevoegde waarde. Nu snap ik het ook (denk ik).quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik snap het (denk ik).
Karr denkt vaak hetzelfde als een andere poster in een topic die net even iets eerder zijn visie heeft gegeven. Nu vindt Karr dat het toegevoegde waarde biedt als hij zijn exact dezelfde mening nogmaals geeft. Om dat zo snel mogelijk te bereiken, quote hij gewoon de eerdere post.
Ahahh, omdat het een post van Karr is, is het per definitie een toevoeging? Ja, dan heeft ie inderdaad gelijk dat het kunnen quoten van een ander een toevoeging is in de discussie.quote:Waar zit nu de mismatch? Karr vindt dat het herhalen van een eerder gegeven visie iets toevoegt omdat Karr het dan zegt in plaats van iemand anders. Jij en ik vinden dat 9 van de 10 keer zinloos, zeker als het veelvuldig gedaan wordt.
Nee hoor, niet echtquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jajaaaa, het napraten van een ander is de toegevoegde waarde. Nu snap ik het ook (denk ik).![]()
[..]
Jij begrijpt het helemaal. Als je dit in je achterhoofd houdt, dan snap je zijn postings wat beter misschien.quote:Ahahh, omdat het een post van Karr is, is het per definitie een toevoeging? Ja, dan heeft ie inderdaad gelijk dat het kunnen quoten van een ander een toevoeging is in de discussie.![]()
quote:JJ, als jij er niet was geweest, had ik toch heel veel moeite om een aantal zinloos-lijkende-posters te volgen. Jij verdient een pluim!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |