Aardappeltjes, boontjes, rundvlees en een heerlijke jusquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had voor de splitsing naar de A27/A28 nog geen file op de A12, daar begon het pas na Lunetten.
Maar goed, een A30 scenario is voor jou ook niet echt een optie eigenlijk...
En was het lekker?
Dat klapt toch open en dicht? Dat dak danquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r zit geen dak op, en dat vind ik nogal wat voor het geld dat je moet betalen
Hoe kun je nou een heel klein stukje A30 doen??? De hele A30 is maar een heel klein stukjequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aardappeltjes, boontjes, rundvlees en een heerlijke jus![]()
![]()
A30 doe ik heel soms een klein stukje, dan ga ik helemaal binnendoor. Helaas ben ik dan ook niet de enige die op dat idee komt. Meestal doe je er dan nog langer over. De A12 was stroperig tot aan Doorn, daar ga ik er vanaf om bij A'foort op de A28 verder te gaan. Maar daar had een vrachtwagen een invoegend busje geweigerd met als gevolg dat alles stil stond. Eén spat regen en het drama is compleet. Morgen nog zo'n dag.
Ja, ik zag jou vandaag ook nog ergens in de buurt van de A28?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, jullie hebben je hele leven al gewerkt toch?
Aston Martinquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeg me al af wat een AM was.
Ik ga slapen, fijne nacht iedereen.
Een kilometer of vijf en dan rechtsaf om vervolgens binnendoor, over 't plattelandquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een heel klein stukje A30 doen??? De hele A30 is maar een heel klein stukje
Als je er vanaf de A12 opdraait moet je het gas al bijna weer loslaten om te voorkomen dat je bij B'veld de Mac binnenrijdt
Door omstandigheden niet eigenlijk, maar goed, ik heb dan wel een kind opgevoed wat tot nu toe redelijk fatsoenlijk 2 meter lang geworden is.... dat is ook wat waard neem ik aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, jullie hebben je hele leven al gewerkt toch?
Een ritje met de bus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:24 schreef Leandra het volgende:
Door omstandigheden niet eigenlijk, maar goed, ik heb dan wel een kind opgevoed wat tot nu toe redelijk fatsoenlijk 2 meter lang geworden is.... dat is ook wat waard neem ik aan
Zo.... ga jij ff het omrijden in de overtreffende trap omschrijven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een kilometer of vijf en dan rechtsaf om vervolgens binnendoor, over 't platteland, richting Zeist te rijden.
Tsssssquote:
Nope, vanaf mijn woonplaats binnendoor naar de A1, drie kilometer A1, dan A30, na vijf kilometer er weer af en dan binnendoor naar Zeist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo.... ga jij ff het omrijden in de overtreffende trap omschrijven.
Vanaf de A30 weer binnendoor richting Zeist??![]()
Ga dan gewoon tot het eind van de A30 en dan naar Nijkerk of Voorthuizen maar vanaf de A30 weer naar Zeist rijden mist bij mij alle logica![]()
Maar ik denk dat je een heel klein stukje A12 bedoelt en dan binnendoor naar Zeist en daar de A28 weer op.... dat is wel een leuke fileontwijkroute
Oh, langs het Henschotermeer en Austerlitzquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, vanaf mijn woonplaats binnendoor naar de A1, drie kilometer A1, dan A30, na vijf kilometer er weer af en dan binnendoor naar Zeist.
"Henig an" komt dus van dat meer!?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, langs het Henschotermeer en Austerlitz![]()
Ik dacht al vanaf de andere kant
Ik vond het al zo niet logisch
Ja dat is een verhaaltje nav het weghalen van de talpa filmpjes op zijn hyve's vandaag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, ik lees dat Huub ontslagen is, maar dat is vast een fabeltje toch?
Voorals nog wel.... er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat waar is, het is een speculaasje als gevolg van het feit dat hij alle Talpa dingen van zijn Hyves verwijderd zou hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, ik lees dat Huub ontslagen is, maar dat is vast een fabeltje toch?
Ik ben benieuwd hoe het zich daar gaat ontwikkelen. Voorlopig heb ik nog niet langer dan tien minuten gekeken, want er is niet zo veel te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
Avond, is er al 24 uur een stream offe ......
Ik zie iemand bellen, iig beeld om dit tijdstip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |