abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74368806
Ok, nu wil ik toch wel eens weten op welke website je energievergelijkingen kunt doen, zonder dat het wordt gesponsord door een energieleverancier.

Ik zit nu bij Nuon maar heb het idee dat ik veels te veel betaal. Iemand anders goede ervaringen met leveranciers (a.u.b. geen leveraniers reageren).
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:06:34 #2
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_74369380
die knakker van bellen.com is wel goed volgensmij

http://www.gaslicht.com/ die dus
aka. De statman
pi_74370844
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:54 schreef mr_me_me het volgende:
Ik zit nu bij Nuon maar heb het idee dat ik veels te veel betaal.
Dat is nog maar de vraag. Voor kleinverbruikers maakt het bijvoorbeeld vaak niet uit. De NEM is hier een typisch voorbeeld van. De kilowattuurprijs is laag, maar het vastrecht enorm hoog. Voor kleinverbruikers is NEM dan ook juist duurder dan NUON.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_74392965
Dus wat nu te kiezen? Waar haalt de gemiddelde fokker zijn stroom vandaan?
  woensdag 4 november 2009 @ 19:54:55 #5
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_74396800
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef mr_me_me het volgende:
waar iemand zijn energie inkoopt is niet belangrijk

op basis van jou gemiddeld jaarverbruik kun je een energie vergelijker invullen, (zoals gaslicht.com) op basis daarvan kun je het voor jou goedkoopste tarief vinden.

het is vaak interessant om ieder jaar over te stappen, iedere keer dat je overstapt krijg je namelijk korting, je moet er wel rekening mee houden dat je het optijd aangeeft bij jou energie boer.

ps. ga niet voor oxio, daar moet je een slimme meter afnemen, en daar kom je niet meer vanaf en kost je iedere maand geld dat richting oxio moet voor hte gebruik van die meter
aka. De statman
pi_74399358
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef mr_me_me het volgende:
UnitedConsumers. Vast niet de goedkoopste, maar wel een van de makkelijkste.
pi_74399392
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Biskwie het volgende:
die knakker van bellen.com is wel goed volgensmij

http://www.gaslicht.com/ die dus
Zeg het niet te vaak, pas in een ander topic ruzie gehad over een andere site van Ben.. Een groot deel van de Fok!ers denkt dat alles reclame is, en is niet in staat zelf na te denken en te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')