Nogal een machtig wapen dat wilders zoiets zou mogen. Daar zou ik graag een bron van zien.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Wilders mag alleen censureren. Niemand anders.
Veel logischer inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:32 schreef eleusis het volgende:
Een bezoeker zal wel een comment in de geest van "kankermoslims vol is vol" hebben geplaatst.
Dat soort problemen heb je met dit soort filtersystemen.
Veel HBO's konden niet naar een klant van ons surfen omdat de letters "sex" in de domeinnaam voorkwamen. Was een domein a la ExpertsExchange.com
cencuurquote:Op woensdag 4 november 2009 08:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh Linkse_Rakker, die moet je helemaal niet serieus nemen. Die roept altijd de meest belachelijke dingen.
Verder moet cencuur zoas deze natuurlijk niet kunnen, je schiet er ook niets mee op. Ik ben zelf alles behalve een fan van Wilders, maar iedereen moet wel de mogelijkheid hebben om naar uitspraken van hem te googelen. Dat wil ik zelf ook.Dus als dit een maatregel is van de 'linkse overheid', dan luisteren ze niet echt goed naar hun eigen linkse burgers.
Geert Wilders blijft toch wel op tv verschijnen, wat van meer invloed is lijkt mij zo.
Dan zou Youtube ook zeker geblokkeerd moeten zijnquote:
genoeg youtube filmpjes waarbij de comments uitgeschakeld zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan zou Youtube ook zeker geblokkeerd moeten zijn
maatschappijleer? of kreeg je dat niet op 't vmbo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja en wat de fuck heeft dat met een opleiding op een 'college' te maken?
voor maatschappijleer misschien of geschiedenis of ...quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef Bowlingbal het volgende:
Dus nu vinden de Wilders-fans zelfs dat nieuws over hun Grote Blonde Godheid vóórgaat op degelijk rekenen- en taalonderwijs? What de fuck doet zo'n scholier op het onderwijs als hij zoekt naar Geert Wilders?
Het wordt elke dag gekker.
Niet persé.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan zou Youtube ook zeker geblokkeerd moeten zijn
Het was vroeg en ik was met veel dingen te gelijk bezig.quote:
Het kan zijn voor bijv Maatschappijleer of derg...quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef Bowlingbal het volgende:
Dus nu vinden de Wilders-fans zelfs dat nieuws over hun Grote Blonde Godheid vóórgaat op degelijk rekenen- en taalonderwijs? What de fuck doet zo'n scholier op het onderwijs als hij zoekt naar Geert Wilders?
Het wordt elke dag gekker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |