Ja dus?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Die is ook nog rond 340 euro
Maar een lg cookie is een kut telefoon die wil ik dus niet, en alleen touche heb ik al gehad met de Samsung f480 en dat werd ik beu.! 'quote:Op woensdag 4 november 2009 10:45 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ja dus?
Goede telefoons met een toetsenbord zijn nou eenmaal schaars.
Ik zou gewoon een telefoon nemen met alleen een touchscreen als ik jou was.
Dan heb je voor nog geen 100 euro een LG Cookie.
Nou wie weet heb ik ook wel kindervingertjes.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:10 schreef piepkuiken21 het volgende:
tering wat kansloos argument dat andere telefoons kut typen, juist een foon zoals deze typt kut als je geen kindervingertjes hebt. Laat mij maar bij m'n nokia 2600 die valt tenminste niet direct stuk als je het laat vallen.
Even duidelijk ik wil geen telefoon met alleen touch, ik wil touch en toetsenbordquote:Op woensdag 4 november 2009 15:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Je hebt toch ook al Prepaid aardige toestellen rond de 200 euro? De Samsung Star is er zo een toch? En die heb je dan ook nog in het wit.
Jammer genoeg voor jou gedachten, werk ik en heb ik er dus het geld voor !quote:Op woensdag 4 november 2009 09:57 schreef Tacobell het volgende:
Omdat pubers niet met geld kunnen omgaan en niet verantwoordelijk genoeg zijn om een abbonement af te sluiten.
Of erger nog, ze hebben helemaal geen geld en als ze dan een abbonement afsluiten dan loopt dat natuurlijk niet goed af.
Toet toet, het is een full smartphone.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef Markster het volgende:
je wilt gewoon tof doen, want als je echt ZOOO ontzettend veel wil doen op je telefoon, koop je een echte smartphone, zoals een HTC touch pro of een blackberry ofzo.
HTC Touch Pro had ik al gekeken , die was alleen veel duurder dan degene die ik nu wil en de blackberry ook! en die vind ik nog niet eens mooi!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toet toet, het is een full smartphone.
En op een Blackberry kun je geen kut. Ja, heeeel veel mailen. Voor multimedia moet je 'm niet kopen.
Ik wil niet ALLEEN touche , neem TOUCH met TOETSENBORD.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:57 schreef Remsjo het volgende:
TS als je wil mag je mijn telefoon overkopen. Het is geen qwerty maar de Samsung Omnia. Voor 320 euro heb je hem en dan krijg je er ook nog eens een gratis handsfree bluetooth geval bij en inear oordopjes.
PM me maar voor meer details.
een smartphone is toch voor office-doeleindenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toet toet, het is een full smartphone.
En op een Blackberry kun je geen kut. Ja, heeeel veel mailen. Voor multimedia moet je 'm niet kopen.
Erg volwassen ben je zelf ook niet als je er zelf 5 hebtquote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Oplossing:
1. Wacht tot 21 mei 2010, dan ben je 18 ....
2. Ga werken & koop een telefoon. Neem je in mei Sim only.
3. Wordt volwassen, stop met smart phones, neem een telefoon die kan bellen en sms'sen daar zijn ze voor.
4. Smart phone kopen? Ik heb er nog 5Ik ben inmiddels bij punt 3 en love my nokia 6300.
Oud, liggen in een doos. Maar ben ze zat, heb nog een Palm Treo 750, daar zit Qwerty op, kopen ?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Erg volwassen ben je zelf ook niet als je er zelf 5 hebt
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:54 schreef r3gi3boy het volgende:
albino's mogen in NL geen abo afsluiten
urm, die 'kutfoto' haal ik uit jou profielquote:Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
haal die stomme bewerkte kutfoto.
is niet recent. plus met kleurwaas.
Omdat hij geen goede foto uitkoos om neer te zettenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef Biskwie het volgende:
[..]
urm, die 'kutfoto' haal ik uit jou profieldaarin staat een linkje naar het profiel van je schatje
met daarin jou foto.
als het een bewerkte kutfoto is (ben benieuwd er bewerkt is) vraag ik me af waarom je vriendje deze online heeft staan, en als het je vriendje niet meer is, had je de link weg moeten halen uit je profiel
Gezien dat bedrag moet het 1 van goud zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Biskwie het volgende:
waarom wil je ingodsnaam zo'n dure telefoon... blijf lekker prepaid bellen
* Biskwie is lekker wel boven de 18 en heeft een phone van 650e
oh nee hoor boeit me geen flikkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Je wilt gewoon van het gezeik af
Post een foto met jou erbij dan
Klopt, je bent oud genoeg om in die 16+ dinge binne te komen maar ga om met 18+ en dan 17 zit er net tusse in, en heb je niks positiefs meequote:Op donderdag 12 november 2009 07:46 schreef Dionysiou het volgende:
Doe is lief tegen TS
OT: 17 is een kut leeftijd![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2009 07:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Klopt, je bent oud genoeg om in die 16+ dinge binne te komen maar ga om met 18+ en dan 17 zit er net tusse in, en heb je niks positiefs mee
Heb het eens nagerekend, voor een iPhone betaal je bijna 650 euro. Uitgerekend dmv kosten abo + kosten iPhone - kosten vergelijkbaar abo sim-only.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Gezien dat bedrag moet het 1 van goud zijn.
Ik moest toch wel even 3 x kijken voordat ik doorhad dat niet het vriendje op de foto stond, maar het vriendinnetjequote:urm, die 'kutfoto' haal ik uit jou profiel daarin staat een linkje naar het profiel van je schatje met daarin jou foto.
Klopt, ik was zo stoned als watquote:Op donderdag 12 november 2009 13:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Tering, is die net opgestaan uit een of andere graf?
Krijg je daar ook een dikke neus van?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Klopt, ik was zo stoned als wat
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een dikke neus van?![]()
ach, vroeger waren het barbies, nu mobieltjes...quote:Op donderdag 12 november 2009 15:35 schreef fs180 het volgende:
Oh boo hoo, kleine meisjes die zeuren omdat ze geen dure telefoon mogen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |