Automatische incasso's stoppen niet als je in het ziekenhuis ligtquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Pfff, waarom moet je bij telefoon abonnementen per se 18 jaar zijn, als je dat nog net niet ben, mag je er geen aansluiten
![]()
Klacht: Kan geen abonnement afsluiten, want ouders willen niet op hun naam zetten.
Klacht 2: Redenen zoals: Stel je komt in ziekenhuis terecht wie betaald het dan, Pff alsof je daar van uit moet gaan bij elke uitgave.![]()
Klacht 3: Los kost hij tussen 400-500 euro, en bedrag heb ik ook niet![]()
Iemand tips, ik wil hem zo graag.![]()
Samsung Omnia Qwerty (pro)
[ afbeelding ]
Laatste 10/12 jaar niet buiten je deur gekomen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:21 schreef classpc het volgende:
Sinds wanneer is een mobiele telefoon eigenlijk een fashion item geworden. Dat is toch fucking belachelijk.
Als je beltegoed hebt, kan je alleen maar geld verbellen dat je op een of andere manier hebt gekregen. Met een abo kan je geld uitgeven dat je niet hebt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
ehm of ik nou abonnement nu op de naam van men vriend zet en van mijn rekening af gaat of dat ik wacht tot iik 18 ben, ik zie geen verschil. plus het feit is dat ik los aan beltegoed 30eurp per maand uit geeft en nu met abbo 175min1350sms, onbeperkt internet voor maar 30,90 per maand;) dus ik ze het perobleem niet in. &wat is er mis met de ijd mee gaan, dan vraag ik me eigenlojk af waarom je op.iinternet zit.. doe je alleen maar n aperig mee dan toch?
Komt door haar nieuwe telefoon zeker met qwerty toetsenbordquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:08 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
wat kan jij onleesbaar schrijven zeg
Dat het al 10/12 jaar aan de gang is betekent niet dat ik er nu niet meer over mag klagen jij nozemquote:Op vrijdag 13 november 2009 06:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laatste 10/12 jaar niet buiten je deur gekomen?
er is zo een Hi telefoon in de Kijkshop voor ¤ 129,00 ,- met een toetsenbord (prepaid)quote:Op woensdag 4 november 2009 17:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Even duidelijk ik wil geen telefoon met alleen touch, ik wil touch en toetsenbord
en dat is die
[..]
Jammer genoeg voor jou gedachten, werk ik en heb ik er dus het geld voor !
of ik nou 30 euro per maand uit geef aan beltegoed, óf dat ik 32,40 het eerste jaar betaal voor mijn abonnement en het 2e jaar 39,40 ?!![]()
dat ene tientje, laat ik wel iets anders achterwege.
Je bent dus de laatste 12 jaar echt de deur niet uit geweestquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat het al 10/12 jaar aan de gang is betekent niet dat ik er nu niet meer over mag klagen jij nozem
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je bent dus de laatste 12 jaar echt de deur niet uit geweest
hihi, dit kan nog leuk worden voor je vliendjequote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
heb men abbo tijdeliijk op mn vriend zn naam mogen zetten, in het weeend zet ik een goede foto van me in fobo,
ik ben 27, loop al sinds de tijd van BEN rond met zo'n ding en mijn rekening is nog nooit hoger geweest dan 30 euro, gemiddeld zo'n 20e /maandquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:49 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Komt door haar nieuwe telefoon zeker met qwerty toetsenbord![]()
OT:ik mocht op mijn 17de ook geen abonnement van ¤30 of hoger nemen. Wat heb je er op die leeftijd aan.
Of misschien is het gewoon omdat de telefoon veel functies heeftquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:54 schreef nicoo het volgende:
Mensen die geilen op dure telefoons
Je bent een slaaf van de media en commercie!
Waar je in de praktijk dus geen reet aan hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon omdat de telefoon veel functies heeft
Je lacht je suf als je ziet hoeveel procent van de mensen die functies ook echt gebruikenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon omdat de telefoon veel functies heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |