Jij bent geen playerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mag ik nou jou msn, ik ben vrijdag weer in hengelooooo
4de klasse?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
het betaalde wel, maar amateur gedeelte is zwaar bagger
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij bent geen player![]()
![]()
Dus vergeet het maar
Markooow!! Mahg iick jouhw Msn!? :$ :$ :$ :$ :$:$ :$:$:$:$:$quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij bent geen player![]()
![]()
Dus vergeet het maar
Jawelquote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Markooow!! Mahg iick jouhw Msn!? :$ :$ :$ :$ :$:$ :$:$:$:$:$
vrijdag nog langs gerard? ben er rond 6 u denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Markooow!! Mahg iick jouhw Msn!? :$ :$ :$ :$ :$:$ :$:$:$:$:$
Denk het wel ff... Heb wortelkanaalbehandeling 's middags... Even kijken of ik nog normaal kan praten enzo daarna.. Als de verdoving uitgewerkt is, ga ik wel ff langs Gerard!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
vrijdag nog langs gerard? ben er rond 6 u denk ik.
Whoa, dat klinkt niet best, gaat dat niet ongelooflijk pijn doenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Denk het wel ff... Heb wortelkanaalbehandeling 's middags... Even kijken of ik nog normaal kan praten enzo daarna.. Als de verdoving uitgewerkt is, ga ik wel ff langs Gerard!
Dat jij bij het woord frikandellen gelijkt aan homo's denkt, zegt volgens mij meer over jou!!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
En hij denkt gelijk weer aan frikandellen die homo
Nee dan zou ik wel zeggen "de homo"quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat jij bij het woord frikandellen gelijkt aan homo's denkt, zegt volgens mij meer over jou!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |