ik ben er sinds mijn 16e vanaf, beginperiode toen ik nog heel jong was was het allerergst (elke week wel paar nachten piepend wakker worden en dan met ouders naar het ziekenhuis aan de beademing) maar dat heb ik dus niet echt bewust meegemaakt. wat ik me zo kan herinneren, de periode van dat ik het me bewust herinner totdat het 'over' was, is dat ik toen niet/nauwelijks meer naar het ziekenhuis ben geweest 's nachts...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef haakon het volgende:
astma lijkt me zwaar kut, ik heb er gelukkig nooit last van gehad !
van Almelo de Riet naar Bornerbroek gelopen ?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:17 schreef haakon het volgende:
[..]
hahahanee, maar vandaag was wel triest
ik zat in de trein, vergat ik over te stappen in hengelo
dus kon ik de bus niet meer halen in delden. ging ik door naar Almelo, maar ben in de Riet uitgestapt, miejonge.
want de bus naar bornerbroek ging pas om 5 voor 12 weer, en ik was om 5 over 11 al in Almelo. Ben lopend naar huis gegaangewoon kats 4 kilometer loopn !
dat lees je goedquote:Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
van Almelo de Riet naar Bornerbroek gelopen ?
bliksems. mooi kut oniequote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat ik vroeger astma heb gehad (en ook jaaaaaaren de griepspuit kreeg), behoor ik tot de 'risico'-groep; en dan krijg je een uitnodiging voor vaccinatie...
nee hoor, 2 kleine prikjes en klaarquote:
zit je baas op hyves dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef haakon het volgende:
ik lees net dit op mn hyves:
Hoi!
Gerben ligt nu in het ziekenhuis,
Hij is gisteren gevallen met de scouting,en heeft een gebroken arm. net boven zijn elleboog aan de linkerkant,
Hij is gisteravond geopereerd maar dat was niet gelukt dus hij is vanmiddag weer opnieuw geopereerd,
Morgen vroeg moet hij weer foto's laten maken, en hopelijk staat het dan wel goed en mag hij naar huis.
Groetjes ons!
zoontje van mijn baas. dat kind is 5gigantisch druk. dit zat er aan te komen
maar wel erg zielig
Hmhm.quote:
Neuh... Maar ik ga even de pizza in de oven schuiven... Houdoe hé!!!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Neuh... Maar ik ga even de pizza in de oven schuiven... Houdoe hé!!!
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:54 schreef haakon het volgende:
oke cool, ik ga douchen en dan tv kijken !
Wat moet je dan bestellen? 3 pilskes? pintjes?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik had dat laatst in gouda, ik bestel 3 bier, en die gasten hadden zoiets van huh wat wil die nou
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik had dat laatst in gouda, ik bestel 3 bier, en die gasten hadden zoiets van huh wat wil die nou
ik zei gewoon van: mag ik 3 bier? nog niet eens zo van: hej nog n poar pilskes?, maarja dat accent daar is ook , uhm, raar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat moet je dan bestellen? 3 pilskes? pintjes?
Apfelkorn, slechte herrineringen aanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Apfelkorn hebben ze daar ook al niet... kan beter in 't oosten blijven
safari, slechte herinneringen aan. gold-strike, slechte herinneringen aan. sambuca, slechte herinneringen aan. en ga maar ff doorquote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Apfelkorn, slechte herrineringen aan, vind je dat lekker?
Zechhhhhh, hedde gij nog 3 pintjes veur mich?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zei gewoon van: mag ik 3 bier? nog niet eens zo van: hej nog n poar pilskes?, maarja dat accent daar is ook , uhm, raar.
en dan schenken ze nog geen eens grolsch ook niet!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zechhhhhh, hedde gij nog 3 pintjes veur mich?
Jup... drink ik altijd in de kroeg.. ze hebben in de kroeg altijd van die ralle witte wijn... dan ben ik de volgende dag de hele dag dood... zelfs al drink ik er maar 3.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Apfelkorn, slechte herrineringen aan, vind je dat lekker?
neuhj! alleen van de players hierquote:Op woensdag 4 november 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hebben jullie trouwens ook allemaal email van elkaar?
bedoel je ?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuhj! alleen van de player hier
hoekandatnoudan!, je hebt immers die van mij nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuhj! alleen van de players hier
zelfkennis is handig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |