Ik heb 25%+ op 380 euro, dus iets van een 60 euro na kosten... Ga ze nog iets langer bijhouden denk ik, denk eerder te verkopen aan 100% en hoger eigenijk...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Fenech het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Als jij nu je longs verkoopt, dan mogen we weer omlaag.
daar heb ik juist calls opquote:Op woensdag 4 november 2009 17:26 schreef tony_clifton- het volgende:
Aan de andere kant, MT +5 komma zoveel, morgen moet er wel een soort technische correctie volgen...
als je naar de TA indicatoren kijkt staan ze allemaal stuk voor stuk onderin dus een jump up lijkt mij eerder, tenzij helicopter ben nog wat in gedachten heeft vanavond.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:26 schreef tony_clifton- het volgende:
Aan de andere kant, MT +5 komma zoveel, morgen moet er wel een soort technische correctie volgen...
Transport index alweer in het rood.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:31 schreef M.Melandri het volgende:
[ afbeelding ]
Stijging DJT door weinig volume gedragen.
zal wel correctie zijn op rijdend BUFFETquote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Transport index alweer in het rood.
Komt door Con-way.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Transport index alweer in het rood.
Buffett koopt geen bedrijf om de DJ Transport binnen zijn trendkanaal te houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Komt door Con-way.
Toch gek dat een groot deel van hoe de beurs zich ontwikkeld wordt bepaald door die 30 bedrijven in de transports. En door die aankoop van Buffett, komt er eigenlijk een vertekend beeld nu......
Dat is volgens mij ook precies de bedoeling geweest! Op het moment dat de transports uit het trendkanaal dreigde te vallen, hup aankoop BNI en weer terug in het trendkanaal.........
Voor hem is dat hetzelfde als naar de Bart Smit voor een trein!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:55 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Buffett koopt geen bedrijf om de DJ Transport binnen zijn trendkanaal te houden
Maar je hebt ze dus aangehouden? Dan gaat in ieder geval een van ons de komende tijd huilenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:19 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik heb 25%+ op 380 euro, dus iets van een 60 euro na kosten... Ga ze nog iets langer bijhouden denk ik, denk eerder te verkopen aan 100% en hoger eigenijk...
Of is dit geen slim idee?
Zouden jullie met meer geld beleggen in turbo's of met 60 euro winst nemen?
Met zulke kleine bedragen moet je eigenlijk helemaal niet willen traden, want de enige die daar rijk van wordt is je broker. Beter koop je een aandeel in een beleggingsfonds en ga je buy&holden. Je percentage handelskosten is bizar hoor zo.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:19 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik heb 25%+ op 380 euro, dus iets van een 60 euro na kosten... Ga ze nog iets langer bijhouden denk ik, denk eerder te verkopen aan 100% en hoger eigenijk...
Of is dit geen slim idee?
Zouden jullie met meer geld beleggen in turbo's of met 60 euro winst nemen?
zolang je maar geen verlies op je transactie maakt is er niks aan de hand, jah je laat een bankje liggen, maar je hebt tenminste geen verlies gemaakt als het niet zo gaat. Een free trade die mislukt moet je gewoon vergeten en kijken waar je weer kunt instappen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:04 schreef Fenech het volgende:
[..]
Maar je hebt ze dus aangehouden? Dan gaat in ieder geval een van ons de komende tijd huilen
denk eerder voortzetting downtrendquote:Op woensdag 4 november 2009 17:38 schreef edwinh het volgende:
[..]
zal wel correctie zijn op rijdend BUFFET
Uhu. Ik had 'm gewoon gekocht omdat ik MT niet direct onder de 21,3 zie sukkelen en met een hefboom van 6 kan je ook bij kleine bedragen een mooi bedrag winnen. Zoals ik zei, de bedoeling was een rendement van 100% op 1 à 2 weken.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met zulke kleine bedragen moet je eigenlijk helemaal niet willen traden, want de enige die daar rijk van wordt is je broker. Beter koop je een aandeel in een beleggingsfonds en ga je buy&holden. Je percentage handelskosten is bizar hoor zo.
Buy&Hold is dood komende jarenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met zulke kleine bedragen moet je eigenlijk helemaal niet willen traden, want de enige die daar rijk van wordt is je broker. Beter koop je een aandeel in een beleggingsfonds en ga je buy&holden. Je percentage handelskosten is bizar hoor zo.
Wij hebben hier een heleboel studenten die tijdens de hoorcolleges op hun iphone aan het traden zijn op de erg speculatieve cfd's. Met bedragen van 50 tot 150 pond per keer, met leverages varierende van 1:100 tot 1:200 En per keer verdienen ze natuurlijk nietzoveel, maar je hebt met cfd's immers geen transactie kosten! (en geen belasting) En op deze manier kun je langzaam de controle van je emoties leren. Want lang niet iedereen slaapt even goed knowing dat ze duizenden euro's in de portefeuille hebben staan.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je in maart was ingestapt wil ik het best wel betwijfelen. (denk persoonlijk zelf dat de 240 voorlopig niet meer aangetikt zal worden)quote:Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Buy&Hold is dood komende jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |