abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74426393
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ik baseer alles op EW, dus nergens anders op, beurzen maken zich op voor flinke neerwaartse beweging
[ afbeelding ]
Ik vind EW persoonlijk onzin zeker voor de korte termijn, voor de langere termijn heb je EW niet nodig maar een aantal cyclische begrippen. Ander nadeel aan EW is dat je het verschillend kunt interpeteren en van de koersinformatie kan maken wat je wilt, op een aantal vuistregels na. Ik weet uit ervaring dat het vrij riskant is om op slechts een indicator af te gaan. Of het dus zo gaat lopen als je in je tekening laat zien lijkt me ook sterk. Hopelijk heb ik het mis en ben je een stapje dichter bij de miljoen .
pi_74426514
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ik vind EW persoonlijk onzin zeker voor de korte termijn, voor de langere termijn heb je EW niet nodig maar een aantal cyclische begrippen. Ander nadeel aan EW is dat je het verschillend kunt interpeteren en van de koersinformatie kan maken wat je wilt, op een aantal vuistregels na. Ik weet uit ervaring dat het vrij riskant is om op slechts een indicator af te gaan. Of het dus zo gaat lopen als je in je tekening laat zien lijkt me ook sterk. Hopelijk heb ik het mis en ben je een stapje dichter bij de miljoen .
Van elke theorie zijn voor en tegenstanders, geen enkele theorie/analyse is perfect maar ik vind dat Elliott Wave er het dichtst bij komt.
pi_74426531
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:29 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Alleen hoe bepaal jij zeg maar welke je neemt? Wat betreft het stoploss niveau enz?
Stop rond 328(yearhigh) is raadzaam.

Zie dat AEX op 309 is afgeketst(38fibo), maar SnP heeft nog wel wat ruimte. Morgen shortentry zoeken
pi_74426546
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ieder heeft zo zijn eigen manier van traden. Wie zegt mij dat een aantal cyclische begrippen voldoende zal zijn?

In the end gaat het allemaal maar om 1 ding, groene cijfertjes in die portefeuille zien. En als je dat nou bereikt met EW, een combinatie van de meest waardeloze TA indicatoren, natte vingerwerk, het aantal dagen dat het zonnig is of domweg pijltjes gooien op een dartbord maakt voor het eindresultaat niks uit. En het feit dat je met 1 van genoemde strategien geld verdient zegt ook niet of het uberhaupt werk, je kunt het verkeerd hebben gebruikt of je was puur lucky.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74426643
pi_74426726
Ik vind 't trouwens wel markant dat een paar dolfijnen of aapjes of whatever in de zoo van bommelskonte er keer op keer in geslaagd zijn een panel analisten te kloppen .

Zal eens ff zoeken of ik er nog een paar artikels over terugvind, maar 't kwam erop neer dat ze ballen moesten aanduiden die overeenstemden met een bepaald aandeel .
pi_74426765
-edit
pi_74426783
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Van elke theorie zijn voor en tegenstanders, geen enkele theorie/analyse is perfect maar ik vind dat Elliott Wave er het dichtst bij komt.
Dat is waar. Ikzelf baseer me het liefst op fundamentele analyses waarbij mijn outlook op de wat langere termijn ligt. Wat morgen of overmorgen gebeurd vind ik altijd moeilijk te zeggen en kun je beter aan andere overlaten. Wel weet ik dat jou grafiekje op een dag niet lang van nu van toepassing zal zijn, alleen nu nog niet. De (kunstmatige) Green shoots lijken nu pas echt te beginnen, althans zo komt het over op de grote massa. Ook blijft de rente nog wel een tijdje op zulke lage niveaus wat deze speculatieve bubbels opblaasd. Ik verwacht een grote "correctie" pas in 2010, als we zogenoemde dubbele dip ingaan kwa macroeconomische cijfers, als bedrijven hun bedrijfswinsten toch niet zo mooi kunnen maken en omzetten nog steeds vallen. En vooral als er angst is dat stimuleringsmaatregelen niet meer werken en er een eind lijkt te komen aan het gratis geld.
pi_74426786
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:37 schreef M.Melandri het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dit hoeft nog niet de top te zijn, maar we ziten er zeer dicht tegen aan 1 a 2%.
pi_74427120
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:40 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Inderdaad, dit hoeft nog niet de top te zijn, maar we ziten er zeer dicht tegen aan 1 a 2%.
Dat verwacht ik zelf ook. Ik houd mn shorts gewoon aan tot over het weekend en zie vanzelf wel waar ze eindigen. We hebben het hier over minder dan 1/5e van het bedrag wat jij inlegde op je puts dus dat kan wel wat leien.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:40 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Dat is waar. Ikzelf baseer me het liefst op fundamentele analyses waarbij mijn outlook op de wat langere termijn ligt. Wat morgen of overmorgen gebeurd vind ik altijd moeilijk te zeggen en kun je beter aan andere overlaten. Wel weet ik dat jou grafiekje op een dag niet lang van nu van toepassing zal zijn, alleen nu nog niet. De (kunstmatige) Green shoots lijken nu pas echt te beginnen, althans zo komt het over op de grote massa. Ook blijft de rente nog wel een tijdje op zulke lage niveaus wat deze speculatieve bubbels opblaasd. Ik verwacht een grote "correctie" pas in 2010, als we zogenoemde dubbele dip ingaan kwa macroeconomische cijfers, als bedrijven hun bedrijfswinsten toch niet zo mooi kunnen maken en omzetten nog steeds vallen. En vooral als er angst is dat stimuleringsmaatregelen niet meer werken en er een eind lijkt te komen aan het gratis geld.
Fundamenteel zit het nu al niet goed in orde, vraag me af of ze dat het volgende kwartaal wel gaan in zien. Ben het met je eens dat de volgende kwartaal resultaten slecht zullen zijn, maar zoals al eerder gezegd die zijn NU ook niet goed. Van alle bedrijfen die hun 3Q hun resultaten lieten zien was het slechts een handjevol wat echt goede cijfers liet zien. De rest werd net zo smerig verwerkt als rijstepap. (no offense )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74427383
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:40 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Was helaas te laat terug anders had ik ook alvast wat shorts ingeslagen.

Maandcandle oktober ziet er ook behoorlijk bearish uit.

270-280 gaan we dit jaar nog wel zien daarna eventueel een eindejaarsrally.
pi_74427680
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Fundamenteel zit het nu al niet goed in orde, vraag me af of ze dat het volgende kwartaal wel gaan in zien. Ben het met je eens dat de volgende kwartaal resultaten slecht zullen zijn, maar zoals al eerder gezegd die zijn NU ook niet goed. Van alle bedrijfen die hun 3Q hun resultaten lieten zien was het slechts een handjevol wat echt goede cijfers liet zien. De rest werd net zo smerig verwerkt als rijstepap. (no offense )
Klopt, alleen nu heerst er nog een illusie dat het over een tijdje beter gaat (voor de massa) en daarom draait het alleen momenteel op beter dan verwacht want als het steeds beter is als verwacht gaan we uiteindelijk die illusie waarmaken, zo word gedacht. Pas in 2010 gaan we echt weer cijfers zien die echt dik tegenvallen, mede omdat dan veel stimuleringsmaatregelen aflopen en kostenbesparingen een grens hebben.

Maar belangrijker dan die illusie van green shoots en beter dan verwachte cijfers is een rente die op 0%-1% staat waardoor je een gigantische bubbel opblaasd die vroeg of laat knapt. Dit is te zien aan het feit dat alles omhoog gaat, ook historisch gezien tegenstrijdende beleggingen. Vroeg of laat gaat dit mis en het zou zeer goed kunnen dat dit gaat gelijktijdig gebeurd met de vervaging van de greenshoots (einde overheidsstimulansen dus).
pi_74430477
Morgen om half 3: Unemployment Rate

10% ?
pi_74433724
Daar hebben we de 10k weer eens
  donderdag 5 november 2009 @ 21:22:14 #215
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74434507
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Stop rond 328(yearhigh) is raadzaam.

Zie dat AEX op 309 is afgeketst(38fibo), maar SnP heeft nog wel wat ruimte. Morgen shortentry zoeken
Die had ik ook idd genomen!

Kun je turbo's het beste aan het einde van de dag kopen of kan je dat bijvoorbeeld de dag er na bij opening ook nog goed doen?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_74434597
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die had ik ook idd genomen!

Kun je turbo's het beste aan het einde van de dag kopen of kan je dat bijvoorbeeld de dag er na bij opening ook nog goed doen?
Maakt niks uit
  donderdag 5 november 2009 @ 22:01:16 #217
27929 piere
doe mij maar bier
pi_74436113
Ik kijk morgen even de dag aan en ga short of doe niets.
Het lijkt als een groene dag te beginnen morgen...
fok you ja!
pi_74436495
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef piere het volgende:
Ik kijk morgen even de dag aan en ga short of doe niets.
Het lijkt als een groene dag te beginnen morgen...
1070 mooi doel voor SnP om short te gaan denk ik....
  donderdag 5 november 2009 @ 22:22:25 #219
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74437002
Waarom nu opeens gaan shorten? Het lijkt er eerder op dat de bodem wel weer gezet is en we op weg zijn terug naar de 330 oid. Het is bizar, maar je weet het nooit. Ik zou niet durven te shorten (durf ik bijna toch nooit)
The End Times are wild
pi_74437281
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:22 schreef LXIV het volgende:
Waarom nu opeens gaan shorten? Het lijkt er eerder op dat de bodem wel weer gezet is en we op weg zijn terug naar de 330 oid. Het is bizar, maar je weet het nooit. Ik zou niet durven te shorten (durf ik bijna toch nooit)
Lijkt me een gevalletje tunnelvisie. de woordjes ik denk voor en achter elke zin zeggen toch genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')