Ik dacht altijd dat jij een man was.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat ik niet echt een typisch meisje-meisje ben van gedrag.
Ze heeft inderdaad wel praatjes voor een vrouw, maar mischien is dat normaal in Griekenland.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een man was.
Wie niet...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
en chunky monkey kon ik ook niet vindenquote:
Wat voor loterij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Knorriepot het volgende:
Mijn ma heeft gewoon coupons gekregen om gratis vier van die halve liter bekers te halen..
(Ze is lid van de loterij)
Dat denken er wel meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen aan de macht.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad wel praatjes voor een vrouw, maar mischien is dat normaal in Griekenland.
In Griekenlandquote:Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen aan de macht.
Kun je geen ondertitel nemen met vrouwtjeee ofzoquote:
Ik zal kijken of ik wat kan fixen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je geen ondertitel nemen met vrouwtjeee ofzo
Haar naam is toch wel een beetje meisjesachtig met dat 'eee' erachter?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je geen ondertitel nemen met vrouwtjeee ofzo
"Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur" lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik wat kan fixen.
Wat een vrouw al niet kan, mannen in de ban?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur" lijkt me wel wat.
Of: "vrouwen aan het roer, wegmeppen die hoer".
Die kleur alleen al....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ontopic maar weer: dit ijs lijkt me goddelijk![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
after eightsquote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vrouw al niet kan,quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een vrouw al niet kan, mannen in de ban?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanmiddag ff de AH in sta bij de kassa en ja hoorIjs beker in de aanbieding, ook nog eens mijn favo smaak strawberry cheescake
van 4.79 voor 3.75
![]()
Kon hem niet laten liggen je weetz![]()
Nu net de helft al opgegeten rechtstreeks uit de beker en nu dus buikpijn![]()
Klacht: Lekkere dingen waar je sowiezo al niet af kan blijven in de aanbieding doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |