SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Ja dikke diarree, denke gij dat ik aan het liegen ben ofzo verrekte kut!quote:
Met zo'n uitzicht wil je toch niet worden gepijpt.quote:Anti-Klacht: Hank Moody.
Apart. Een vriendin noem je niet hoer.. en een hoer pijpt wel.quote:Hoer wou niet pijpen voor een milkshake.
Ja wat dan? Dat dit echt was of zo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Ja dikke diarree, denke gij dat ik aan het liegen ben ofzo verrekte kut!
Ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ja wat dan? Dat dit echt was of zo?
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:08 schreef Joe-Momma het volgende:
Dit lijkt verrekt veel op de mc drive in zoetermeer.
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:03 schreef Patatjeoorlog het volgende:
Hoi Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
Hendig sjieke caravaan mijn jong!quote:
Echter was het niet ideaal, want ze wou niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ideaal!, en dan ondertussen beetje hamburgers eten!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:15 schreef Aethereal het volgende:
Trouwens voordat ik het vergeet: pics van je vriendin?
Betaalde je wel genoeg? de dagen van 15 euro zijn al lang voorbij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:15 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Echter was het niet ideaal, want ze wou niet.
Euroknallert zei ze maar uiteindelijk week ze er vanaf, het was net zo'n dikke fail als een Chicken Wrap met Chili saus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Betaalde je wel genoeg? de dagen van 15 euro zijn al lang voorbij.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:17 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar favoriete nummer is tevens: Als sterren aan de hemel staan.![]()
Ze hebben heul geen kanker bij de MC Donalds weetje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef IkkuhNL3 het volgende:
Op dit moment denk ik: KANKER JONGEH, EEN MO'FUCKING SLOT JWZ.
Gek, bij mij was het juist omgekeerd!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:05 schreef Aethereal het volgende:
Mijn eerste gedachte na het lezen van dit topic was ""
Daarna dacht ik "slotje".
You must be fucking shitting me sherlock.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef apenkutkop het volgende:
wie zou dat wel willen als je vriend je een hoer noemt![]()
en ik geloof btw van het hele verhaal niks. dit is echt puberpraat over sex
ik vermoed een slotje
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef apenkutkop het volgende:
wie zou dat wel willen als je vriend je een hoer noemt![]()
en ik geloof btw van het hele verhaal niks. dit is echt puberpraat over sex
ik vermoed een slotje
do you know? i mean really... do you?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
You must be fucking shitting me sherlock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Suisse het volgende:
Was het nou je vriendin of een hoer?
TS heeft een hoer als vriendin.
Vriendin van TS:
[ afbeelding ]Wat doe je, ik wist niet eensch dat ze een bril had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie 'n wors koop of 'n weduwe trouwt, weetnie wat 'r is ingedouwd
Gezellig hier zeg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kunt nog lang doorgaan meid
Krijgt ff gauw een leveraandoening gast.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kunt nog lang doorgaan meid
je weet toch dat je dat niet zomaar kunt opwekken hequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Krijgt ff gauw een leveraandoening gast.
Ik sluit me aan bij deze post.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Krijgt ff gauw een leveraandoening gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |