Tja, hoe duurder je smaak, hoe meer geld je moet zien te 'krijgen'quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de prijzen van mijn smaak niet![]()
![]()
Ik heb het uitgezet, echt ben klaar met die streamquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
hahaha nummer afgelopen krijgen we weer zo een flutliedje te horen, echt hoempapa muziek over Maxima.
ja echt bagger he, laten ze dan wat leuke filmpjes tussendoor zien aan ons, desnoods Johan bij Maxima op de koffie, maar ik wil streams.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het uitgezet, echt ben klaar met die stream
Had JV zelf niet zo'n nummer gemaakt??quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
hahaha nummer afgelopen krijgen we weer zo een flutliedje te horen, echt hoempapa muziek over Maxima.
Denk het ook, jammer maar het verkoopt toch niet zulke liedjes, of zou het wel verkopen, kan me echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had JV zelf niet zo'n nummer gemaakt??
Die zit gewoon z'n eigen muziek te pluggen
Hoop het wel, dan geven we stiekum Jimbo opquote:
Al geven ze me geld toe dan hoef ik het nog niet, word echt saggo van dat soort muziekquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk het ook, jammer maar het verkoopt toch niet zulke liedjes, of zou het wel verkopen, kan me echt niet voorstellen.
ze moeten maar ff c.d. van Hazes draaien, ben ik ook weer tevredenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Al geven ze me geld toe dan hoef ik het nog niet, word echt saggo van dat soort muziek
"Lief klein beertje"quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had JV zelf niet zo'n nummer gemaakt??
Die zit gewoon z'n eigen muziek te pluggen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
ze moeten maar ff c.d. van Hazes draaien, ben ik ook weer tevreden
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zit een mute knopje op lieverd![]()
Ze mogen alleen eigen muziek draaien ivm Buma enzo.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef Leandra het volgende:
Gewoon CTRL + gebruiken kan ook zie ik daar.... (of CTRL - als het weer kleiner moet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |