Sorry Pietje, het is niet anders, maar thnx anywayquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, ik zat al in de bestelfase. Nou laat maar.
ze maken het steeds aantrekkelijker voor de kijker, eerst de Bar, dan de Trap en nu het Buro, echt topentertamentquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef Kally het volgende:
Ow we hebben nieuw beeld op stream een leeg buro
echt he, ik zit aan mijn bank gekluisterd van de spanning, staat een eiffeltorentje op het buro echt zit te wachten tot die instort, ik wil drama, aktie, rampenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze maken het steeds aantrekkelijker voor de kijker, eerst de Bar, dan de Trap en nu het Buro, echt topentertament
Nope, maar ik heb ze wel eens zien optreden, op Zeumerpop.... ook net voor ze doorbrakenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie 't nieuwe album van Withtin Temptation al(acoustic @ theatre)?
Is het wat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
nee, is die goed ???? heb wel the silent force, sommige nummers vind ik mooi andere minderquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat was m'n verkapte vraagquote:
Succes, en veel plezier ermee dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo ben aan het kijken hoe die pop alcolist aan het worden is, dat is een uiterst boeiend proces
Oquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was m'n verkapte vraag. Hij stroomt nu binnen.
vind haar jurken zo mooi, en eerlijk de clips van hun echt goed, heb ze ook op tv gezien met dat philomonisch orkest echt prachtig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb ze wel eens zien optreden, op Zeumerpop.... ook net voor ze doorbraken![]()
Het gaat niet verder dan ditquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Succes, en veel plezier ermee dan.
Laat je ff weten als het echt gaat beginnen?
Duur is relatiefquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, helaas een beetje een dure smaak, maar hee... story of my life
ja, ik weet niet hoe ik dat moet doen hoor, hele albums binnen halen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was m'n verkapte vraag. Hij stroomt nu binnen.
Bryan Adamsquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef Leandra het volgende:
En Brian Adams als voorprogramma van Tina Turner.... in Philadelphia in 1985.
Eigenlijk kunnen we bijna de conclusie trekken dat als ik een band/zanger heb zien optreden dat die daarna dus doorbreekt![]()
En dan te bedenken dat ik vrijwel nooit naar een popconcert oid ga
Tis dat ik voor geen meter kan zingen, anders had ik je ter plekke uitgenodigdquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef Leandra het volgende:
En Brian Adams als voorprogramma van Tina Turner.... in Philadelphia in 1985.
Eigenlijk kunnen we bijna de conclusie trekken dat als ik een band/zanger heb zien optreden dat die daarna dus doorbreekt![]()
En dan te bedenken dat ik vrijwel nooit naar een popconcert oid ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |