Nee ik zit spannende streams te kijkenquote:
dus hij schrokt alles naar binnen, arme jongen zal wel echt honger hebben hoor, hij is de hele dag bezig geweest op de trap enzo, nee ben Fan geworden van hem, hij is iets te jong, maar dat voel je dan toch nietquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik zit spannende streams te kijken
precies, vlag erover en gaan voor je vaderlandquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus hij schrokt alles naar binnen, arme jongen zal wel echt honger hebben hoor, hij is de hele dag bezig geweest op de trap enzo, nee ben Fan geworden van hem, hij is iets te jong, maar dat voel je dan toch niet
Nee, dat zou niet lief zijn tegenover mijnquote:
Oeh, je hebt smaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef Leandra het volgende:
Tssss, ik heb niet eens een rood sportautootje![]()
Maar... mocht je je geroepen voelen daar alsnog voor te zorgen, deze graag:
[ afbeelding ]
Hallo ben aan het kijken hoe die pop alcolist aan het worden is, dat is een uiterst boeiend procesquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet lief zijn tegenover mijn![]()
En die is me meer waard dan iedere willekeurige vent met een Aston Martin.
kijk, klasse dat is echte liefdequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet lief zijn tegenover mijn![]()
vuilniszak kan ook hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
precies, vlag erover en gaan voor je vaderland
quote:
owquote:
Oh, ik zat al in de bestelfase. Nou laat maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Leandra het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das vooral vervelend als het erg goed is, dan doet ie t daarna namelijk niet meer
Sorry Pietje, het is niet anders, maar thnx anywayquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, ik zat al in de bestelfase. Nou laat maar.
ze maken het steeds aantrekkelijker voor de kijker, eerst de Bar, dan de Trap en nu het Buro, echt topentertamentquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef Kally het volgende:
Ow we hebben nieuw beeld op stream een leeg buro
echt he, ik zit aan mijn bank gekluisterd van de spanning, staat een eiffeltorentje op het buro echt zit te wachten tot die instort, ik wil drama, aktie, rampenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze maken het steeds aantrekkelijker voor de kijker, eerst de Bar, dan de Trap en nu het Buro, echt topentertament
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |