quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar de conclusie is dus dat ik hier met een stel midlifecryers te maken heb.
Neuh, jij bent een broekie tussen de jong-volwassenenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
ikke nie hoor....quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik niet hoor, heb nergens last van, oke af en toe last van een overvlieger maar daar blijft het bijquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Juist! En met vrouwen in de overgang moet je dus uitkijken he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Broekkiequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook.
Nouja, ik mocht nog buitenspelen na het eten
Jatten ze dan je bezemsteelquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik niet hoor, heb nergens last van, oke af en toe last van een overvlieger maar daar blijft het bij
een overvliegerquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik niet hoor, heb nergens last van, oke af en toe last van een overvlieger maar daar blijft het bij
Papa blijft papaquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Broekkie![]()
Ik moest nog wel op een bepaalde tijd thuis zijn, en Sr. was streng.... moest je om 23.30 thuis zijn, ging je net te laat uit de stad weg, fietste je je helemaal het apelazerus, reed je om 23.30 en 30 seconden de oprit op, stond Sr. daar "toevallig omdat hij de hond ging uitlaten": zo.... je bent te laat, volgende week een half uur eerder thuis. En volgende week was je echt wel om 22.50 thuis
Wat wel humor was trouwens.... in het voorjaar van 1985 vertrok ik naar de VS, en sinds mijn 18de verjaardag (sept 1984) had ik geen thuiskomtijden meer.... anyway, in sept. 1985 kom ik even een paar weken thuis, ik zal een avond gaan stappen, vraagt Sr. hoe laat ik thuis kom??
Ik had echt zoiets van WTF?? dat vroeg je vorig jaar al niet meer, en nou heb ik een half jaar aan de andere kant van de wereld gezeten en dan krijg ik zo'n vraag?!
oohh dat maakt het dan wel weer spannender voor ons, dus we laten ook af en toe bloed vloeien, he lekker alle ingredienten voor een vette smeiige stream zijn aanwezigquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik las gisteren dat Kai nog van pas kan komen, die bijt graag in velletjes dus als Dot dan slim is
Whehehequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Broekkie![]()
Ik moest nog wel op een bepaalde tijd thuis zijn, en Sr. was streng.... moest je om 23.30 thuis zijn, ging je net te laat uit de stad weg, fietste je je helemaal het apelazerus, reed je om 23.30 en 30 seconden de oprit op, stond Sr. daar "toevallig omdat hij de hond ging uitlaten": zo.... je bent te laat, volgende week een half uur eerder thuis. En volgende week was je echt wel om 22.50 thuis
Wat wel humor was trouwens.... in het voorjaar van 1985 vertrok ik naar de VS, en sinds mijn 18de verjaardag (sept 1984) had ik geen thuiskomtijden meer.... anyway, in sept. 1985 kom ik even een paar weken thuis, ik zal een avond gaan stappen, vraagt Sr. hoe laat ik thuis kom??
Ik had echt zoiets van WTF?? dat vroeg je vorig jaar al niet meer, en nou heb ik een half jaar aan de andere kant van de wereld gezeten en dan krijg ik zo'n vraag?!
Tja bij ons wel maar ......quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oohh dat maakt het dan wel weer spannender voor ons, dus we laten ook af en toe bloed vloeien, he lekker alle ingredienten voor een vette smeiige stream zijn aanwezig
Zeker weten he, gezelligquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
een overvlieger...ik verheug me dr wel op om je te zien eind Nov hoor....ff koffie doen samen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeker weten he, gezelligparkeer mijn bezemsteel gewoon voor de deur, wie wil mij wat maken
Tssss, ik heb niet eens een rood sportautootjequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
He, die heeft mijn neefje ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tssss, ik heb niet eens een rood sportautootje![]()
Maar... mocht je je geroepen voelen daar alsnog voor te zorgen, deze graag:
[ afbeelding ]
moeten wel beetje oppassen he, Mera en Dottey lezen alles wat los en vast is, en we moeten hun verhaallijn maar per dag doorfaxen aan hun, anders maken ze hun eigen soap er van, en ik wil gewoon bloed aan de paal, herrie in die tent,roddel en achterklap, vechtend van de trap rollen, Kai die als een dolle hond achter de vijand rent, anders hangen ze als 2 mopperende meiden de hele dag aan de bar en gaan klagen bij JV dat hun rol hun niet zo bevalt.quote:
Vrouwen in de overgangggggggggg, verzamel Uquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juist! En met vrouwen in de overgang moet je dus uitkijken he?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger zou ik gevraagd hebben of hij al verkering heeft, maar dat is nu niet meer gepast
Ja dat kunnen we niet hebben hoor, moet wel aktie in de tent blijven, er is nu ook aktie, Alsido zit te eten aan de barquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wel beetje oppassen he, Mera en Dottey lezen alles wat los en vast is, en we moeten hun verhaallijn maar per dag doorfaxen aan hun, anders maken ze hun eigen soap er van, en ik wil gewoon bloed aan de paal, herrie in die tent,roddel en achterklap, vechtend van de trap rollen, Kai die als een dolle hond achter de vijand rent, anders hangen ze als 2 mopperende meiden de hele dag aan de bar en gaan klagen bij JV dat hun rol hun niet zo bevalt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger zou ik gevraagd hebben of hij al verkering heeft, maar dat is nu niet meer gepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |