En alles in je eentje opgegeten of iets voor ons bewaard?quote:
slaap lekker straksquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken maar eerst mijn kleine man nog een plas laten doen, scheelt weer lakens verschonen midden in de nacht![]()
ook welterustenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken maar eerst mijn kleine man nog een plas laten doen, scheelt weer lakens verschonen midden in de nacht![]()
Ja, zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog bezig, maar meestal krijg ik ze niet helemaal op
Het is zeker tandartsseizoenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen tandartsals hij wat bijzonders moet doen moet hij dekking zoeken
Ach hij kent me, heb hem al eens aan de tand gevoeld, woest was ik en hij daarna als een lammetje, we hebben een top relatie
Jij ook alquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker tandartsseizoen![]()
Ik moet morgen ook naar de tandarts, nou ja eigenlijk naar de mondhygieniste, maar ik ontdekte van het weekend at er een stukje van mijn kies is afgebroken. Dus nu maar naar allebei.
Trusten heksje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
lieve mensen ga ook afsluiten allemaal straks slaap lekker
Er zijn er een heleboel die de boom inkunnen wat mij betreft, maar ik weet niet of die het tot 2028 volhouden op FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 2028 zitten allemaal van die oude grijze takkies met stramme handjes commentaar te leveren hier op Fok
Dan is Fok er allang niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er een heleboel die de boom inkunnen wat mij betreft, maar ik weet niet of die het tot 2028 volhouden op FOK!
Ik zit hier rechts van me naar die Bunkercube te kijken, issie bij jullie nog aktief of ligt hij ook in een hoekje, het zijn wel leuke spelletjes dat dan weer wel.quote:
Maar dan zijn er wel weer andere irritante fokkers die je de boom in wenstquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er een heleboel die de boom inkunnen wat mij betreft, maar ik weet niet of die het tot 2028 volhouden op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |