Don't touch Pietje, die was al een AM voor mij aan het bestellen, maar toen bleek dat ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Noteert één vette note voor puber Pietje
Dan zijn we old-schoolquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er over 18 jaar geen internet is zoals we het nu kennen
Je vond het exemplaar wat we uit de Bunker hadden te exclusief om te gebruiken? Hebben er hier nog even lol mee gehad maar ligt nu niks te doen. Maar ik moet zeggen, leuke spelmomenten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Bunkercube zelf niet, dat vonden we een beetje te zonde (zouden we wel een keer de batterijen eruit moeten halen eigenlijk) maar we hebben er nog een gekocht... om te gebruiken enzo, en dat gebeurt vooral als het pubertje bij
op visite is.
Plus dat we er pas één voor weinig bij de intertoys zagen, en die hebben we meegenomen voor z'n verjaardag, maar dat weet ie dus nog niet
Nou eens even heel hard gaan nadenken waar ik die neergelegd had![]()
![]()
Doe eens niet zo engquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er over 18 jaar geen internet is zoals we het nu kennen
Mwah, vanmiddag vertelde hij je al om een rondje te gaan lopen (alsof dat zo makkelijk gaat op onze leeftijd) en in de spiegel te kijken (alsof we niet dik boven de veertig zijn). En nu weer midlifecryers, er zit een venijnig patroon inquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Don't touch Pietje, die was al een AM voor mij aan het bestellen, maar toen bleek dat ikniet wilde opgeven voor Pietje en een AM ging dat over..... maar wel punten voor de geste
Hop hop, trustenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef D. het volgende:
Ik hoor net dat het bedtijd is alhier
Bon nuit
Uiteraard.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je vond het exemplaar wat we uit de Bunker hadden te exclusief om te gebruiken? Hebben er hier nog even lol mee gehad maar ligt nu niks te doen. Maar ik moet zeggen, leuke spelmomenten!
Time will tellquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng![]()
Dan kunnen we toch nog wel gewoon forummen en zulks?
+1 voor de exacte overname van de formulering "midlifecryers"quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mwah, vanmiddag vertelde hij je al om een rondje te gaan lopen (alsof dat zo makkelijk gaat op onze leeftijd) en in de spiegel te kijken (alsof we niet dik boven de veertig zijn). En nu weer midlifecryers, er zit een venijnig patroon in
Het is maar goed dat ik niet terug leesquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, vanmiddag vertelde hij je al om een rondje te gaan lopen (alsof dat zo makkelijk gaat op onze leeftijd) en in de spiegel te kijken (alsof we niet dik boven de veertig zijn). En nu weer midlifecryers, er zit een venijnig patroon in
Doe ik wel voor jequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet terug lees
Dat lopen gaat niet makkelijk, maar ik heb een flink eind in de auto gezeten.... waarbij ik net op tijd van een file op de A28 hoorde, en toen besloot op de A12 te blijven..... en me pas na Utrecht realiseerde dat ik voor Utrecht een bord had gezien met 3 km file tot knooppunt Maanderbroekquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt in dezelfde file als ik gezeten. Alleen zat ik én op de A12 én op de A28 vast. Maar om drie uur vanmiddag, toen het begon te regenen heb ik 100 keer gepreveld "Dat wordt een file NMNS, maar je gaat er kalm en rustig mee om, je blijft lekker relaxt op de rechterbaan". En zo geschiedde het. Na twee uur was ik thuis. En vanmorgen al een uur en drie kwartier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lopen gaat niet makkelijk, maar ik heb een flink eind in de auto gezeten.... waarbij ik net op tijd van een file op de A28 hoorde, en toen besloot op de A12 te blijven..... en me pas na Utrecht realiseerde dat ik voor Utrecht een bord had gezien met 3 km file tot knooppunt Maanderbroek
Het is de leeftijd denk ik![]()
Maar goed.... een file en nog wat later bleek dat beetje file op de A28 uitgelopen te zijn op een drama met een aanrijding op de rechterbaan, dus uiteindelijk zat ik prima in m'n langzaam rijdende verkeer bij Driebergen.
Enne.... de spiegel en ik kunnen het nog goed met elkaar vinden, maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet zo'n iel, mager scharminkel ben, en de rimpels daardoor geen vel genoeg over hebben om te rimpelen![]()
Maar ik moet toegeven, die file was me een stuk makkelijker gevallen in een AM
Ik ben blij dat jij het doet, want die moderators van tegenwoordig denken maar met van alles weg te komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe ik wel voor jeEr moet toch iemand die moderators een beetje in het gareel en bij de les houden
Midlifecryersquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je deelde mee dat je kwam eten en sexen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt in dezelfde file als ik gezeten. Alleen zat ik én op de A12 én op de A28 vast. Maar om drie uur vanmiddag, toen het begon te regenen heb ik 100 keer gepreveld "Dat wordt een file NMNS, maar je gaat er kalm en rustig mee om, je blijft lekker relaxt op de rechterbaan". En zo geschiedde het. Na twee uur was ik thuis. En vanmorgen al een uur en drie kwartier.![]()
Als goedmakertje voor mijzelf heb ik mijn ex L&B gebeld met de mededeling dat ik én kwam eten én kwam seksen. Ik kreeg twee Ja's als antwoord en zo geschiedde het wederom(één en ander nog in het kader van rustig afbouwen
)
Pietje staat inmiddels op de nominatie voor een 48-uurs ban, 't was de laatste waarschuwingquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het doet, want die moderators van tegenwoordig denken maar met van alles weg te komen![]()
Midlifecryers
Truste Deisyyquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je deelde mee dat je kwam eten en sexen?![]()
Succes mwet afbouwen, doe er maar zo lang over als je nodig denkt te hebben![]()
Ik ga ook mijn bedje in![]()
Ok, ok, ik vroeg "wat eten we strakkies?", 't was dus iets minder hard dan gesteldquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je deelde mee dat je kwam eten en sexen?![]()
Succes mwet afbouwen, doe er maar zo lang over als je nodig denkt te hebben![]()
Ik ga ook mijn bedje in![]()
Ik had voor de splitsing naar de A27/A28 nog geen file op de A12, daar begon het pas na Lunetten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt in dezelfde file als ik gezeten. Alleen zat ik én op de A12 én op de A28 vast. Maar om drie uur vanmiddag, toen het begon te regenen heb ik 100 keer gepreveld "Dat wordt een file NMNS, maar je gaat er kalm en rustig mee om, je blijft lekker relaxt op de rechterbaan". En zo geschiedde het. Na twee uur was ik thuis. En vanmorgen al een uur en drie kwartier.![]()
Als goedmakertje voor mijzelf heb ik mijn ex L&B gebeld met de mededeling dat ik én kwam eten én kwam seksen. Ik kreeg twee Ja's als antwoord en zo geschiedde het wederom(één en ander nog in het kader van rustig afbouwen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |