Er zijn er een heleboel die de boom inkunnen wat mij betreft, maar ik weet niet of die het tot 2028 volhouden op FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 2028 zitten allemaal van die oude grijze takkies met stramme handjes commentaar te leveren hier op Fok
Dan is Fok er allang niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er een heleboel die de boom inkunnen wat mij betreft, maar ik weet niet of die het tot 2028 volhouden op FOK!
Ik zit hier rechts van me naar die Bunkercube te kijken, issie bij jullie nog aktief of ligt hij ook in een hoekje, het zijn wel leuke spelletjes dat dan weer wel.quote:
Maar dan zijn er wel weer andere irritante fokkers die je de boom in wenstquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er een heleboel die de boom inkunnen wat mij betreft, maar ik weet niet of die het tot 2028 volhouden op FOK!
realist I would sayquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hebben we ons zonnetje in huis
* Noteert één vette note voor puber Pietjequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar de conclusie is dus dat ik hier met een stel midlifecryers te maken heb.
Volgens mij zijn we al over ons hoogtepunt heen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel joh, FOK! bestaat nu al 10 jaar, dus over 18 jaar ook nog wel
Laat je man dan ook niet na het avondeten buiten spelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Er schijnt een pyromaan actief te zijn hier.
Hè gatverquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Daar gaat weer een brandweerauto![]()
Afgelopen nacht was het ook al prijs, een afgebrande auto in de ene wijk en een afgebrande garage in een andere wijk![]()
Er schijnt een pyromaan actief te zijn hier.
De Bunkercube zelf niet, dat vonden we een beetje te zonde (zouden we wel een keer de batterijen eruit moeten halen eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit hier rechts van me naar die Bunkercube te kijken, issie bij jullie nog aktief of ligt hij ook in een hoekje, het zijn wel leuke spelletjes dat dan weer wel.
Heb jij een glazen bol dan?quote:
Uiteraard, anders zou het FOK! niet meer zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zijn er wel weer andere irritante fokkers die je de boom in wenst![]()
En dat is maar goed ook
Tis wel begonnen nadat hij buiten is gaan rokenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat je man dan ook niet na het avondeten buiten spelen
Ik denk dat er over 18 jaar geen internet is zoals we het nu kennenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij een glazen bol dan?
Waarin je kan zien dat Fok! over 18 jaar niet meer bestaat.
Of vergaat de wereld toch in 2012?
Waar rook is is vuurquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tis wel begonnen nadat hij buiten is gaan roken
eeeyyy, jij hierquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Noteert één vette note voor puber Pietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |